Przetargi.pl
ZP-2380-283-63/2012 Doposażenie 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji KSRC-332 TRX lub zakup 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji dla jednostek Policji szczebla KP woj. śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2012-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-283-63/2012 Doposażenie 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji KSRC-332 TRX lub zakup 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji dla jednostek Policji szczebla KP woj. śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Tytuł zadania: Doposażenie 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji KSRC-332 TRX lub zakup 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji dla jednostek Policji szczebla KP woj. śląskiego. 2. KOD CPV - 32342450-1 rejestratory głosu 3. Przedmiot zamówienia może być realizowany wariantowo tj. w jeden z dwóch dopuszczonych przez Zamawiającego sposobów: 3.1 Doposażenie 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji KSRC-332 TRX dla jednostek Policji szczebla KP woj. śląskiego. lub 3.2 Zakup 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji dla jednostek Policji szczebla KP woj. śląskiego. 4. W przypadku składania oferty na: Doposażenie 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji KSRC-332 TRX dla jednostek Policji szczebla KP woj. śląskiego przedmiotem zamówienia jest doposażenie 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji KSRC-332 TRX obejmujące swym zakresem: aktywację usług, wymianę dysku z IDE wraz z kieszenią na typ SATA 4.1 Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w: - Zakresie doposażenia cyfrowych rejestratorów korespondencji KSRC-332 TRX - Załącznik nr 3 do SIWZ - Parametrach technicznych rejestratorów zastępczych - Załącznik nr 4 do SIWZ 5. W przypadku składania oferty na: Zakup 44 cyfrowych rejestratorów korespondencji dla jednostek Policji szczebla KP woj. Śląskiego przedmiotem zamówienia jest zakup nowych cyfrowych rejestratorów korespondencji z aktywacją nagrywania 2 kanałów VOIP kodeków G711/G22 oraz G729 protokołów SCCP i SIP z integracją usług. 5.1. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w: - Specyfikacji nowych cyfrowych rejestratorów korespondencji - w załączniku nr 5 do SIWZ 6. Przedmiot dostawy/podzespoły doposażenia maja być fabrycznie nowe, gatunku I, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu na terenie UE. 7. Zamawiający wymaga, aby gwarancja na przedmiot zamówienia (każdy rejestrator) wynosiła minimum 24 miesiące od dnia dostawy. Wykonawca realizujący umowę jest zobowiązany dostarczyć dokumenty gwarancyjne najpóźniej w dniu dostawy. Gwarancja na elementy, które posiadają indywidualną gwarancję producenta dłuższą niż 24 miesięcy, Wykonawca realizujący umowę jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu w dniu dostawy. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując zakres zamówienia, jaki będzie realizował przy udziale podwykonawców. 9. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie (konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego niezbędnym jest wskazanie w ofercie, jaki zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia będzie realizował każdy z uczestników konsorcjum
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424501
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 8 000,00 należy wnieść jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000. Rachunek bankowy Zamawiającego jest rachunkiem nieoprocentowanym. Zaleca się umieszczenie dopisku - wadium dot. ZP-2380-283-63/2012 Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 23.08.2012 r. do godziny 13.00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 23.08.2012 r. o godzinie 13.00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy PZP). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w innej formie niż w ppkt. 2 należy złożyć (oryginał) w siedzibie Zamawiającego tj. KWP w Katowicach ul. J. Lompy 19, pokój 504 kasa - V piętro blok C najpóźniej w dniu 23.08.2012 r. do godziny 13.00 Kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 11.00 - 13.00 Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w punkcie VII SIWZ. Kserokopię gwarancji należy dołączyć do oferty. Brak dokumentu w ofercie nie spowoduje odrzucenia oferty. 4. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym a) w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, b) w art. 46 ust. 1a ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) w art.46 ust 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z art.46 ust 4 a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum, jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach