Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji ogłasza przetarg
- Adres: 00-551 Warszawa, ul. Mokotowska 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 46 31 000 , fax. 22 46 31 025
- Data zamieszczenia: 2011-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
ul. Mokotowska 43 43
00-551 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 46 31 000, fax. 22 46 31 025
REGON: 01039303200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.frse.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja korzystająca ze środków publicznych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP-16/FRSE/2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji materiałów reklamowych i promocyjnych oraz nagród w konkursach dla programów funkcjonujących w ramach FRSE w podziale na pakiety: Pakiet A Pakiet C Pakiet D Pakiet E (brak nazwy Pakiet B spowodowany jest nazewnictwem w systemie informatycznym Zamawiającego) 2.Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiącym jednocześnie formularz cenowy oraz w Istotnych Postanowieniach Umowy załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Specyfika Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (FRSE) i sposób realizacji umowy: a)W ramach FRSE działa kilkanaście niezależnych programów edukacyjnych. Każdy z programów będzie zamawiał materiały promocyjne na swoje potrzeby. Oznacza to, że każdy z gadżetów zawartych w tabeli z opisem przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) może być zamówiony w różnym nakładzie i z innym zestawem logotypów. Gadżety będą zamawiane sukcesywnie w ciągu trwania umowy. Minimalne jednorazowe nakłady poszczególnych materiałów zostały określone w tabeli z opisem przedmiotu zamówienia. Nakład minimalny oznacza jednorazowy nakład danego materiału promocyjnego z indywidualnym projektem zdobienia określoną w SIWZ techniką. b) Osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego za kontakt z Wykonawcą i realizację umowy jest: Agnieszka Znój (koordynatorka umowy) tel.: 22 46 31 177, e-mail: agnieszka.znoj@frse.org.pl, oraz Weronika Walasek tel.: 22 46 31 176, e-mail: weronika.walasek@frse.org.pl, Zamówienia będą składane poprzez wysłanie przez Zamawiającego do Wykonawcy zlecenia dostawy, o którym mowa w pkt. 12 drogą elektroniczną. c) Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji jest administratorem największych programów Unii Europejskiej z zakresu edukacji. Do końca 2006 r. swój cel realizowała przede wszystkim poprzez koordynację dwóch programów UE - SOCRATESA II i MŁODZIEŻY. od 2007 r. zajmuje się koordynacją programów: Uczenie się przez całe życie (w tym Comenius, Erasmus, Leonardo da Vinci, Grundtvig) oraz Młodzież w działaniu, Fundacja prowadzi także Krajowe Punkty Kontaktowe ds. programów UE ERASMUS MUNDUS i TEMPUS, Krajowe Biuro Programu Eurodesk, Centrum Współpracy z Europą Wschodnią i Krajami Kaukazu SALTO EECA, Fundacja realizuje w Polsce inicjatywę European Language Label oraz program eTwinning. przy Fundacji działa także Polskie Biuro Eurydice oraz Krajowe Centrum Europass. od 2007 Fundacja realizuje też Polsko-Litewski Fundusz Wymiany Młodzieży, od 2008 r. Fundusz Stypendialny i Szkoleniowy, od 2009 r. Szwajcarski Fundusz Stypendialny. 4.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały nazwy i oznaczenia towaru, to mają one na celu określenie wymaganego standardu produktu. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów równoważnych. Jeżeli Wykonawca proponuje artykuł równoważny do wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia - powinien wskazać jego dokładną nazwę i parametry zgodnie z opisem. 5.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w podziale na zakładki (pakiety), który został sporządzony na potrzeby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jeden i więcej pakietów. 6.Szacunkowe ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ, nie są wiążące dla Zamawiającego przy realizacji umowy, są podstawą dla Wykonawców do sporządzenia oferty. 7.Rzeczywiste ilości zamawianego towaru będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu zamówienia w całości, tj.: w ilościach podanych opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załączniku nr 2 do SIWZ. 9.Zamawiający wymaga, aby oferowany towar spełniał parametry i standardy jakościowe wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. Parametry podane dla poszczególnych pozycji są wymaganiami minimalnymi. a)Wykonawca oferując towar wpisuje jego dokładną nazwę i parametry produktu (producent wyrobu, dokładny opis cech jakościowych i parametrów technicznych produktu, ewentualnie numer katalogowy) w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - oraz wpisuje termin gwarancji, jeśli wykracza powyżej 12-miesięcznego wymaganego przez Zamawiającego. Jeśli Wykonawca nie wpisze terminu gwarancji, Zamawiający przyjmie, że wynosi on minimalny wymagany termin - 12 miesięcy. b)W przypadku oferowania produktu identycznego jak wskazany przez Zamawiającego (dotyczy towaru przy którym Zamawiający wskazał typ lub klasę produktu) należy wpisać adnotację: taki sam jak w opisie. c)Jeżeli towar nie ma wskazań typu lub klasy, Zamawiający wymaga wpisania danych w opisie przedmiotu zamówienia - formularzu cenowym - umożliwiających identyfikację produktu oraz potwierdzających zgodność wymaganych parametrów z parametrami oferowanego artykułu. 9.Wymagana standardowa gwarancja, tj. 12 miesięcy, o ile w załączniku nr 2 nie określono inaczej. 10.Towar dostarczony w ramach realizacji umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 r. 11.Dostawy wykonywane będą na podstawie zleceń dostawy składanych wyłącznie przez upoważnione przez Zamawiającego osoby drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę. Zlecenia dostawy składane będą z uwzględnieniem danych zawartych w zestawieniu podział zamówienia na komponenty FRSE stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej umowy. 12.Ze względu na wielo-oddziałową strukturę Zamawiającego na zamawianych gadżetach reklamowych wymagane będzie umieszczanie logotypów lub oznaczeń, wskazanych przez Zamawiającego. Wzory przykładowych logotypów i oznaczeń występujących w FRSE oraz manual podstawowych oznaczeń oraz księgę identyfikacji wizualnej zawiera Załącznik nr 7, 7a i Załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frse.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- produkcja toreb /Teraz czytam/
Dodano: 2016-07-27 - Promocja polskich szkół leśnych Ministra Środowiska w ramach współpracy międzynarodowej 2016 - dostawa materiałów promocyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie materiałów reklamowych z logo MSWiA
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa artykułów reklamowych (gadżetów) z logotypami w dwóch częściach
Dodano: 2016-07-20 - usługa korekty i redakcji tekstów w trzech częściach
Dodano: 2016-07-20 - Zakup materiałów promocyjno - biurowych w ramach 4 zadań, nr 157/BF/16/RŁ
Dodano: 2016-07-08 - Wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjnych, w ramach działań informacyjno-promocyjnych VIII osi priorytetowej Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury PO IiŚ 2014-2020 oraz Programu Promowanie różnorodności kulturowej i artystycznej w ramach europejskiego dziedzictwa kulturowego MF EOG na lata 2009-2014 oraz Programu Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego w ramach MF EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2009-2014
Dodano: 2016-06-24 - Dostawa artykułów reklamowych z logotypami w 3 częściach
Dodano: 2016-06-16 - Druk materiałów promocyjnych Kultury Dostępnej i Platformy Kultury
Dodano: 2016-06-03 - Usługa w postaci wykonania wraz z dostawą materiałów reklamowych opatrzonych logo
Dodano: 2016-05-13