Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19
40038 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-574-137/2017 Zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w jednostkach Policji garnizonu śląskiego w podziale na 15 zadań - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w jednostkach Policji garnizonu śląskiego w podziale na nw. zadania: 1.1 Zadanie nr 1 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KPP Będzin 1.2 Zadanie nr 2 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Bielsko-Biała, KP II 1.3 Zadanie nr 3 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KPP Cieszyn, KP Zebrzydowice, KP Ustroń 1.4 Zadanie nr 4 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Dąbrowa Górnicza 1.5 Zadanie nr 5 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Jastrzębie Zdrój 1.6 Zadanie nr 6 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KPP Kłobuck 1.7 Zadanie nr 7 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KPP Mikołów 1.8 Zadanie nr 8 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KPP Myszków 1.9 Zadanie nr 9 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Siemianowice Śląskie 1.10 Zadanie nr 10 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Sosnowiec 1.11 Zadanie nr 11 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Zabrze 1.12 Zadanie nr 12 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KPP Zawiercie 1.13 Zadanie nr 13 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KPP Żywiec 1.14 Zadanie nr 14 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Rybnik, I KP Gaszowice 1.15 Zadanie nr 15 – zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w KMP Ruda Śląska 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 39 51 54 10–2 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 3.1 załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy; 3.2 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy; 3.3 załączniku nr 4 do SIWZ – miejsca dostaw. 4. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Zamawiający wymaga aby gwarancja na dostarczony asortyment wynosiła min. 24 miesiące od dnia dostawy. 6. Zamawiający wymaga aby przedmiot dostawy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę asortymentu do Zamawiającego i jego montaż na własny koszt. 8. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 9. Zamawiający informuje, że wymiary asortymentu z formularza cenowego (załącznik nr 3 do SIWZ) zostały podane na podstawie wymiarów okien i w związku z tym zastrzega, iż wymiary rolet/żaluzji, właściwe dla procesu produkcji i montażu mogą zawierać odchylenia od podanych o +/- 7 cm na każdym z wymiarów, co Wykonawcy winni uwzględnić przy wycenie ofert. Wobec powyższego Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza dokona właściwych pomiarów przed realizacją zamówienia, a podane w załączniku nr 1 wymiary służą do poglądowego zapoznania się Wykonawców z przedmiotem zamówienia i przygotowania ofert, które będą porównywane na etapie badania ofert. UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt. 23 (zgodnie ze wzorem załącznika nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39515410-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 2 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. UWAGA: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa jednolite dokumenty dotyczące podwykonawców. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, jednolity dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Oświadczenie Wykonawcy o okresie na który udziela gwarancji na dostarczony asortyment od dnia dostawy, złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 4. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku nie podania okresu gwarancji, udziela gwarancji na minimalny okres wymagany przez Zamawiającego tj. 24 miesiące od dnia dostawy, złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy, iż zaoferowana cena za asortyment zawiera koszt montażu, złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 6. Oświadczenie Wykonawcy, iż przedmiot dostawy jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go, złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy asortyment będący przedmiotem zamówienia do Zamawiającego na własny koszt, złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 8. Oświadczenie Wykonawcy o tym, że zrealizuje przedmiot zamówienia w terminie określonym w Rozdz. II SIWZ, złożone na formularzu ofertowym (zał. nr 1 do SIWZ). 9. Oświadczenie Wykonawcy czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części jaki będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/77/MW
Dodano: 2020-09-30 - Dostawa i montaż rolet wewnętrznych. Oznaczenie sprawy: IA1/D/20/49/MW
Dodano: 2020-07-06 - Dostawa rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/19/122/NC
Dodano: 2019-11-19 - Dostawa i montaż rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/19/92/AC
Dodano: 2019-09-11 - Dostawa rolet dzień-noc. Oznaznaczenie sprawy OZ/D/19/74/AC.
Dodano: 2019-08-26 - Dostawa rolet. Oznaczenie sprawy OZ/D/19/42/DM
Dodano: 2019-05-20 - Dostawa żaluzji i rolet. Oznaczenie sprawy: OZ/D/19/33/EK
Dodano: 2019-04-15 - Dostawa artykułów biurowych i artykułów gospodarstwa domowego - 4 pakiety
Dodano: 2018-10-18 - „Dostawa i montaż wyposażenia obiektu przy ul. Szkolnej 5 w Jastrzębiu-Zdroju” w ramach zadania budżetowego: 000-000-134-300 Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku ul. Szkolna 5 w Jastrzębiu-Zdroju-PW
Dodano: 2018-06-15 - ZP-2380-469-119/2017 Zakup i dostawa wraz z montażem rolet i żaluzji w jednostkach Policji garnizonu śląskiego
Dodano: 2017-10-20