Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2016-06-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-2380-211-41/2016 Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do wizualizacji miejsc zdarzeń Quick Map 3 D z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel z lunetą powiększającą Hakko oraz Quick Map 3D z Impuls 200LR z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel Hakko Craash/Crime 9 na lata 2016-2017 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa nadana zamówieniu: ZP-2380-211-41/2016 Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego, naprawy, kalibracji oraz legalizacji urządzeń do wizualizacji miejsc zdarzeń Quick Map 3 D z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel z lunetą powiększającą Hakko oraz Quick Map 3D z Impuls 200LR z enkoderem kątowym Map Star Tru Angel Hakko Craash/Crime 9 na lata 2016-2017 2. kod CPV:38 30 00 00-8 przyrządy do pomiaru 3. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia znajdują się w: a) załączniku nr 2 do SIWZ - Umowa projekt b) załączniku nr 3 do SIWZ - formularz cenowy 4 Przedmiotem zamówienia są podstawowe usługi serwisowe w zakresie przeglądów technicznych (czyszczenia, kalibracji), konserwacji, legalizacji, naprawy. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń w sytuacji pozyskania urządzeń np.: w formie darowizny lub zakupu nowych, lub wycofania z eksploatacji posiadanych urządzeń, przy czym zmiana ta nie będzie wpływać na wartość zawartej umowy. 6 Zamawiający wymaga od Wykonawcy w okresie trwania umowy do zachowania stałych cen na usługę i materiały eksploatacyjne, które Wykonawca wskaże w wypełnionym i załączonym do oferty załączniku nr 3 do SIWZ 7 Zamawiający wymaga przesyłania do bezpośredniego użytkownika protokołów serwisowych dla każdego urządzenia naprawianego lub w którym wymieniono części. 8 Zamawiający wymaga przesyłania do bezpośredniego użytkownika świadectw legalizacji dla każdego urządzenia. 9 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła: 9.1 na przegląd techniczny i wykonaną naprawę - co najmniej 6 miesięcy. 9.2 na części zamienne - co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja liczona będzie od daty ujętej w protokole serwisowym. Uwaga: a) Gwarancja na części zamienne stanowi drugie kryterium wyboru ofert opisane w pkt XI. b) Wykonawcy mogą wydłużyć termin gwarancji na części maksymalnie do 24 miesięcy przy czym gwarancja podstawowa wymagana przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy. c) Wykonawca zwiększa okres gwarancji w odstępach 3 miesięcznych (np. wymagana gwarancja 12 miesięcy + zwiększenie o 3 miesiące daje 15 miesięczną gwarancję). d) Błędne zaoferowanie gwarancji (np. zwiększenie o 1,5 miesiąca) będzie potraktowane przez Zamawiającego jako niezgodność oferty z treścią SIWZ, a oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP e) W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji większej niż wartość maksymalna wskazana przez Zamawiającego do obliczania ilości punktów Zamawiający przyjmie wartość maksymalną dopuszczoną, a do umowy zostanie wpisana wartość zaoferowana przez Wykonawcę. f) W przypadku gdy Wykonawca nie zaoferuje gwarancji, Zamawiający uzna na podstawie złożonego oświadczenia, że udziela gwarancji minimalnej tj. 6 miesięcy na przegląd techniczny i wykonaną naprawę i 12 miesięcy na części zamienne. 10 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia w terminie podanym w pkt II SIWZ 11 Zamawiający wymaga, aby transport urządzeń w celu wykonania usługi oraz zwroty do bezpośredniego użytkownika odbywały się będzie na koszt Wykonawcy w dni robocze w godzinach od 800 do 1500 12 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający wymaga od Wykonawcy oświadczenia złożonego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wskazania zakresu jaki będzie realizował przy jego/ich udziale. 13 Uwaga: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, a rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych wskazanych w formularzu cenowym - załącznik nr 3 do SIWZ oraz w przypadku braku wyszczególnionych pozycji w formularzu cenowym stosowany będzie cennik firmy na dzień wykonania usługi. Cena wyliczona na podstawie dyspozycji punktu X SIWZ posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 383000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZP-2380-61-41/2016 Usługi serwisowe w zakresie przeglądu serwisowego obejmującego przegląd, kalibrację, naprawę oraz legalizację przyrządów do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu drogowym: Videorejestrator Polcam 2006, Videorejestrator Videorapid 1 i 2, miernik prędkości ISKRA 1, Ultralyte 20-20 200LR i 100LR, Rapid 2 Ka oraz urządzenie do wizualizacji miejsc zdarzeń Quick MAP 3D będących w użytkowaniu jednostek terenowych Policji garnizonu śląskiego, Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach w tym KAP Gliwice na lata 2016-2017
Dodano: 2016-03-25 - Dostawa terenowego miernika do pomiaru zawartości chlorofilu, flawonoidów oraz antocyjanów w liściach
Dodano: 2016-02-19 - Dostawa laserowego analizatora wielkości cząstek. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/101/DM
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa laserowego analizatora wielkości cząstek oraz liofilizatora wraz z wyposażeniem. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/91/DM
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa czujników ciśnienia. Oznaczenie sprawy:OZ/D/15/89/JP
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa czujników siły. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/76/DM
Dodano: 2015-09-25 - Dostawa czujników siły. Oznaczenie sprawy OZ/D/15/68/DM
Dodano: 2015-09-09 - Dostawa zestawu do badań EMC
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa aparatu do pomiaru izoterm adsorpcji gazów oraz analizy powierzchni właściwej adsorbentów i rozkładu porów w zakresie mikro i mezoporów wraz z oprogramowaniem. Oznaczenie sprawy: OZ/D/86/JP/14.
Dodano: 2014-07-02 - Dostawa wysokonapięciowego potencjostatu - galwanostatu z analizatorem odpowiedzi częstotliwościowej (FRA) do badań elektrochemicznych. Oznaczenie sprawy OZ/D/22/DM/14
Dodano: 2014-02-10