Przetargi.pl
ZP-22-2013 Odbiór , transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i innych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2013-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP-22-2013 Odbiór , transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i innych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór , transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i innych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 12 miesięcy Zamówienie obejmuje: 1. Usługa obejmuje odbiór , transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych i innych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku i ilości zgodnie z poniższym opisem. L.p. Nazwa Szacunkowa ilość w czasie trwania umowy a b c 1. Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i pozostałe wg opisu w SIWZ - kod 06 04 04 15,48 kg 2 Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i pozostałe wg opisu w SIWZ - kod 08 03 17 270,90 kg 3. Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i pozostałe wg opisu w SIWZ - kod 09 01 01 23,22 kg 4. Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i pozostałe wg opisu w SIWZ - kod 09 01 04 232,20 kg 5. Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i pozostałe wg opisu w SIWZ - kod 09 01 07 232,20 kg 6. Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i pozostałe wg opisu w SIWZ - kod 13 02 04 92,88 kg 7. Odbiór, transport i unieszkodliwienie odpadów medycznych i pozostałe wg opisu w SIWZ - kod 15 01 07 7 740,00 kg 8. Odbiór, transport i unieszkodliwienie chemikaliów w tym odczynników chemicznych wg opisu w SIWZ - kod 15 02 03 387,00 kg 9. Odbiór, transport i unieszkodliwienie chemikaliów w tym odczynników chemicznych wg opisu w SIWZ - kod 15 02 11 154,80 kg 10. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 16 02 13 154,80 kg 11. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 16 02 14 232,20 kg 12. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 16 05 06 1 161,00 kg 13. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 16 06 01 154,80 kg 14. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 16 06 02 38,70 kg 15. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 18 01 01 92,88 kg 16. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 18 01 02 1 548, 00 kg 17. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 18 01 03 154 800,00 kg 18. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 18 01 06 387,00 kg 19. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 18 01 08 150,36 kg 20. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 18 01 09 15,48 kg 21. Odbiór, transport i unieszkodliwienie wg opisu w SIWZ - kod 18 01 82 116,10 kg Z chwilą przejęcia przez Wykonawcę odpadów medycznych oraz niemedycznych, Wykonawca staje się ich właścicielem. Odbiór odpadów odbywać się będzie co najmniej 3 raz w tygodniu lub w razie potrzeby, za uzgodnieniem telefonicznym ( np. w przypadku odbioru szczątków ludzkich , odbiór musi nastąpić w ciągu 24 godzin ). Zamawiający otrzyma od Wykonawcy wypełnioną Kartę przekazania odpadu - jako dowód odbioru odpadu. W celu prawidłowej realizacji usługi Zamawiający wymaga aby na okres jej realizacji Wykonawca wyposażył Zamawiającego w specjalistyczne pojemniki i opakowania do gromadzenia odpadów (cena pojemników i opakowań wliczona będzie w usługę).: jednorazowe pojemniki o pojemności 1 l 4000 sztuk na 12 miesiące jednorazowe pojemniki o pojemności 2 l 2500 sztuk na 12 miesiące jednorazowe pojemniki o pojemności 5 l w ilości - 2000 szt na 12 miesiące jednorazowe pojemniki o pojemności 10 l 1000 sztuk na 12 miesiące jednorazowe pojemniki o pojemności 20 l 1700 sztuk na 12 miesiące jednorazowe pojemniki koloru żółtego 10 l 300 sztuk na 12 miesięcy jednorazowe pojemniki koloru żółtego 20 l 60 sztuk na 12 miesięcy jednorazowe pojemniki specjalistyczne na części ciała i organy 60 l - zamykane w ilości 50 szt. na 12 miesiące, jednorazowe pojemniki specjalistyczne o pojemności 30-40 l - płaskie do kończyn- 20 szt.na 12 miesiące wielorazowe kontenery jezdne z pokrywą o pojemności 370 litrów w ilości 28 szt. Wykonawca zobowiązany jest do wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w kolorystyce dostosowanej do grupy odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania pojemników w stanie czystości i techniczno-sanitarnej przydatności oraz oznakowanych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odbiór odpadów z placówki Zamawiającego będzie dokonywany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy na koszt Wykonawcy, z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Odpady będą odbierane z takich miejsc magazynowania tj.: magazynu odpadów medycznych, znajdującego się na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49 i Stacji Pogotowia Ratunkowego ul. Lunewil 15 we Włocławku. Wykonawca zobowiązany jest również do: - załadunek odpadów dokonywany będzie przez pracowników Wykonawcy w obecności upoważnionego pracownika Zamawiającego w godz. 7:00 - 14:00 od poniedziałku do piątku. - każdorazowego ważenia odpadów w obecności przedstawiciela Zamawiającego, - wystawiania każdorazowo . Karty przekazania odpadów na własnych drukach zgodnych z aktualnymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905240006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach