Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg
- Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 4141600 , fax. 18 4141700
- Data zamieszczenia: 2012-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
ul. Jagiellońska 33 33
33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
tel. 18 4141600, fax. 18 4141700
REGON: 49189330000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP.272.33.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo Powiatu Nowosądeckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo powiatu nowosądeckiego wymienionych poniżej: Uwaga: Zamawiający przekaże wybranemu w niniejszym postępowaniu Wykonawcy wszystkie wizualizacje w plikach cdr lub pdf w dniu podpisania umowy. 1) notatnik A4 na spirali wg wizualizacji i parametrów: - okładka plastikowa (w kolorach: czarny, szary, czerwony, zielony), papier 70 stron rozmiaru A4, z długopisem (wkład czarny lub niebieski) - wymiary notesu: szer. 21 cm (?1 cm), wys. 29 cm (?1 cm) - łączna ilość 500 szt. - nadruk na okładce notatnika 1 kolor (zgodnie z dostarczoną wizualizacją) - notatnik pakowany jednostkowo w woreczek foliowy; 2) kubek ceramiczny wg wizualizacji i parametrów: - kubek model Apollo lub równoważny: z zewnątrz biały, wewnątrz kolorowy, kształt kubka - węższy na dole, szerszy u góry - wymiary (? 1%): średnica 80/55 mm, wysokość 118 mm, pojemność 300 ml - łączna ilość 500 szt., w tym: biało-limonkowy 200 szt., biało-czerwony 200 szt., biało-niebieski 100 szt. - znakowanie: nadruk 3 kolory Pantone na zewnątrz kubka w dwóch miejscach - zgodnie z proporcjami na wizualizacji - kubek pakowany indywidualnie w pudełko kartonowe białe; 3) plastikowy długopis wg wizualizacji i parametrów: - długopis model Marbella lub równoważny: plastikowy długopis o metalicznym połysku, kolor korpusu czarny metaliczny z kolorowymi dwoma ukośnymi wstawkami - długopis wyposażony w niebieski lub czarny wkład - wymiary długopisu: dług. min. 14 cm - łączna ilość 2500 szt., w tym: czarno-srebrny - 250 szt., czarno-zielony - 1000 szt., czarno-czerwony - 500 szt., czarno-niebieski - 500 szt., czarno-pomarańczowy - 250 szt. - nadruk 1 kolor (biały) na korpusie (zgodnie z dostarczoną wizualizacją) - długopisy pakowane zbiorczo; 4) komplet długopis + pióro kulkowe wg wizualizacji i parametrów: - komplet piśmienniczy metalowy w kolorze czarnym ze złotymi wykończeniami (klip, pierścień i zakończenie pióra i długopisu w kolorze złotym) - komplet opakowany w etui wykonane z eleganckiego czarnego weluru, z oblamówką w złotym kolorze - długopis i pióro żelowe wyposażone w niebieskie lub czarne wkłady - wymiary długopisu i pióra: dług. min. 14 cm - łączna ilość 250 kpl. - znakowanie laserowe na korpusie długopisu i pióra (zgodnie z dostarczoną wizualizacją) - zestaw pakowany indywidualnie w biały kartonik; 5) torba papierowa mała wg wizualizacji i parametrów: - rozmiar: szer. 24 cm (?1 cm), głęb. 10 cm (?1 cm), wys. 24 cm (?1 cm) - papier biały powlekany min. 190 g/m2 - uszlachetnienie folia matowa - druk 1 stronny 3 kolory (zgodnie z dostarczoną wizualizacją) - uchwyty krótkie 2 x 40 cm (+ 1cm) ze sznurka PP z zabezpieczonymi końcówkami, kolor biały, sznurek przewlekany przez otwory, grubość sznurka 5 mm (+1 mm) - dno torby usztywnione tekturą min. 450 g/m2 - góra torby usztywniona tekturą min. 800 g/m2 - łączna ilość 1000 szt - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów reklamowo - promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i Górnictwa Podziemnego KC-zp.272-282/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa 12 tysięcy sztuk etui z folii PCV transparentnej z nadrukiem 3 kolorowym na Elektroniczne Legitymacje Studenckie dla CKE AGH. KC-zp.272-272/16
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
Dodano: 2016-04-11 - Dostawa kubków reklamowych z nadrukiem
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie
Dodano: 2016-03-18 - Sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla Działu Promocji Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie
Dodano: 2016-03-11 - Dostawa materiałów reklamowych dla WIEiT - KC-zp.272-61/16
Dodano: 2016-02-29 - Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla uczestników Studiów Podyplomowych w zakresie Bezpieczeństwa i Higieny - nr sprawy KC-zp.272-19/16
Dodano: 2016-02-01