Przetargi.pl
ZP-2380-234-54/2016 Zakup akumulatorów 12V do pojazdów służbowych i motocykli eksploatowanych w śląskim garnizonie Policji

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-2380-234-54/2016 Zakup akumulatorów 12V do pojazdów służbowych i motocykli eksploatowanych w śląskim garnizonie Policji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup akumulatorów 12V do samochodów osobowych, furgonów, ciężarowych, terenowych oraz motocykli eksploatowanych przez KWP Katowice i jednostki terenowe zgodnie z ilością, rodzajem wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ tj. formularzu cenowym. 4. Dostarczany asortyment winien być fabrycznie nowy, I gatunku i posiadać 24 miesięcy gwarancji od dnia dostawy. 2. Wykonawca winien zobowiązać się do odbioru i utylizacji na własny koszt zużytych akumulatorów w ilości odpowiadającej ilości dostarczonego asortymentu. 3. Zaoferowane akumulatory muszą mieć takie same lub lepsze parametry od wskazanych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz by wymiarami pasowały do podanej marki i typu pojazdu wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania akumulatorów różnych producentów, przy czym dla każdej pozycji może być zaoferowany jeden rodzaj akumulatora. Brak wskazania w formularzach cenowych (załączniki nr 3 i nr 5 do SIWZ) w kolumnie 12 producenta i/lub modelu zaoferowanego akumulatora będzie stanowiło podstawę do odrzucenia oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 5. Zamawiający informuje, iż realizacja zamówienia następować będzie sukcesywnie w trakcie trwania umowy po otrzymaniu przez Wykonawcę zgłoszenia od Zamawiającego. Maksymalny termin realizacji od chwili zgłoszenia zamówienia nie może przekroczyć 48 godzin (licząc dni robocze) od momentu otrzymania przez Zamawiającego potwierdzenia dostarczenia zgłoszenia do Wykonawcy drogą elektroniczną (potwierdzenie otrzymania e-mail) lub faksem (potwierdzenie przesłania faksowe OK). Zgłoszenia będą przesyłane w dni robocze (poniedziałek - piątek), w godz. 7:00 - 15:00. Dostawy winny być realizowane w godzinach od 7.30 do 14:30 w dniach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku. Przykłady: a) W przypadku gdy Zamawiający zgłosi zamówienie w poniedziałek o godz. 10:45 - realizacja zamówienia nie może przekroczyć terminu: środa godz. 10:45. b) W przypadku gdy Zamawiający zgłosi zamówienie w piątek o godz. 12:36 - realizacja zamówienia nie może przekroczyć terminu: wtorek godz. 12:36. c) W przypadku gdy Zamawiający zgłosi zamówienie w piątek o godz. 9:23, a poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy (święto) - realizacja zamówienia nie może przekroczyć terminu: środa godz. 9:23. 6. Zamawiający przewiduje w niniejszym postępowaniu zwiększenie zakupywanego asortymentu w ramach prawa opcji. 7. Ceny jednostkowe akumulatorów zakupywanych w ramach opcji (wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ) będą takie same jak ceny akumulatorów wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ - formularzu cenowym. 8. Graniczna wartość dla asortymentu w ramach opcji zostanie ustalona w formie maksymalnej dopuszczalnej wartości, określonej jako 20% wartości zamówienia podstawowego; zakres asortymentu zakupywanego w ramach tej opcji został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający w przypadku podjęcia decyzji o skorzystaniu z opcji dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji w części. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia innych ilości asortymentu w ramach prawa opcji niż określone w załączniku nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem iż maksymalna wartość zamówienia w ramach opcji nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego. 9. Ponadto akumulatory zakupywane w ramach opcji muszą byś identyczne do zaoferowanych w ramach zamówienia podstawowego, tj. muszą mieć takie same parametry, markę, model jak wskazane w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz by wymiarami pasowały do podanej marki i typu pojazdu wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ. 10. Dostawa akumulatorów zakupywanych w ramach opcji będzie musiała się odbyć w terminie określonym dla realizacji zamówienia podstawowego. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/om wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/om wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 314310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 9 500,00 zł należy wnieść jak niżej: 1. Wadium należy wnieść w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego tj. Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach NBP O/O Katowice nr 91 1010 1212 0050 5013 9120 0000. Rachunek bankowy Zamawiającego jest rachunkiem nieoprocentowanym. Zaleca się umieszczenie dopisku - wadium dot. ZP-2380-234-54/2016. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie do dnia 04.08.2016 r. do godziny 12.00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie tj. najpóźniej w dniu 04.08.2016 r. o godzinie 12.00 znajdzie się na koncie Zamawiającego. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp). Z przepisu tego wynika jednoznacznie obowiązek bezgotówkowego rozliczenia wadium w drodze przelewu bankowego. Przepis ten wyraźnie wyklucza dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego i to niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, czy też zupełnie innego banku. Przepis mówi o przelewie, a więc operacji bezgotówkowej, a nie gotówkowej. Wniesienie wadium w formie gotówkowej na rachunek Zamawiającego jest niedopuszczalną formą zabezpieczenia oferty, co w konsekwencji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Wadium w innej formie niż w pkt. 2 należy załączyć (oryginał) do oferty w oddzielnej kopercie. Wadium w innej formie musi zostać złożone najpóźniej do dnia 04.08.2016 r. do godziny 12.00. Wadium ma zabezpieczać interes Zamawiającego na okres wskazany w Rozdz. VII SIWZ. Zamawiający zwraca się również z prośba o załączenie do oferty kserokopii gwarancji. 4. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym a) w art. 46 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, b) w art. 46 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) w art.46 ust 2 ustawy Prawo zamówień publicznych na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zgodnie z art.46 ust 4 a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 6.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach