Przetargi.pl
ZP-2380-305-79/2017 Zakup pierwszego wyposażenia dla zaplecza obsługowo – naprawczego Stacji Obsługi Bielsko-Biała

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-305-79/2017 Zakup pierwszego wyposażenia dla zaplecza obsługowo – naprawczego Stacji Obsługi Bielsko-Biała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup pierwszego wyposażenia dla zaplecza obsługowo – naprawczego Stacji Obsługi Bielsko-Biała, którego zakup zakłada realizacja zadania inwestycyjnego: KMP Bielsko-Biała – budowa nowej siedziby ul. Wapienna/Piekarska. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania (części): 2.1 Zadanie nr 1 – Zakup kompletnej linii diagnostycznej z urządzeniem do pomiaru ustawienia świateł i urządzeniem do pomiaru geometrii kół 2.2 Zadanie nr 2 – Zakup dźwigników samochodowych różnego rodzaju w ilości 12 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: 3.1 załączniku nr 2 do SIWZ – wzór umowy 3.2 załączniku nr 3 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył i zainstalował sprzęt fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył urządzenia pochodzące z bieżącej produkcji, tj. nie starsze niż 6 miesięcy licząc od daty ogłoszenia postępowania. 6. Zamawiający wymaga wskazania w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ – producenta i typu (modelu) oferowanego asortymentu. Brak wskazania producenta i typu (modelu) oferowanego sprzętu skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp– jako niezgodnej z SIWZ. Zamawiający wymaga dołączenia specyfikacji technicznej producenta urządzenia potwierdzającą spełnienie minimalnych warunków technicznych Zamawiającego. Specyfikacja techniczna winna zawierać wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy parametry nie będą zgodne z wymogami niniejszej SIWZ Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp – jako niezgodną z SIWZ. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do czasu odbioru końcowego zakończył wszystkie prace wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia w tym odbiory UDT. Koszt przeprowadzenia wszystkich prób i sprawdzeń, jak również uzyskanie stosownych zezwoleń, w tym dopuszczeń UDT, ponosi Wykonawca. 8. Zamawiający wymaga, aby najpóźniej w dniu odbioru końcowego Wykonawca przedłożył Zamawiającemu dokumenty odbiorowe w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD lub DVD (dopuszcza się skanowanie dokumentu nie wytworzonego elektronicznie). 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony asortyment udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. Zamawiający określa minimalną gwarancję na 24 miesiące dla każdego urządzenia każdego z zadań od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron oraz maksymalny okres gwarancji który będzie brany do wyliczenia punktów w ramach kryterium oceny na 36 miesięcy dla każdego z urządzeń każdego zadania. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w ramach udzielonych gwarancji świadczył serwis przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku w miejscu instalacji urządzeń i sprzętów. 11. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podał adres e-malia i nr telefonu pod które będą składane zgłoszenia serwisowe i reklamacyjne. 12. Zamawiający wymaga, aby czas reakcji na zgłoszenie serwisowe nie przekroczył 3 dni roboczych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże okres w jakim nastąpi reakcja na zgłoszenie serwisowe. 13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usuwał wady stanowiące treść zgłoszenia serwisowego lub gwarancyjnego niezwłocznie, a poważne uszkodzenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia. 14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził na swój koszt w okresie gwarancji przeglądów gwarancyjnych min. 1 raz w roku, obejmujących diagnostykę i konserwację urządzeń i sprzętów.. Zakres konserwacji musi być zgodny z DTR producenta urządzeń i sprzętów. 15. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w montażu asortymentu posiadały odpowiednie doświadczenie, a jeśli wymaga tego charakterystyka montażu również odpowiednie uprawnienia do jego wykonania. 16. Zamawiający organizuje wizję lokalną na obiekcie. Wykonawcy chcący uczestniczyć w wizji winni stawić się w dniu 10.10.2017 r. o godz. 10:00 przed wejściem na plac budowy nowej siedziby KMP Bielsko-Biała – ul. Wapienna/Piekarska (zaplecze budowy) 17. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi asortymentu będącego przedmiotem zamówienia. 18. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załączniki nr 1 oraz nr 4 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Uwaga: Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment o takim samym przeznaczeniu jak wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ, co najmniej o takim samym zakresie użytkowania lub wyższym. Udowodnienie równoważności asortymentu spoczywa na Wykonawcy. 19. