Przetargi.pl
ZP-2380-51-28/2013 Zakup 4462 akumulatorów PMNN 4151 do radiotelefonów Motorola GP 360 oraz 50 akumulatorów NTN 7143 do radiotelefonów Motorola MT 2100

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2013-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-51-28/2013 Zakup 4462 akumulatorów PMNN 4151 do radiotelefonów Motorola GP 360 oraz 50 akumulatorów NTN 7143 do radiotelefonów Motorola MT 2100
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje sprzedaż i dostarczenie akumulatorów PMNN 4151 do radiotelefonów Motorola GP 360 oraz akumulatorów NTN 7143 do radiotelefonów Motorola MT 2100 o minimalnych parametrach określonych w załączniku nr 3 do SIWZ -specyfikacji technicznej i opisie procedury odbioru oraz zapewnienie serwisu gwarancyjnego na cały okres trwania gwarancji 2. Zamawiający wymaga aby przedmiot dostawy był fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż sześć miesięcy przed dostawą, gatunku I, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu na terenie UE. 3. Zamawiający wymaga aby przedmiot dostawy charakteryzował się pełna kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane. 4. Zamawiający wymaga dostarczenia akumulatorów do Wydziału Teleinformatyki KWP w Katowicach, ul. J. Lompy 19 wraz z zapewnieniem wniesienia i złożenia dostarczonych akumulatorów do pomieszczenia wskazanego przez pracownika Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga aby dostawa była zrealizowana w godzinach od 8.00 do 14:00 wliczając w to czas wniesienia akumulatorów w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia dostawy dopiero po jej sprawdzeniu zgodnie z procedurą opisana w załączniku nr 3 do SIWZ - specyfikacji technicznej i opisie procedury odbioru i § 2 załącznika nr 2 do SIWZ - umowa projekt. 7. Zamawiający wymaga minimum 18 miesięcznej gwarancji na akumulatory liczonej od dnia dostawy. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i konstrukcyjne, a także nie spełnianie deklarowanych przez producenta parametrów lub funkcji użytkowych. Ponadto Wykonawca jest obowiązany wydać Zamawiającemu również dokumenty gwarancyjne (w języku polskim) jakich udzielił Producent akumulatorów 8. Zamawiający wymaga wykonywania działań gwarancyjnych w ciągu 10 dni od daty zgłoszenia, (nie licząc dni ustawowo wolnych od pracy). W przypadku braku możliwości terminowego usunięcia uszkodzenia Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył akumulator zastępczy o parametrach identycznych z akumulatorem uszkodzonym. 9. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji akumulatory podlegające naprawie będą odbierane przez Wykonawcę od Zamawiającego (Wydział Teleinformatyki KWP w Katowicach przy ul. J. Lompy 19), oraz po naprawie dostarczane do Zamawiającego (Wydział Teleinformatyki KWP w Katowicach przy ul. J. Lompy 19) bez dodatkowych kosztów dojazdu i kosztów wniesienia. 10. W przypadku przeprowadzenia aukcji elektronicznej Zamawiający wymaga aby Wykonawca wygrywający aukcję dostarczył formularz ofertowy zawierający ceny jednostkowe dające cenę ofertową po aukcji elektronicznej. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 12. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum) Zamawiający wymaga złożenia do oferty oświadczenia, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z Wykonawców występujących wspólnie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 13 000,00 zł, należy wnieść jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000. Zaleca się umieszczenie dopisku - wadium dot. ZP- 2380-51-28/2013 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 15.04.2013 r. do godziny13:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 15.04.2013 r. o godzinie 13:00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy PZP). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J. Lompy 19, pokój 504 kasa - V piętro blok C najpóźniej w dniu 15.04.2013 r. do godziny 13:00 Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 - 13.00 Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w punkcie VII SIWZ. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. 4. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym 4.1. w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, 4.2. w art. 46 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4.3. w art.46 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z art.46 ust 4 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum, jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach