Przetargi.pl
ZP37/2013 Dostawa defibrylatorów przenośnych

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5392727 , fax. 089 5392710
  • Data zamieszczenia: 2013-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Pstrowskiego 28B 28B
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5392727, fax. 089 5392710
    REGON: 51133293300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP37/2013 Dostawa defibrylatorów przenośnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa defibrylatorów przenośnych w ilości 3 sztuk z kardiowersją, stymulacją, pulsoksymetrią, NIBP, etCO2 i monitorowaniem EKG z 3/12 odprowadzeń, z możliwością transmisji danych o parametrach: 1. Defibrylator przenośny z wbudowanym uchwytem transportowym 2. Ciężar poniżej 6 kg z kompletem akumulatorów 3. Aparat spełnia wymagania normy PN-EN 1789 4. Warunki pracy: - temperatura min. 0-50oC - wilgotność względna min. 15-95% 5. Aparat odporny na kurz i zalanie wodą - min. klasa IP55 wg IEC 60529 6. Aparat odporny na wstrząsy - min. 75g wg IEC 60068-2-27, 7. Aparat odporny na upadek z wysokości min. 1,5 m wg IEC 60601-1 Zasilanie 1. Zasilanie akumulatorowe - akumulator litowo-jonowy lub równoważny, ze zminimalizowanym efektem pamięci, nie dopuszcza się akumulatorów Ni-Cd i SLA 2. Zasilacz sieciowy 230 V/50 Hz, zapewniający możliwość ładowania akumulatorów w aparacie, zintegrowany lub zewnętrzny moduł 3. Możliwość zasilania aparatu z instalacji elektrycznej ambulansu - zasilacz zintegrowany lub zewnętrzny moduł 4. Czas pracy na 1 akumulatorze: min. 5 godzin ciągłego monitorowania lub min. 250 defibrylacji z maksymalną energią 5. Możliwość szybkiej wymiany akumulatora przez użytkownika 6. Czas ładowania akumulatora w aparacie do pełnej pojemności - maksymalnie 4 godziny Defibrylacja 1. Rodzaj fali defibrylacyjnej - dwufazowa 2. Defibrylacja ręczna i półautomatyczna 3. Możliwość wykonania kardiowersji 4. Energia defibrylacji w zakresie od min. 2 J do 200J 5. Czas ładowania do energii maksymalnej max 7 sekund, gotowość sygnalizowana sygnałem akustycznym i optycznym 6. Min. 20 dostępnych poziomów energii przy defibrylacji zewnętrznej 7. Możliwość defibrylacji dzieci i dorosłych Monitorowanie i rejestracja 1. Prekonfigurpowane tryby monitorowania dorosłych, dzieci i noworodków z automatycznym ustawienie progów alarmowych, energii defibrylacji oraz ustawień NIBP dla poszczególnych grup wiekowych 2. Ekran kolorowy LCD o przekątnej min. 6,5 o wysokim kontraście, rozdzielczość min. 640x480 pixeli 3. Możliwość wyświetlenia 4 krzywych dynamicznych jednocześnie 4. Wyświetlanie na ekranie pełnego zapisu 12 odprowadzeń EKG, interpretacji słownej wyników analizy oraz wyników pomiarów amplitudowo-czasowych 5. Min. 24-godzinne trendy tabelaryczne wszystkich parametrów monitorowanych, rozdzielczość 1, 5, 10, 15, 30, 60 minut, możliwość przeglądania na ekranie. 6. Wbudowany rejestrator termiczny EKG na papier o szerokości min. 80 mm, szybkość wydruku programowana: 25 mm/sek. i 50 mm/sek. 7. Pamięć wewnętrzna: zapis kombinacji 24-godzinnych trendów z rozdzielczością 1 min., 1000 zdarzeń i 32 epizodów (monitorowanie, defibrylacja, stymulacja, procedury terapeutyczne). 8. Wbudowany napęd pamięci zewnętrznej USB EKG/ respiracja 1. Monitorowanie 3 odprowadzeń EKG 2. Monitorowanie 12 odprowadzeń EKG z analizą, interpretacją słowną 3. Automatyczne wykrywanie 3, 5, 12 odprowadzeniowego kabla EKG 4. Zakres pomiaru częstości akcji serca min. 30-300 /min 5. Wzmocnienie zapisu EKG regulowane w zakresie min. 0,125 do 4,0 cm/mV (min. 6 ustawień do wyboru) 6. Pomiar częstości oddechu metodą impedancyjną. Prezentacja cyfrowa oraz krzywa dynamiczna 7. Wybór pary odprowadzeń do pomiaru oddechu (bez przepinania elektrod) w celu dopasowania do różnych sposobów oddychania: szczytami płuc, przeponą - co najmniej 2 ustawienia 8. Pomiar częstości oddechów w zakresie min. 3 - 150 /min. 9. Przesuw krzywej oddechowej 3,13; 6,25; 12,5 mm/sek. 10. Regulacja amplitudy krzywej oddechowej Stymulacja zewnętrzna 1. Tryb asynchroniczny i na żądanie 2. Częstość stymulacji regulowana w zakresie min. 30-180 imp/min Gwarancja Minimum 24 miesiące Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieprefabrykowany i nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (według wzoru zawartego w Załączniku nr 7 do SIWZ). Dostawa związana jest z realizacją projektu pt. Kształtowanie LT-PL współpracy transgranicznej w obszarze działań związanych z zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych realizowanego w ramach Celu 3: Europejskiej Współpracy Terytorialnej Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, zgodnie z art. 45 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych do wniesienia wadium. Zamawiający ustala je w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i powinna zawierać (lub podobne zasady odwołanie się do przepisów) następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. f) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział Olsztyn 89 1130 1189 0025 0005 7520 0004,podając na poleceniu przelewu informację: Wadium ZP37/2013. Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem dokonania wpłaty - dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty jest uznanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego w terminie dnia 19.07.2013 r. do godziny 09:00 (wpływ środków na rachunek Zamawiającego). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w lit. b-e stosowny dokument należy zdeponować w kasie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28 B do dnia otwarcia ofert do godziny 09:00, natomiast kserokopię dołączyć do oferty. Do oferty należy dołączyć kserokopię polecenia przelewu lub innej formy wadium. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. Zgodnie z art. 46 ust 1 i 1a ustawy Pzp, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zgodnie z art. 46 ust.4a ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach