Przetargi.pl
Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 34 (2 zadania)

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul.Reymonta 69
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 42 28 957 , fax. 32 42 28 957
  • Data zamieszczenia: 2011-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 34 im. Ireny Sendlerowej w Rybniku
    ul.Reymonta 69 69
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 42 28 957, fax. 32 42 28 957
    REGON: 24179947900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastorybnik.pl/sp34
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 34 (2 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie Zielonej Szkoły dla uczniów klas III SP 34 ZADANIE 1 2) Uczestnicy: 37 dzieci (2 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników), 4 opiekunów - bezpłatny pobyt wychowawców. 3) Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w Darłówku, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym. 4) Termin realizacji: 15 dni (14 noclegów) na przełomie maja i czerwca 2012 r. 5) Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm.) 6) Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: a) Obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, oddalonym max 100 metrów od plaży. b) Obiekt musi posiadać podjazdy dla wózków i dojście do stołówki dostosowane dla osób niepełnosprawnych (parter). 7) Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Dzieci rozmieszczone w domu wczasowym na jednym poziomie (jedna klasa na jednym poziomie). b) Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), dla dzieci niepełnosprawnych i ich opiekunów pokoje na parterze (3pokoje). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. c) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. d) Oddzielne pokoje dla wychowawców. e) Zarządzający obiektem będzie powiadomiony przed przyjazdem, jakie mają być spełnione warunki. f) Na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw i boiska. g) Stołówka w miejscu zakwaterowania. h) Pomoc przy bagażach (w dniu przyjazdu i wyjazdu). 8) Wymagania dotyczące wyżywienia: a) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b) Posiłki mają być smaczne, urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. c) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem) oraz pieczywa z masłem i dżemem. d) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 9) Transport: a) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d) Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e) W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f) Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g) W przypadku nie zapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. j) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. k) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia. i) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10) Opieka medyczna. a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. e) Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypmadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 11) Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12) Do dyspozycji grupy: a) Świetlica do zajęć, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą i stolikami. b) Bezpłatny dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. c) Upominki dla każdego uczestnika (dyplomy, czapeczki). 13) Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą (około 4-5 razy). b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek. c) Zajęcia na basenie (min. 4 razy). d) Dodatkowe zajęcia sportowe i specjalistyczne. 14) W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: a) Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Kołobrzegu + Piracka przygoda. b) Całodniowa wycieczka autokarowa z przewodnikiem do Ustki + wejście na latarnię morską c) Rejs statkiem po morzu. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. Niespełnienie ww warunków spowoduje odrzucenie oferty. ZADANIE 2 2 Uczestnicy: 44 dzieci (2 klasy), z tym że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników), 4 opiekunów - bezpłatny pobyt wychowawców. 3 Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w Jastrzębiej Górze, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym. 4 Termin realizacji: 15 dni (14 noclegów) na przełomie maja i czerwca 2012 r. lub w czerwcu 2012 r. 5) Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a) Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c) Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm. 6 Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: a) Obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, oddalonym max 300 metrów od plaży. 7 Wymagania dotyczące zakwaterowania: a) Pomoc przy bagażach (w dniu przyjazdu i wyjazdu) b) Dzieci rozmieszczone w domu wczasowym na jednym poziomie (jedna klasa na jednym poziomie z wychowawcą). c) Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2, 3 i 4 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. d) W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. e) Oddzielne pokoje dla wychowawców. f) Zarządzający obiektem będzie powiadomiony przed przyjazdem, jakie mają być spełnione warunki. i) Na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw i boiska. g) Stołówka w miejscu zakwaterowania. 8 Wymagania dotyczące wyżywienia: h) Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. i) Posiłki mają być smaczne, urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. j) Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem) oraz pieczywa z masłem i dżemem. k) Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. l) Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. m) Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 9 Transport: l) Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. m) Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. n) Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. o) Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). p) W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do niepodstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). q) Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. r) W przypadku nie zapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). s) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. t) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu aktualne zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. u) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. v) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia. j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10 Opieka medyczna. f) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. g) Pielęgniarka z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. h) Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczania zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. i) Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium obozowego w podstawowe leki i środki opatrunkowe. j) Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem-opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 11 Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci. 12 Do dyspozycji grupy: a) Świetlica do zajęć, sala (pomieszczenie odrębne niż jadalnia), z możliwością prowadzenia zajęć edukacyjnych - z tablicą, kredą i stolikami. b) Bezpłatny dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. c) Upominki dla każdego uczestnika (dyplomy, czapeczki). 13 Dodatkowe imprezy: a) Dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą. b) Ognisko z pieczeniem kiełbasek. c) Zajęcia na basenie (min. 2 razy). d) Codzienne zajęcia animacyjne (np. nauka tańca, sztuki walki, gry zespołowe, karaoke). e) Bajki, filmy w czasie ciszy poobiedniej. 14 W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: a) Trójmiasto (wstęp na molo w Sopocie, Oceanarium w Gdyni) i Westerplatte b) Półwysep Helski (wstęp do fokarium i rejs statkiem po morzu). c) Władysławowo (wstęp na basen w Cetniewie). Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania. Niespełnienie ww warunków spowoduje odrzucenie oferty. 2.2 Zleceniodawca przewiduje w okresie wiosennym wpłatę zaliczki maksymalnie 50 %. Zabezpieczeniem wpłaconej zaliczki będzie gwarancja bankowa Wykonawcy. 2.3 Pozostałe warunki zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie. Składana oferta na oba zadania musi uwzględniać wszystkie koszty związane z ww warunkami określonymi przez zamawiającego. Szczegółowy przedmiot zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.edukacja.rybnik.eu/sp34/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach