Sąd Rejonowy w Chorzowie ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 3499413 , fax. 032 3499483
- Data zamieszczenia: 2010-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chorzowie
ul. dr. Józefa Rostka 2 2
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 032 3499413, fax. 032 3499483
REGON: 00032203400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP 12/11/2010 Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia polega na dostawie urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunków organizacyjnych i technicznych został wykazany w: - specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ PODWYKONAWCY: Zamawiający zastrzega że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, zgodnie z wymaganym asortymentem, ilościami i opisem przedstawionym w poniższym zestawieniu parametrów technicznych urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Sądu Rejonowego w Chorzowie. W zestawieniu Zamawiający podał wzorcowe urządzeń i akcesoriów komputerowych. Zamawiający przedstawił w kolumnie nr 4 minimalne parametry przedmiotu zamówienia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie fabrycznie nowego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, co najmniej -równoważnych jakościowo- do przedstawionych w zestawieniu parametrów technicznych jako wzorcowych. Przez równoważność rozumie się to, że zaoferowany sprzęt musi posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe parametry techniczne, konfiguracje i normy na poziomie co najmniej takim jak wzorcowa z zachowaniem pełnej zgodności systemowej. Przy zaoferowaniu innych modeli niż wzorcowe musi być zachowana pełna funkcjonalność urządzeń zgodna z wzorcowymi. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. Wykonawca oferujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest wypełnić poszczególne pozycje formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ podając: - nazwę handlową lub model oferowanego produktu; - producenta oferowanego produktu. Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załącznikach spowoduje odrzucenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, transportem zapewniającym należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. Do czasu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. Podane wyżej parametry techniczne zawierają wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty gwarancją liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru: - na serwer (poz.1 zał. nr 4 do SIWZ)- 36 miesięcy od dnia dostawy i podpisania ostatniego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; - na konsolę zarządzającą (poz.2 zał. nr 4 do SIWZ)- 24 miesięcy od dnia dostawy i podpisania ostatniego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; - na urządzenie wielofunkcyjne (poz.3 zał. nr 4 do SIWZ)- 12 miesięcy od dnia dostawy i podpisania ostatniego protokołu odbioru ilościowo-jakościowego; - na streamer oraz kabel (poz. 4 i 5 zał. nr 4 do SIWZ)- zgodnie z gwarancją producenta. Wykonawca zobowiązany jest przyjmować sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Koszty dostarczenia sprzętu oraz zwrot sprzętu Zamawiającemu, przyjętego do naprawy gwarancyjnej pokrywa Wykonawca. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji przedmiotu umowy usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania. Usługa serwisu gwarancyjnego obejmuje bezpłatne usuwanie wad, a także wymianę wadliwych elementów przedmiotu umowy na wolne od wad. Czynności usługi gwarancyjnej Wykonawca zobowiązany jest podjąć w ciągu 48 godzin od zgłoszenia wady przez Zamawiającego, a zakończyć w terminie ustalanym przez strony każdorazowo w dniu rozpoczęcia czynności, nie dłuższym jednak niż 7 dni. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamiast rzeczy wadliwych takie same wolne od wad-nowe, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymianę rzeczy Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty, nawet gdyby w międzyczasie ceny na takie rzeczy uległy zmianie. Zgłoszenie ujawnionej przez Zamawiającego wady powinno nastąpić pisemnie poprzez przesłanie do Wykonawcy zgłoszenia faxem bądź e-mailem. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie, o którym mowa w pkt. 13, pomimo pisemnego ostrzeżenia Zamawiającego, w kolejnym wyznaczonym w piśmie terminie, ich usunięcie może być zlecone przez Zamawiającego osobie trzeciej, o czym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający obciąża Wykonawcę kosztem takiego usunięcia wad, a Wykonawca zapłaci za zastępcze usunięcie wad w terminie 14 dni od otrzymania refaktury. Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia przedmiotu umowy na własny koszt do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z wdrożeniem serwerów typu VoIP
Dodano: 2016-07-26 - DOSTAWA SPRZĘTU I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W KATOWICACH
Dodano: 2016-06-30 - zakup serwera i zasilacza UPS
Dodano: 2016-04-28 - Dostawa serwera.
Dodano: 2016-02-10 - Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja serwerów.
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa serwerów
Dodano: 2015-12-18 - przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., rozbudowę systemu PACS RIS producenta Pixel Technology s.c., serwis pogwarancyjny (znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 72 / 2015)
Dodano: 2015-12-14 - Zakup i dostawa serwerów 2 szt. macierzy dyskowej, zasilaczy awaryjnych 2 szt. szafy serwerowej wraz z wyposażeniem, licencje na oprogramowanie, oprogramowanie do backupu na potrzeby Śląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Katowicach
Dodano: 2015-11-23 - dostawa serwerów
Dodano: 2015-11-03 - Rozbudowa systemu informatycznego w Urzędzie Miasta Katowice: Dostawa i rozszerzenie aktualnej konfiguracji serwerów typu blade
Dodano: 2015-11-02