Przetargi.pl
ZP/10/2020 dostawa wraz z instalacją sprzętu multimedialnego dla potrzeb pracowni warsztatowych zintegrowanej opieki zdrowotnej i telemedycyny Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
  • Data zamieszczenia: 2020-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
    ul. M. Skłodowskiej-Curie
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
    REGON: 28862700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/10/2020 dostawa wraz z instalacją sprzętu multimedialnego dla potrzeb pracowni warsztatowych zintegrowanej opieki zdrowotnej i telemedycyny Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z instalacją sprzętu multimedialnego dla potrzeb pracowni warsztatowych zintegrowanej opieki zdrowotnej i telemedycyny Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego w ramach projektu „Nowa infrastruktura i wyposażenie pracowni warsztatowych dla potrzeb kierunków o profilu praktycznym w Gdańskim Uniwersytecie Medycznym i Akademii Pomorskiej w Słupsku” (RPPM.04.02.00-22-0003/16-00) moduł „Nowa infrastruktura i wyposażenie pracowni warsztatowych zintegrowanej opieki i telemedycyny”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38652100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; b) wypełniony formularz rzeczowo-cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; c) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 25a ust 1 ustawy Załącznik nr 2 do SIWZ; d) tabele parametrów technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ z wypełnioną kolumną parametr oferowany; e) dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy jedynie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) – dokument winien być przedstawiony w formie przewidzianej w rozdz. VI ust. 1 pkt. 4) dla pełnomocnictwa; f) jeżeli dotyczy – pełnomocnictwo - w przypadku podpisywania oferty i składających się na nią dokumentów i oświadczeń przez osob(ę) niewymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach