Gdański Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 80-210 Gdańsk, ul. M. Skłodowskiej-Curie
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. (058) 349 12 23 , fax. (058) 349 12 24
- Data zamieszczenia: 2020-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. M. Skłodowskiej-Curie
80-210 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. (058) 349 12 23, fax. (058) 349 12 24
REGON: 28862700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/102/2020 Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dotyczących rozbudowy systemu monitoringu wizyjnego Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: Etap I – wykonanie dokumentacji projektowej, składającej się z branżowych projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz uzyskanie potrzebnych zezwoleń i uzgodnień, a także sprawowanie nadzorów autorskich. Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia winna zostać dostarczona Zamawiającemu w ilości: a) Projekt wykonawczy – 2 egz. w formie papierowej; b) STWIOR – 1 egz. w formie papierowej; c) Przedmiary i kosztorysy – 1 egz. w formie papierowej; Przedmiary robót muszą zawierać zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstawy ustalającej szczegółowy opis, wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót przedstawionych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót. Wykonawca powinien również przekazać Zamawiającemu wersję elektroniczną dokumentacji projektowej w formacie PDF oraz w wersji edytowalnej DWG, ATH, DOC na nośniku elektronicznym (np. CD, pendrive). 3. Wartość prac projektowych nie może przekroczyć 10% wartości robót. 4. Zamawiający zastrzega sobie na każdym etapie prac prawo do: a) akceptacji przyjętych rozwiązań projektowych oraz kosztów ich wykonania, b) wnoszenie uwag i dokonywania zmian przy realizacji zamówienia. Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej. Etap ten obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż kamer wraz niezbędnym osprzętem montażowym, sieciowym, 2) wykonanie niezbędnych prac kablowych, instalacyjnych, 3) modernizację pomieszczeń na potrzeby Centrum Nadzoru i serwerowni Centrum Nadzoru. 4) dostawę, montaż i uruchomienie serwerów rejestrujących, 5) dostawę, montaż i uruchomienie stanowisk komputerowych dla Centrum Nadzoru wraz z niezbędnym osprzętem, 6) dostawę, montaż i uruchomienie ściany wizyjnej dla Centrum Nadzoru wraz z niezbędnym osprzętem, 7) dostawę sieciowych urządzeń aktywnych na potrzeby komunikacji poszczególnych lokalizacji systemu z Centrum Nadzoru. 8) modernizację, systemu telekomunikacyjnego GUMed na potrzeby komunikacji z Centrum Nadzoru, 9) demontaż istniejących elementów lokalnych analogowego Systemu Monitoringu Wizyjnego, 10) przeprowadzenie prób i badań wszystkich elementów Systemu oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej, 11) uruchomienie Systemu i przekazanie do eksploatacji, 12) szkolenie pracowników w zakresie administrowania i obsługi Systemu. 13) Wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi opracowania dokumentacji powykonawczej stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ w ilości 3 . Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Debrznie - zwiększenie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
Dodano: 2023-02-15 - Przebudowa oraz remont pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem kuchennym w budynku Przedszkola Gminnego w m. Czarne przy ul. Parkowa 7 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Remont kuchni Przedszkola Gminnego w Czarnem.
Dodano: 2020-10-29 - ZP/85/2020 Wykonanie prac remontowych w różnych obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
Dodano: 2020-09-28 - Adaptacja sali konferencyjnej na salę koncertową w Państwowej Szkole Muzycznej I stopnia w Malborku
Dodano: 2020-07-20 - Roboty konserwacyjne wybranych pomieszczeń w budynku 311/4001 na potrzeby trenażera TSS4 w Gdyni ul. Rondo Bitwy Pod Oliwą 1
Dodano: 2020-07-02 - Remont kojców dla psów. Miejsce: bud. nr 58/4008, Gdynia ul. Czernickiego 124
Dodano: 2020-05-29 - Remont pomieszczeń biblioteki Klubu 3FO w zakresie branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej. Miejsce: bud. nr 303/ 4001, 81-103 Gdynia ul. Rondo Bitwy pod Oliwa 1
Dodano: 2020-05-27 - Prace konserwacyjne w budynkach nr 46 i 1 w kompleksie wojskowym m. Słupsk.
Dodano: 2020-03-10 - Remont korytarzy i klatek schodowych w budynku A Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
Dodano: 2019-10-16 - Roboty konserwacyjne w budynku nr 7/4011 Miejsce: ul. Pułaskiego 3 Gdynia.
Dodano: 2019-10-07