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34 00 00 00-7 – Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem załącznika nr 5 do SIWZ) o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. UWAGA!: Brak złożenia formularza ofertowego, niewypełnienie wszystkich jego pozycji lub złożenie nie podpisanego formularza ofertowego przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 Pzp – jako niezgodną z SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert: a) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy i zainstaluje sprzęt fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 5. Oświadczenie Wykonawcy, że dostarczy urządzenia pochodzące z bieżącej produkcji, tj. nie starsze niż 6 miesięcy licząc od daty ogłoszenia postępowania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 6. Wskazanie producenta i typu (modelu) oferowanego asortymentu - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie Wykonawcy, że do czasu odbioru końcowego zakończy wszystkie prace wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia w tym odbiory UDT - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 8. Oświadczenie Wykonawcy, że najpóźniej w dniu odbioru końcowego przedłoży Zamawiającemu dokumenty odbiorowe w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na nośniku CD lub DVD - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 9. Oświadczenie o okresie gwarancji na dostarczony asortyment od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, dla każdego zadania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 10. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania okresu gwarancji w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ Wykonawca oferuje gwarancję minimalną wynoszącą 24 miesiące dla każdego sprzętu oferowanego zadania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 11. Oświadczenie Wykonawcy, że w ramach udzielonych gwarancji będzie świadczył serwis przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu przez 365 dni w roku w miejscu instalacji urządzeń i sprzętów - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 12. Oświadczenie Wykonawcy o czasie w jakim nastąpi reakcja na zgłoszenie serwisowe dla każdego oferowanego zadania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku braku wskazania czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) reakcja na zgłoszenie serwisowe Wykonawcy nastąpi w maksymalnym dopuszczonym przez Zamawiającego okresie 3 dni roboczych dla każdego oferowanego zadania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 14. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie usuwał wady stanowiące treść zgłoszenia serwisowego lub gwarancyjnego niezwłocznie, a poważne uszkodzenia w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 15. Oświadczenie Wykonawcy, że przeprowadzi na swój koszt w okresie gwarancji przeglądy gwarancyjne min. 1 raz w roku, obejmujące diagnostykę i konserwację urządzeń i sprzętów - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 16. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby uczestniczące w montażu asortymentu posiadają odpowiednie doświadczenie, a jeśli wymaga tego charakterystyka montażu również odpowiednie uprawnienia do jego wykonania - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 17. Oświadczenie Wykonawcy, że przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi asortymentu będącego przedmiotem zamówienia - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 18. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Wykonawca wskaże części jakie będzie realizował przy jego/ich udziale wraz z podaniem firm podwykonawców oraz danych kontaktowych, którzy będą realizować ten zakres, złożone na załączniku nr 1 i 4 do SIWZ 19. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i treścią wzoru umowy i przyjmuje je bez zastrzeżeń - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 20. Oświadczenie, że Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie określonym w rozdz. II SIWZ i zgodnie z rozdz. I SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) lub na odrębnym dokumencie. 21. Oświadczenie, że Wykonawca zdobył konieczne informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) 22. Oświadczenie, że Wykonawca uważa się związany ofertą na czas wskazany w rozdz. VII SIWZ - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) 23. Oświadczenie, że Wykonawca nie zastosował ceny dumpingowej i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 5-17 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) B. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj: 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), dokumenty o których mowa w Rozdziale IV B pkt 1 SIWZ każdy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie. Dokumenty i oświadczenia wymienione w Rozdziale IV litera A oraz IV litera B pkt 2 SIWZ mogą przedstawić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach