Przetargi.pl
ZP/140/2019 – Usługa polegająca na wykonaniu Programów Funkcjonalno-Użytkowych oraz Zbiorczych Zestawień Kosztów w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków A, B, C2 i C4 Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi w ramach Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" ogłasza przetarg

  • Adres: 93-338 Łódź, ul. Rzgowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 271 17 52; 271 17 53 , fax. 42 271 17 50
  • Data zamieszczenia: 2019-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki"
    ul. Rzgowska 281
    93-338 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 271 17 52; 271 17 53, fax. 42 271 17 50
    REGON: 47161012700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/140/2019 – Usługa polegająca na wykonaniu Programów Funkcjonalno-Użytkowych oraz Zbiorczych Zestawień Kosztów w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków A, B, C2 i C4 Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi w ramach Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na wykonaniu Programów Funkcjonalno-Użytkowych oraz Zbiorczych Zestawień Kosztów w ramach realizacji projektu pn. „Modernizacja energetyczna budynków A, B, C2 i C4 Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi w ramach Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 w ramach realizacji projektu „Modernizacja energetyczna budynków A, B, C2 i C4 Instytutu „Centrum Zdrowia Matki Polki” w Łodzi”: -Działanie 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach; -Poddziałanie 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: -Część I: Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz Zbiorczego Zestawienia Kosztów dla zadania polegającego na wymianie poszycia dachowego w budynkach A i B Instytutu „CZMP”; -Część II: Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz Zbiorczego Zestawienia Kosztów dla zadania polegającego na wymianie węzłów cieplnych w budynkach A i B Instytutu „CZMP” wraz z remontem pomieszczeń; -Część III: Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz Zbiorczego Zestawienia Kosztów dla zadania polegającego na termomodernizacji budynku C2 Instytutu „CZMP”; -Część IV: Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz Zbiorczego Zestawienia Kosztów dla zadania polegającego na termomodernizacji budynku C4 Instytutu „CZMP”. Zamawiający posiada audyty energetyczne dla budynków A, B, C2 i C4. 4. Zamawiający wymaga, aby każdy Program Funkcjonalno-Użytkowy był kompletny w zakresie wytycznych do dalszego projektowania, na podstawie którego Zamawiający będzie mógł przeprowadzić postępowanie przetargowe w celu wyłonienia Wykonawcy prac projektowych i budowlanych. 5. W ramach Zbiorczego Zestawienia Kosztów należy wyszczególnić wszystkie szacunkowe koszty i opłaty związane z realizacją robót na podstawie PFU. 6. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia, winna zostać opracowana zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa, w tym: -Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 – tekst jednolity), dalej: „PZP”; -Rozporządzeniem Ministra w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. z 2013 poz. 1129); -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U z 2004 nr 202 poz. 2072); -Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. ( Dz. U. z 2002 r. nr 75, poz. 690 z późniejszymi zmianami). 7. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa nie może zawierać rozwiązań, które mogą w jakikolwiek sposób powodować naruszenie przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych, jak również nie mogą zawierać wskazań znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że byłoby to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można byłoby opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca zobowiązany jest więc do opisania proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych tzn. bez podawania ich nazw. 8. Zamawiający udzieli Wykonawcy wszelkich posiadanych informacji niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca odpowiada za wady opracowanej dokumentacji. Ujawnione wady wykonawca zobowiązany jest usunąć w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do roboczych konsultacji i uzgodnień z Zamawiającym. Program winien w całości odzwierciedlać potrzeby Zamawiającego przekazane Wykonawcy w trakcie opracowywania przedmiotu Zamówienia. 11. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego prawa autorskie majątkowe do wykonanej dokumentacji i przedmiotu zamówienia, w zakresie objętym umową. Własność egzemplarzy przechodzi na Zamawiającego z dniem wydania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przez Wykonawców uczestniczących w postępowaniu. Wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 4 305,00 PLN, słownie: cztery tysiące trzysta pięć PLN, 00/100. Łączna kwota wadium jest sumą kwot wadium na poszczególne części: Część I: 2 135,00 zł. Część II: 470,00 zł. Część III: 895,00 zł. Część IV: 805,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wykonawca składa niniejsze oświadczenie w formie Oświadczenia Wykonawcy. 2. 1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.2. Złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 2.1, nie jest wymagane, jeżeli w postępowaniu na daną część lub części zamówienia, na którą lub które Wykonawca złożył ofertę, została złożona jedna oferta. 2.3. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.1, niezależnie od ilości złożonych w postępowaniu ofert, może zostać złożone wraz z ofertą, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma obowiązek poinformowania Zamawiającego o jakiejkolwiek zmianie sytuacji Wykonawcy w toku prowadzonego postępowania, w szczególności po zapoznaniu się z informacją z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach