Przetargi.pl
ZP-2380-409-64/2020 Wykonanie projektów dla modernizacji systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego i przeciwpożarowego w KWP oraz jednostkach Policji garnizonu śląskiego szczebla KMP/KPP

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2021-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 18
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-409-64/2020 Wykonanie projektów dla modernizacji systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego i przeciwpożarowego w KWP oraz jednostkach Policji garnizonu śląskiego szczebla KMP/KPP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    TRYB POSTĘPOWANIA 1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.), dalej: „ustawa Pzp”, poniżej kwot wartości zamówień lub konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej. 2. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach działa w imieniu własnym. 3. Procedura odwrócona. Zgodnie z treścią art. 24aa ustawy Pzp Zamawiający w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. -----1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektów dla modernizacji systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego i przeciwpożarowego w KWP oraz jednostkach Policji garnizonu śląskiego szczebla KMP/KPP tj. polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych ekspertyz, opinii, uzgodnień pozwoleń, decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego. a. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z przepisami techniczno-budowlanymi, wytycznymi, przepisami branżowymi, Polskimi Normami, ustaleniami określonymi w pozyskanych decyzjach administracyjnych i warunkach technicznych oraz z aktualnym poziomem wiedzy technicznej; b. Dokumentacja powinna spełniać wszystkie wymogi przewidziane przez przepisy prawa w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla potrzeb postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71 32 00 00-7- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na dwa zadania (dwie części): Zadanie nr 1 – Wykonanie projektu dla modernizacji systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego i przeciwpożarowego w KWP w Katowicach, Zadanie nr 2 – Wykonanie projektu dla modernizacji systemu monitoringu, kontroli dostępu, systemu alarmowego i przeciwpożarowego w jednostkach Policji szczebla KMP/KPP (30 jednostek, których wykaz i zakres opracowania znajduje się w załączniku nr 3 do SIWZ) 4. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, b. załączniku nr 2 do SIWZ – umowa wzór, c. załączniku nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia dla zadania nr 1 i zadania nr 2 d. załączniku nr 4 do SIWZ – wstępne oświadczenia Wykonawcy, e. załączniku nr 5 do SIWZ – wykaz usług f. załączniku nr 6 do SIWZ – oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej. g. załączniku nr 7 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu, 5. Zamawiający dla każdego z zadań przewiduje podzieloną płatność za wykonaną dokumentację na podstawie faktur częściowych doręczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia tj. 70% po protokolarnym odbiorze dokumentacji przez Zamawiającego wraz ze stosownymi uzgodnieniami i pozwoleniami, 30% płatne będzie w terminie do 2 miesięcy po ostatecznym protokolarnym zakończeniu procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót planowanych do wykonania na podstawie przedmiotowej dokumentacji po wyborze przez Zamawiającego Wykonawcy jednak nie później niż w terminie 6 miesięcy. 6. Wykonawca dla każdego z zadań winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający dla każdego z zadań wymaga wskazania długości gwarancji na wykonaną dokumentację w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie. 7.1. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonaną dokumentację wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego dokumentacji. 7.2. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, na wykonaną dokumentację udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego dokumentacji. 7.3. Okres gwarancji na wykonaną dokumentację stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 7.4. W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na wykonaną dokumentację będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ. 7.5. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną. 7.6. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na wykonaną dokumentację. 8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (opisowo i %) oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ) 9. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 10. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach