Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
- Data zamieszczenia: 2021-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 18
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://slaska-policja.eb2b.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-407-57/2020/2021 Modernizację budynków A i C KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 - Etap I – Przystosowanie do przepisów przeciwpożarowych; opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie Etapu I modernizacji budynków A i C KWP w Katowicach przy ul. Lompy 19 tj. przystosowania do przepisów przeciwpożarowych a polegającego na opracowaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem niezbędnych ekspertyz, opinii, uzgodnień pozwoleń, decyzji oraz pełnienie nadzoru autorskiego. a. Dokumentacja projektowa winna być zgodna z przepisami techniczno-budowlanymi, wytycznymi, przepisami branżowymi, Polskimi Normami, ustaleniami określonymi w pozyskanych decyzjach administracyjnych i warunkach technicznych oraz z aktualnym poziomem wiedzy technicznej; b. Dokumentacja powinna spełniać wszystkie wymogi przewidziane przez przepisy prawa w zakresie opisu przedmiotu zamówienia dla potrzeb postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71 22 10 03-3 – Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych, 71 32 00 00-7- Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania. 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: a. załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy, b. załączniku nr 2 do SIWZ – umowa wzór, c. załączniku nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia d. załączniku nr 4 do SIWZ – wstępne oświadczenia Wykonawcy, e. załączniku nr 5 do SIWZ – wykaz usług f. załączniku nr 6 do SIWZ – oświadczenie Wykonawcy dot. grupy kapitałowej. g. załączniku nr 7 do SIWZ – zobowiązanie innego podmiotu, 4. Zamawiający przewiduje podzieloną płatność za wykonaną dokumentację na podstawie faktur częściowych doręczonych Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 30 dni od dnia ich doręczenia tj. 70% po protokolarnym odbiorze dokumentacji przez Zamawiającego wraz ze stosownymi uzgodnieniami i pozwoleniami, 30% płatne będzie w terminie do 2 miesięcy po ostatecznym protokolarnym zakończeniu procedury przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót planowanych do wykonania na podstawie przedmiotowej dokumentacji po wyborze przez Zamawiającego Wykonawcy jednak nie później niż w terminie 6 miesięcy. 5. Wykonawca winien skalkulować wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga wskazania długości gwarancji na wykonaną dokumentację w formie oświadczenia złożonego na formularzu ofertowym lub odrębnym dokumencie. 6.1. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na wykonaną dokumentację wynosiła minimum 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego dokumentacji. 6.2. Zamawiający wymaga oświadczenia, iż w przypadku braku wskazania długości gwarancji przez Wykonawcę, na wykonaną dokumentację udziela gwarancji w wysokości minimalnej wymaganej przez Zamawiającego, tj.: 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego dokumentacji. 6.3. Okres gwarancji na wykonaną dokumentację stanowi drugie kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty i zasady przyznawania punktów zostały uszczegółowione w Rozdziale XI SIWZ. 6.4. W przypadku błędnego podania okresu gwarancji na wykonaną dokumentację będą obowiązywały zasady przeliczenia ujęte w Rozdziale XI SIWZ. 6.5. Zamawiający wymaga, aby w okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosił żadnych dodatkowych kosztów związanych z obsługą gwarancyjną. 6.6. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi zaoferowanej gwarancji na wykonaną dokumentację. 7. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć (opisowo i %) oraz podania nazw firm podwykonawców i danych kontaktowych, jeśli są już znane (załącznik nr 1 i nr 4 do SIWZ) 8. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 9. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
Dodano: 2024-03-28 - Aktual.dokum.proj.pn.: Przebudowa drogi powiat.5911S,ul. Oficerskiej w Lędzinach z zastos.„cichych asfaltów”w zakresie podziału geod.z rozgranicz.nieruchomości na potrzeby uzyskania zezwolenia …(ZRID)
Dodano: 2024-03-21 - Budowa nowych dróg oraz przebudowa istniejących dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych
Dodano: 2024-03-14 - Dokumentacja projektowa - budowa ulicy Piestraka w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-03-12 - „Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych po wykonaniu kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Kuźnia Raciborska..."
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zad pn.: Budowa instalacji co oraz cwu w budynkach mieszkalnych, wielorodzinnych przy ulicy Targowej 18 oraz Piłsudskiego 12 w Sosnowcu
Dodano: 2024-03-04 - Sporządzenie dokumentacji projektowej w celu opracowania koncepcji inwestycyjnej modelowej inteligentnej mikrosieci elektroenergetycznej w ramach projektu pn.: (...)
Dodano: 2024-02-28 - Dokumentacja projektowa - budowa ulicy Piestraka w Tarnowskich Górach
Dodano: 2024-02-15 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ PRZEBUDOWY SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 793 Z UL. CZĘSTOCHOWSKĄ W MIEJSCOWOŚCI PRZYRÓW WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO.
Dodano: 2024-02-06 - „Wykonanie projektu wykonawczego wraz z kosztorysem dla zadania pn.: „Budowa stacji wentylatorów zlokalizowanej w przekopie na poz. 80m w wyrobiskach Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej (....)"
Dodano: 2024-01-30