Przetargi.pl
ZP/13/2009

IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana ogłasza przetarg

  • Adres: 91-480 Łódź, ul. Przyrodnicza 7/9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6556660
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: IV Szpital Miejski im. dr H. Jordana
    ul. Przyrodnicza 7/9 7/9
    91-480 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6556660
    REGON: 47225242800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jszpital.neostrada.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/13/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup aparatu do znieczulania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę lub osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, załącznik nr 1 (formularz ofertowy). 2. Wypełniony przez Wykonawcę arkusz wymagań technicznych opisujący wszystkie parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego 3. Oświadczenie o warunkach płatności - termin płatności nie krótszy niż 30 dni licząc od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę, 4. Czas realizacji zamówienia - ilość dni koniecznych do zrealizowania zamówienia od momentu złożenia zapotrzebowania,/ max 4tygodnie / 5. Oświadczenie na podstawie art. 22 i 24 ustawy W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w powyższych artykułach należy przedłożyć następujące dokumenty: koncesje, zezwolenie lub licencję, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. . 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie o niezaleganiu z płaceniem podatku i składek ZUS. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie w ilości minimum 2 szt; aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu do obrotu i używania, jak również dokumenty dopuszczające sprzęt do stosowania w placówkach służby zdrowia. W przypadku wnoszenia ofert wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze należy załączyć dodatkowo następujące dokumenty i załączniki: kserokopię umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie, pełnomocnictwo -upoważnienie do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koszty eksploatacji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jszpital.neostrada.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach