Przetargi.pl
ZP/102/2020 Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego

Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
    ul. M. Skłodowskiej-Curie
    80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
    REGON: 28862700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP/102/2020 Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dotyczących rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej, składającej się z branżowych projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie potrzebnych zezwoleń i uzgodnień, a także sprawowanie nadzorów autorskich. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia winna zostać dostarczona Zamawiającemu w ilości: a) Projekt wykonawczy – 2 egz. w formie papierowej; b) STWIOR – 1 egz. w formie papierowej; c) Przedmiary i kosztorysy – 1 egz. w formie papierowej; Przedmiary robót muszą zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstawy ustalającej szczegółowy opis, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót przedstawionych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót. Wykonawca powinien również przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną dokumentacji projektowej w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej DWG, ATH, DOC na nośniku elektronicznym (np. CD, pendrive). 3. Wartość prac projektowych nie może przekroczyć 10% wartości robót. 4. Zamawiający zastrzega sobie na każdym etapie prac prawo do: a) akceptacji przyjętych rozwiązań projektowych oraz kosztów ich wykonania, b) wnoszenie uwag i dokonywania zmian przy realizacji zamówienia. Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Etap ten obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż kamer wraz niezbędnym osprzętem montażowym, sieciowym, 2) wykonanie niezbędnych prac kablowych, instalacyjnych, 3) modernizację pomieszczeń na potrzeby Centrum Nadzoru i serwerowni Centrum Nadzoru. 4) dostawę, montaż i uruchomienie serwerów rejestrujących, 5) dostawę, montaż i uruchomienie stanowisk komputerowych dla Centrum Nadzoru wraz z niezbędnym osprzętem, 6) dostawę, montaż i uruchomienie ściany wizyjnej dla Centrum Nadzoru wraz z niezbędnym osprzętem, 7) dostawę sieciowych urządzeń aktywnych na potrzeby komunikacji poszczególnych lokalizacji systemu z Centrum Nadzoru. 8) modernizację, systemu telekomunikacyjnego GUMed na potrzeby komunikacji z Centrum Nadzoru, 9) demontaż istniejących elementów lokalnych analogowego Systemu Monitoringu Wizyjnego, 10) przeprowadzenie prób i badań wszystkich elementów Systemu oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej, 11) uruchomienie Systemu i przekazanie do eksploatacji, 12) szkolenie pracowników w zakresie administrowania i obsługi Systemu. 13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi opracowania dokumentacji powykonawczej stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ w ilości 3 . Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach