Przetargi.pl
ZP-2380-96-26/2015 Zakup, instalacja i konfiguracja 2 zestawów wideokonferencyjnych do prowadzenia wideokonferencji w jakości Full HD dla jednostek Policji: KMP Rybnik, oraz KPP Zawiercie

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2015-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-96-26/2015 Zakup, instalacja i konfiguracja 2 zestawów wideokonferencyjnych do prowadzenia wideokonferencji w jakości Full HD dla jednostek Policji: KMP Rybnik, oraz KPP Zawiercie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja 2 zestawów wideokonferencyjnych, które mają zapewnić możliwość prowadzenia wideokonferencji w jakości Full HD w następujących jednostkach Policji garnizonu śląskiego: KMP Rybnik oraz KPP Zawiercie, a w razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji w jednostkach KMP w Zabrze i/lub KPP w Żywcu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawy i instalacje sprzętu wskazanego w załączniku nr 3 do SIWZ. Ilości oraz minimalne parametry zakupywanego sprzętu, a także miejsca i sposób instalacji określa załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, dobrej jakości, gatunku I-go, oraz posiadający oznaczenie CE. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres minimum 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru. Wzór protokołu odbioru cząstkowego (jakościowego) stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, a wzór protokołu odbioru końcowego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Opis minimalnych wymogów Zamawiającego w zakresie serwisu gwarancyjnego stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dostawę sprzętu, będącego przedmiotem zamówienia do Zamawiającego na własny koszt. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia przeprowadził dla pracowników Zamawiającego szkolenia, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 3 do SIWZ 10. Zamawiający przewiduje zakup dodatkowych dwóch zestawów wideokonferencyjnych w ramach prawa opcji. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowych dwóch zestawów wideokonferencyjnych. 12. Zamawiający poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę o możliwości skorzystania z prawa opcji bądź odstąpienia od niej. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający zastrzega, że dostawy zakupywanego sprzętu w ramach opcji będą następowały sukcesywnie od dnia poinformowania mailowo lub pisemnie Wykonawcy jednak nie później niż do dnia 10.12.2015 r. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający prześle wypełniony formularz cenowy - opcji wraz z wykazem sprzętu, który zostanie zakupiony w ramach opcji. 13. Zamawiający informuje iż dostawa sprzętu w ramach opcji nastąpi w dwóch dostawach (transzach): do KMP w Zabrzu - 1 zestaw i/lub KPP w Żywcu - 1 zestaw. 14. Sprzęt dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta tej samej wersji oraz o tych samych parametrach co sprzęt oferowany w ramach zakupu podstawowego. 15. Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższych parametrach. Udowodnienie równoważności sprzętu spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 322300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 500,00  zł. Wadium należy wnieść zgodnie z rozdziałem VI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną