Przetargi.pl
ZP 10/10/2010 Dostawa wraz z montażem urządzeń informatycznych dla systemu wspomagania organizacji rozpraw (SWOR)w Sądzie Rejonowym w Chorzowie w postaci terminali graficznych.

Sąd Rejonowy w Chorzowie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. dr. Józefa Rostka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3499413 , fax. 032 3499483
  • Data zamieszczenia: 2010-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Chorzowie
    ul. dr. Józefa Rostka 2 2
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3499413, fax. 032 3499483
    REGON: 00032203400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chorzow.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP 10/10/2010 Dostawa wraz z montażem urządzeń informatycznych dla systemu wspomagania organizacji rozpraw (SWOR)w Sądzie Rejonowym w Chorzowie w postaci terminali graficznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wraz z usługą montażu, fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, zgodnie z wymaganym asortymentem, ilościami i opisem przedstawionym w zestawieniu parametrów technicznych urządzeń informatycznych w postaci terminali graficznych na potrzeby Systemu Wspomagania Organizacji Rozpraw. 2.Zakres prac po stronie Wykonawcy: - miejsce dostawy: Sąd Rejonowy w Chorzowie, ul. dr Józefa Rostka 2; - montaż naścienny terminali graficznych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach; - podłączenie terminala graficznego sieci elektryczno-logicznej, oraz konfiguracja wg wytycznych Zamawiającego. 2.W powyższym zestawieniu Zamawiający podał wzorcowe modele terminali graficznych. Zamawiający przedstawił w kolumnie nr 4 minimalne parametry przedmiotu zamówienia, które spełniałyby założone wymagania techniczne, jakościowe, funkcjonalne i użytkowe. 3.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie fabrycznie nowego sprzętu stanowiącego przedmiot zamówienia, co najmniej -równoważnych jakościowo- do przedstawionych w zestawieniu parametrów technicznych jako wzorcowych. 4.Przez równoważność rozumie się to, że zaoferowany sprzęt musi posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe parametry techniczne, konfiguracje i normy na poziomie co najmniej takim jak wzorcowa z zachowaniem pełnej zgodności systemowej. 5.Przy zaoferowaniu innych modeli niż wzorcowe musi być zachowana pełna funkcjonalność urządzeń zgodna z wzorcowymi. W przypadku gorszych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych zaoferowanego przedmiotu zamówienia, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona z postępowania. 6.Wykonawca oferujący przedmiot zamówienia zobowiązany jest wypełnić poszczególne pozycje formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ podając: - nazwę handlową lub model oferowanego produktu; - producenta oferowanego produktu. 7.Brak jakiejkolwiek pozycji lub ujęcie pozycji asortymentowej innej niż wskazana w załącznikach spowoduje odrzucenie oferty. 8.Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt dostarczyć do siedziby Zamawiającego przedmiot zamówienia, transportem zapewniającym należyte ich zabezpieczenie przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniami itp. Do czasu przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 9.Podane wyżej parametry techniczne zawierają wytyczne dotyczące minimalnych wymagań, jakie musi spełniać asortyment będący przedmiotem zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały lepszej jakości. 10.Asortyment będący przedmiotem oferty musi być objęty 36 miesięczną gwarancją liczoną od dnia podpisania protokołu odbioru. 11.Wykonawca zobowiązany jest przyjmować sprzęt do naprawy gwarancyjnej. Koszty dostarczenia sprzętu oraz zwrot sprzętu Zamawiającemu, przyjętego do naprawy gwarancyjnej pokrywa Wykonawca. 12.Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji przedmiotu umowy usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie poprawnego, zgodnego z instrukcją jego użytkowania. Usługa serwisu gwarancyjnego obejmuje bezpłatne usuwanie wad, a także wymianę wadliwych elementów przedmiotu umowy na wolne od wad. Czynności usługi gwarancyjnej Wykonawca zobowiązany jest podjąć w ciągu 48 godzin od zgłoszenia wady przez Zamawiającego, a zakończyć w terminie ustalanym przez strony każdorazowo w dniu rozpoczęcia czynności, nie dłuższym jednak niż 7 dni. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamiast rzeczy wadliwych takie same wolne od wad-nowe, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili ich dostarczenia. Wymianę rzeczy Wykonawca dokona bez żadnej dopłaty, nawet gdyby w międzyczasie ceny na takie rzeczy uległy zmianie. Zgłoszenie ujawnionej przez Zamawiającego wady powinno nastąpić pisemnie poprzez przesłanie do Wykonawcy zgłoszenia faxem bądź e-mailem. 13.Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie, o którym mowa w pkt. 13, pomimo pisemnego ostrzeżenia Zamawiającego, w kolejnym wyznaczonym w piśmie terminie, ich usunięcie może być zlecone przez Zamawiającego osobie trzeciej, o czym Zamawiający zawiadamia Wykonawcę. W takim przypadku Zamawiający obciąża Wykonawcę kosztem takiego usunięcia wad, a Wykonawca zapłaci za zastępcze usunięcie wad w terminie 14 dni od otrzymania refaktury. 14.Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia przedmiotu umowy na własny koszt do wskazanego pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego. 15.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 16.Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za równoważny zostanie uznany również artykuł posiadający wszystkie wymienione cechy nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego, może posiadać również inne dodatkowe parametry/opcje. 17.Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302311008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach