Przetargi.pl
ZP15/2013 Zakup sprzętu komputerowego

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 10-602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego 28B
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5392727 , fax. 089 5392710
  • Data zamieszczenia: 2013-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Pstrowskiego 28B 28B
    10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5392727, fax. 089 5392710
    REGON: 51133293300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZP15/2013 Zakup sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z rozładunkiem sprzętu określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia dalej OPZ (stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ) tj.: 1. Urządzenie wielofunkcyjne 2 sztuki Drukarka laserowa 1 sztuka 2. Komputer PC 6 sztuk Monitor LCD 3 sztuki 3. Laptop 1 sztuka Dysk zewnętrzny 1 sztuka 4. Automapa 15 kompletów 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieprefabrykowany i nieregenerowany, nienaprawiany, wolny od wad i usterek. 3.3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach prawnych na terenie Polski i Unii Europejskiej. 3.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry, cechy, funkcjonalność oraz wyposażenia określone zostały w Załączniku nr 1 odo SIWZ. 3.5. Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (według wzoru zawartego w Załączniku nr 6 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302360002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pogotowie.olsztyn.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach