Przetargi.pl
ZP.272.22.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo powiatu nowosądeckiego

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4141600 , fax. 18 4141700
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Jagiellońska 33 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 4141600, fax. 18 4141700
    REGON: 49189330000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.272.22.2012 Zamówienie na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo powiatu nowosądeckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem herbu/logo powiatu nowosądeckiego: 1) podkładka soft pcv pod kubek jednostronna wg wizualizacji i parametrów: -podkładki wykonane z soft pcv (elastomer), materiał barwiony w masie, -wymiary podkładki: średnica 93x93x2,5 mm, -łączna ilość 1000 szt., w tym: wzór 1 - 500 szt. (czarne) i wzór 2 - 500 szt. (zielone), -podkładki pakowane jednostkowo w zaklejany woreczek foliowy. 2) breloczek 3D z pcv jednostronny wg wizualizacji i parametrów: - breloczek wykonany z pcv, - wymiary breloczka: 70x27 mm + łańcuszek z koluszkiem, - łączna ilość: 2000 szt. , w tym: wzór 1 - 1000 szt. (czarne) i wzór 2 - 1000 szt. (zielone), - breloczki pakowane po 100 szt. w zaklejane woreczki foliowe. 3) smycz dwustronna wg wizualizacji i parametrów: - smycz wykonana z taśmy poliestrowej gładkiej o szerokości 1,5 cm, zakończona karabińczykiem metalowym, - nadruk dwustronny w pełnym kolorze wykonany techniką sublimacyjną, - ilość 1000 szt., - smycze pakowane po 100 szt. w zaklejane woreczki foliowe. 4) zawieszki odblaskowe miękkie wg wizualizacji i parametrów: - zawieszki wykonane z folii pryzmatycznej (odblaskowej), w środku wypełnione pianką o grubości około 2 mm, - zawieszki obustronnie jednokolorowe, z łańcuszkiem kulkowym lub łańcuszkiem z karabińczykiem, - nadruk 1 kolor - czarny, - łączna ilość 3000 szt., w tym: wzór 1 - 500 szt. (miś - wys. 70 mm ?10 mm), wzór 2 - 500 szt. (słonik - wys. 60 mm ?10 mm), wzór 3 - 500 szt. (uśmiech - średnica 50 mm ? 10 mm), wzór 4 - 500 szt. (trójkąt - wys. 70 mm ?10 mm), wzór 5 - 1000 szt. (jabłko czerwone - wys. 65 mm ?10 mm), - zawieszki pakowane jednostkowo w strunowy woreczek foliowy. 5) opaski odblaskowe wg wizualizacji i parametrów: - opaski wykonane z folii pryzmatycznej (odblaskowej), samozaciskowe, spód opaski wykonany z materiału typu flock, - wymiary opaski: 30 cm (?2 cm) x 3 cm (?1 cm), - nadruk 2 kolory - czarny i czerwony, - ilość 2000 szt., - opaski pakowane po 100 szt. w opakowania kartonowe. 6) kalendarz ścienny jednodzielny wg wizualizacji i parametrów, na podstawie pliku PDF dostarczonego przez Zamawiającego wybranemu w postępowaniu Wykonawcy: - ilość 500 szt., - wymiary kalendarza: całkowity 440 (?20 mm) x 580 (?80 mm) mm, główka 440 (?10 mm) x 280 (?10 mm) mm, kalendarium 380 (?10 mm) x 250 (?10 mm) mm, - kalendarium zrywane standardowe na papierze offsetowym 80 g/m2, 2-kolorowe (granatowo-czerwone), 3-języczne (polski, angielski, niemiecki), z imieninami, na stornie kalendarium widoczne trzy miesiące: bieżący oraz poprzedni i następny, blok z kalendarium klejony z podkładką tekturową, - główka wykonana z kartonu 230-250 g/m2, wypukła, doklejana do podkładu, foliowana folią błysk, druk 4+0, - podkład (podstawa) wykonana z kartonu 300-350 g/m2, dziurka do zawieszania, druk 4+0, uszlachetnienie lakierem dyspersyjnym, bigowanie na dwie części, - pasek z przezroczystego tworzywa z okienkiem do zaznaczania aktualnej daty, - kalendarze pakowane jednostkowo w białą papierową samoklejącą się kopertę (pełną lub z okienkiem), - wykonawca przedstawi wydruk próbny do akceptacji przed realizacją druku całego nakładu, wydruk próbny powinien spełniać wszystkie wymagania określone dla tego typu kalendarza objęte zamówieniem (gramatura papieru, sposób wykończenia). 7) terminarz książkowy A5 wg wizualizacji i parametrów: - ilość 300 szt., - format terminarza 14,5 x 20,5 cm (?1 cm), - układ kalendarium - dzienny (1 dzień = 1 strona), - języki: PL, GB, D, RUS, - kalendarium: podwójne imiona, dni świąteczne, część teleadresowo-informacyjna + mapa, druk 2-kolorowy (szaro-czerwony lub szaro-granatowy) papier offsetowy 70-80 g/m?, kremowy, - wyklejka: papier offsetowy 120-130 g/m?, kremowy, bez zadruku, - oprawa: szyta i klejona; kapitałka szara, wstążka w kolorze dopasowanym do oprawy, - okleina okładki: skóropodobna, w kolorach granatowym 50 szt., bordowym 100 szt., grafitowym 100 szt., brązowym 50 szt., - tłoczenie: aktualny rok na grzbiecie i tłoczenie herbu powiatu (zgodnie z wzorem zawartym w pliku PDF dostarczonym przez Zamawiającego wybranemu w postępowaniu Wykonawcy) na okładce, rozmiar matrycy do tłoczenia 6,5 x 5,3 cm, - registry drukowane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach