Przetargi.pl
ZP.272.16.2014 zamówienie na roboty remontowo - malarskie korytarza I piętra, sali obrad, szatni, pomieszczenia socjalnego w budynku Starostwa przy ul. Jagiellońskiej 33, w Nowym Sączu

Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Jagiellońska 33
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 4141600 , fax. 18 4141700
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
    ul. Jagiellońska 33 33
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 4141600, fax. 18 4141700
    REGON: 49189330000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP.272.16.2014 zamówienie na roboty remontowo - malarskie korytarza I piętra, sali obrad, szatni, pomieszczenia socjalnego w budynku Starostwa przy ul. Jagiellońskiej 33, w Nowym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: roboty remontowo - malarskie korytarza I piętra, sali obrad, szatni, pomieszczenia socjalnego w budynku Starostwa przy ul. Jagiellońskiej 33, w Nowym Sączu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) rozebranie elementów okładziny ściennej, 2) zmycie i zdarcie starej farby, 3) przetarcie istniejących tynków, 4) szpachlowanie i kładzenie gładzi gipsowych, 5) dwukrotne malowanie ścian wraz z gruntowaniem, 6) malowanie i lakierowanie stolarki drzwiowej, parapetów, grzejników i rur przyłączeniowych, 7) demontaż okna aluminiowego w pomieszczeniu socjalnym, 8) wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych, 9) demontaż okładziny z płytek i paneli, 10) demontaż elementów wyposażenia pomieszczenia socjalnego, 11) roboty modernizacyjne w pomieszczeniu socjalnym i szatni. UWAGA: a) W przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich pozycjach, w których występuje nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia produkty. b) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił minimum trzyletniej gwarancji. d) Budynek starostwa w całym okresie realizacji niniejszego zamówienia będzie użytkowany. Wykonawca musi w taki sposób zorganizować roboty budowlane, aby możliwe było niezakłócone użytkowanie obiektu. Wykonawca w trakcie realizacji robót budowlanych musi zapewnić również bezpieczeństwo osobom przebywającym w budynku. e) Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający umożliwia dokonanie przez Wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia i zaleca szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją. f) Prace remontowe mogą być wykonywane całą dobę, za wyjątkiem godzin pracy Starostwa tj.: w poniedziałek od godziny 8.00 do 16.00, od wtorku do piątku od godz. 7.30 do 15.30. Po każdym dniu pracy Wykonawca ma obowiązek na własny koszt doprowadzić korytarz do bezpiecznego użytkowania przez pracowników Starostwa /posprzątać i umyć podłogę, usunąć urządzenia i materiały malarskie oraz wynieść śmieci i odpady remontowe/. Przed przystąpieniem do prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram prac remontowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach