Przetargi.pl
ZP-2380-919-151/2013 Dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach i KP w Skoczowie

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2013-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-919-151/2013 Dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach i KP w Skoczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach i KP w Skoczowie kody CPV: 32 55 00 00-3 Sprzęt telefoniczny 1. Zamówienie obejmuje zakup i dostawę 254 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 102 x 33 pikseli ze skalą szarości i z zasilaczem, 40 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 320 x 160 pikseli o 16 odcieniach szarości z modułem rozszerzającym i zasilaczem oraz 16 sztuk telefonów IP z kolorowym ekranem LCD o rozdzielczości 320x160 pikseli z modułem rozszerzającym i zasilaczem w podziale na 2 nw zadania: zadanie nr 1- Zakup i dostawa telefonów IP dla KP w Skoczowie. Zakup i dostawa dla zadania nr 1 obejmuje 14 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 102 x 33 pikseli ze skalą szarości i z zasilaczem, 10 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 320 x 160 pikseli o 16 odcieniach szarości z modułem rozszerzającym i zasilaczem, 6 sztuk telefonów IP z kolorowym ekranem LCD o rozdzielczości 320x160 pikseli z modułem rozszerzającym i zasilaczem. zadanie nr 2- Zakup i dostawa telefonów IP dla KWP w Katowicach. Zakup i dostawa dla zadania nr 2 obejmuje 240 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 102 x 33 pikseli ze skalą szarości i z zasilaczem, 30 sztuk telefonów IP z podświetlanym ekranem LCD o rozdzielczości 320 x 160 pikseli o 16 odcieniach szarości z modułem rozszerzającym i zasilaczem, 10 sztuk telefonów IP z kolorowym ekranem LCD o rozdzielczości 320x160 pikseli z modułem rozszerzającym i zasilaczem. 2. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zwiększenie zakupywanego asortymentu w ramach prawa opcji. Ilość telefonów zakupywanych w ramach opcji dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie wynikać z kwoty stanowiącej różnicę pomiędzy kwotą przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zadania nr 1 i zadania nr 2, a ceną brutto najkorzystniejszej oferty dla danego zadania. 3. Ceny jednostkowe telefonów zakupywanych w ramach opcji będą takie jak ceny telefonów wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. Ponadto telefony zakupywane w ramach opcji muszą być tego samego symbolu tego samego producenta, co wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ -formularz ofertowy. 4. Dostawa telefonów zakupywanych w ramach opcji będzie musiała odbyć się w terminie określonym dla realizacji niniejszego zadania. Tym samym Wykonawcy nie będzie przysługiwał dodatkowy czas na realizację zamówienia. 5. Miejscem dostawy będzie siedziba Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ul. J. Lompy 19 Wydział Teleinformatyki. 6. Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych parametrów technicznych znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia, natomiast odbiór przedmiotu zamówienia będzie się odbywał zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ - protokół odbioru 7. Parametry asortymentu opisane w załączniku nr 3 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający dopuszcza asortyment równoważny, a wykazanie równoważności (zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy PZP) spoczywa na Wykonawcy. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca musi wraz z ofertą przedstawić dokumenty potwierdzające parametry techniczne i analizę porównawczą, z których jednoznacznie wynikało będzie, że są one w pełni równoważne do określonych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości, gatunku I-go 9. Zamawiający wymaga na oferowane urządzenia minimum 12 miesięcznej gwarancji, przy czym gwarancja na dane urządzenia oferowana przez Wykonawcę nie może być niższa niż gwarancja producenta. Gwarancja będzie liczona od dnia dostawy. 10. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia były wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem dostawy. 11. Zamawiający wymaga aby, oferowane urządzenia spełniały minimalne wymogi techniczne określone w załączniku nr 3 do SIWZ. 12. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę dla zadania nr 1 i zadania nr 2, producenta i modelu lub nr katalogowego oferowanych urządzeń w kolumnie 2 tabeli zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. 13. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty kart katalogowych dla oferowanych przez Wykonawcę urządzeń w języku polskim lub angielskim. 14. Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były urządzeniami zakupywanymi w oficjalnym kanale sprzedaży Producenta na rynek Unii Europejskiej. Zamawiający będzie wymagał wraz z dostawą stosownego potwierdzenia podpisanego przez polskie biuro przedstawiciela producenta, a jeżeli producent nie posiada oficjalnego biura w Polsce przez przedstawiciela biura europejskiego, odpowiadającego za rynek polski. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia zaoferowanego sprzętu z minimalnymi parametrami technicznymi podanymi w Załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym - specyfikacji sprzętu. W takim wypadku Wykonawca dostarczy Zamawiającemu sprzęt do testu w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 325500003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości:Zadanie nr 1- 1 000,00 zł, Zadanie nr 2- 6 000,00 zł należy wnieść jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620) 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000 Zaleca się umieszczenie dopisku-wadium dot. ZP- 2380-919-151/2013, dla zadania _____ Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 27.11.2013 r. do godziny 13:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 27.11.2013 r. o godzinie 13:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy PZP). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w innej formie niż określone w pkt VI ppkt. 2 SIWZ należy najpóźniej w w dniu 27.11.2013 r. o godzinie 13:00 złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego tj. Komendzie Wojewódzkiej Policji w Katowicach 40-038 Katowice ul. J. Lompy 19, w kasie KWP w Katowicach, bądź oryginał dołączyć do oferty. 3.1 Kasa jest czynna we wtorki i czwartki oraz pierwszy i ostatni dzień miesiąca kalendarzowego w godzinach 11.00 - 13.00 3.2 Wadium wnoszone w innej formie niż określone w pkt VI ppkt. 2 SIWZ nie może zawierać ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności ograniczających możliwość zrealizowania praw określonych w art 46 ust 4a i ust 5 ustawy PZP 3.3 Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. 4. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w punkcie VII SIWZ 5. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym 5.1. w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 5.2. w art. 46 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 5.3. w art.46 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zgodnie z art.46 ust 4 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 7.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 7.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 7.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum, jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców zawiązanego konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach