Przetargi.pl
ZOZ/DZP/PN/07/09 Dostawa zestawu artroskopowego oraz napędów ortopedycznych do ZOZ w Oławie przy ul.K.Baczyńskiego 1.

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 55-200 Oława, ul. K. K. Baczyńskiego 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3011315 , fax. 071 3011312
  • Data zamieszczenia: 2009-04-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. K. K. Baczyńskiego 1 1
    55-200 Oława, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3011315, fax. 071 3011312
    REGON: 00030681600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozolawawroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZOZ/DZP/PN/07/09 Dostawa zestawu artroskopowego oraz napędów ortopedycznych do ZOZ w Oławie przy ul.K.Baczyńskiego 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu artroskopowego oraz napędów ortopedycznych. Szczegółowy opis oraz parametry zostały opisane w zał. 1 i 2 do SIWZ, które są dostępne także na str. internetowej: www.zozolawa.wroc.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Posiadania przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podst. Art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych B.Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. C.Znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia tych warunków dokonywana będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem-wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 u.p.z.p., tj potwierdzające, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia na podstawie odpowiednich przepisów- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu przetargowym sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej na podst. Art. 22 - wystawione przed upływem terminu składania ofert. 6)Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.- wystawione przed upływem terminu składania ofert. 7)Oświadczenie o akceptacji przez wykonawcę wzoru umowy lub zaparafowany wzór umowy przez osoby do tego upoważnione -przed upływem terminu składania ofert. 8) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (min. 180 000 zł), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Przed upływem terminu składania ofert. 9)Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia -przed upływem terminu składania ofert. 10)Świadectwo, że oferowany wyrób medyczny w rozumieniu ustawy z 20.04.2004r. o wyrobach medycznych pełnia wymagania zasadnicze oraz wystawione dla niego deklaracje zgodności i CE. Przed upływem terminu składania ofert. 11. Opisy techniczne aparatury w postaci firmowych materiałów producenta/autoryzowanego przedstawiciela w języku polskim- przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozolawa.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach