Przetargi.pl
ZP/22/2015 NA Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków położonych w Łodzi w podziale na 4 CZĘŚCI

Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-002 Łodź, Ul. Drewnowska 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 654 05 08 , fax. 42 654 75 88
  • Data zamieszczenia: 2015-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty
    Ul. Drewnowska 5 5
    91-002 Łodź, woj. łódzkie
    tel. 42 654 05 08, fax. 42 654 75 88
    REGON: 10161009700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baluty.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/22/2015 NA Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej budynków położonych w Łodzi w podziale na 4 CZĘŚCI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej na nieruchomościach znajdujących się w zasobach Administracji Zasobów Komunalnych Łódź Bałuty celem prawidłowego ustalenia udziałów, w podziale na 4 odrębne części: CZĘŚĆ I: adres nieruchomości pow. Użytkowa m2 RYBNA 18/18A 2 286,27 CZARNIECKIEGO 6 9 085,50 FRANCISZKAŃSKA 66/68 1 968,59 ODOLANOWSKA 40/44 3 143,97 CZĘŚĆ II: adres nieruchomości pow. Użytkowa m2 LIMANOWSKIEGO 42/44 2 422,73 LIMANOWSKIEGO 89 1 326,00 LIMANOWSKIEGO 41/43 1 254,93 ZGIERSKA 167 413,76 DRUKARSKA 2 1 696,73 CZĘŚĆ III: adres nieruchomości pow. Użytkowa m2 WOJSKA POLSKIEGO 158 863,81 WOJSKA POLSKIEGO 66a/70a 6 098,99 WOJSKA POLSKIEGO 72/74 3 618,62 ZIELNA 17 1 944,12 CZĘŚĆ IV: adres nieruchomości pow. Użytkowa m2 GŁOWACKIEGO 5A 1 113,69 PLAC KOŚCIELNY 8 FRONT 1 521,42 PLAC KOŚCIELNY 8 FRONT 2 289,88 WOJSKA POLSKIEGO 58/64A 5 756,54 W zakresie opracowań dotyczących wszystkich części zamówienia będzie: 1. Opis techniczny budynku z uwzględnieniem opisu elementów konstrukcyjnych, plan sytuacyjny oraz oznaczenie budynku na mapie. 2. Rysunki w skali 1:100 przedstawiające zwymiarowane wszystkie pomieszczenia obejmujące: a) rzut piwnic jeśli występują b) kondygnacji nadziemnych z ujęciem balkonów c) przekroje w zależności od złożoności bryły budynku d) rzuty poddasza z konstrukcją więźby dachowej e) rzuty elewacji z prześwitem bramowym f) rzuty dachu z ujęciem kominów i oznaczeniem ich kanałów, rzuty poszczególnych kondygnacji z naniesieniem istniejących przewodów kominowych z oznaczeniem ich funkcji (na podstawie aktualnej inwentaryzacji kominiarskiej), ogniomurów, rynien, rur spustowych. 3. W oparciu o art. 3 ust. 3 i 7 Ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz.U. 2000 r. poz. 903, tekst jednolity) w części obliczeniowej opracowania należy wykonać zestawienia powierzchni wszystkich pomieszczeń usytuowanych na poszczególnych kondygnacjach w rozbiciu na: a) powierzchnię użytkową każdego lokalu, na którą składają się powierzchnie poszczególnych pomieszczeń - odpowiadające ich zwymiarowaniu na rysunkach wraz z oznaczeniem (opinią) czy dany lokal spełnia funkcje samodzielności (zaznaczenie granic poszczególnych lokali samodzielnych - kolorem) w przypadku braku lokali samodzielnych określić warunki jakie winny być spełnione w celu stworzenia samodzielnych jednostek mieszkaniowych. b) całkowitą powierzchnię użytkową budynku z podziałem na: - powierzchnię mieszkalną i powierzchnię lokali użytkowych; - powierzchnię pomieszczeń przynależnych; - powierzchnię pomieszczeń wspólnych z podziałem na komunikację, pomieszczenia gospodarcze i techniczne; - powierzchnię użytkową lokali na poszczególnych kondygnacjach; c) wyliczenie udziałów w nieruchomościach w postaci ułamka dziesiętnego z dokładnością do trzech miejsc po przecinku oraz ułamku zwykłym; udziały muszą sumować się do jedności. 4. Wykonawca winien uzyskać zaświadczenia o samodzielności lokali. 5. Wykonawca winien w inwentaryzacji ująć Zestawienie samodzielnych lokali i ich powierzchni użytkowych oraz udziałów w nieruchomości wspólnej wg wzoru (załącznik nr 9 do SIWZ) 6. Dokumentacja powinna być wykonana w formie papierowej w 4 egzemplarzach i w formie elektronicznej w 1 egzemplarzu. (w formie elektronicznej - nieedytowalnej pliki w formacie PDF oraz w formacie źródłowym w formie edytowalnej dla programu AUTOCAD). 7. Inwentaryzacja będzie wykonywana zgodnie z aktualnymi przepisami z uwzględnieniem Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 (Dz. U. z 2012r., poz. 462 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712510002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach