Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4141600 , fax. 18 4141700
- Data zamieszczenia: 2012-12-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
ul. Jagiellońska 33 33
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 4141600, fax. 18 4141700
REGON: 49189330000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.272.38.2012 Zamówienie na dostawę materiałów biurowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wymienionych poniżej materiałów biurowych w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 1. Papier A4 biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych: Papier ksero A4 biały, Gramatura (g/m?): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1, Grubość (?m): 108?3, Gładkość: 180?50. (ryza/500 akr.) ryza 1500; 2. Papier A3 biały do kserokopiarek, drukarek laserowych i atramentowych: Papier ksero A3 biały, Gramatura (g/m?): 80, Białość (CIE): min 140, nieprzezroczystość (%): 94 +2/-1, Grubość (?m): 108?3, Gładkość: 180?50. (ryza/500 ark.) ryza 50; 3. Kalendarz biurkowy stojący poziomy: Kalendarz biurkowy stojący poziomy z opisem na 2013 rok, tydzień na jednej stronie z miejscem na notatki, grzbiet zaciskany spiralą do sztywnego kartonu formowanego w trójkątną podstawę. szt. 173; 4. Kalendarz wiszący trójdzielny: Kalendarz wiszący trójdzielny na 2013 rok. Wymiary minimum 315 mm x 810 mm. Kalendarium zrywane, 3x12 kartek w formacie min. 290 x 150 mm, druk minimum w dwóch kolorach (czarny i czerwony) 2+0, papier offsetowy minimum 80 g/m2. Główka kalendarza wykonana z kartonu minimum 250 g/m2 w pełnym kolorze (zdjęcie natury-pejzaż), wypukła, papier kredowany. Kalendarz zawiera przesuwane okienko (pasek z przezroczystego tworzywa) wskazujące aktualną datę. Kalendarz posiada dziurkę do zawieszenia. szt. 121 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa materiałów biurowych dla zabezpieczenia bieżącej pracy Oddziału ZUS w Nowym Sączu
Dodano: 2016-07-04 - DOSTAWA TONERÓW I KASET DO DRUKAREK ORAZ MATERIAŁY BIUROWE
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa artykułów biurowych i papieru kserograficznego dla potrzeb GDDKiA Oddział w Krakowie
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz kopert z nadrukiem
Dodano: 2016-06-02 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę materiałów biurowych dla Urzędu Pracy Powiatu Krakowskiego znak sprawy: ZP. 2711.38.2016
Dodano: 2016-06-02 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa artykułów biurowych dla ZZOZ w Wadowicach, znak:ZP/PRZET/16/2016
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa materiałów biurowych i sprzętu biurowego dla jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2016-05-17 - Dostawa materiałów biurowych
Dodano: 2016-04-14