Muzeum Zabawek i Zabawy ogłasza przetarg
- Adres: 25-367 Kielce, pl. Wolności 2
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3444078 , fax. 041 3444819
- Data zamieszczenia: 2014-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Zabawek i Zabawy
pl. Wolności 2 2
25-367 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3444078, fax. 041 3444819
REGON: 00118197200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumzabawek.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie zakwaterowania, wyżywienia i opieki rezydenckiej uczestników Festiwalu Europeada- Kielce 2014 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i zapewnienie zakwaterowania, wyżywienia i opieki rezydenckiej uczestników i gości 51 Europejskiego Festiwalu Miłośników Kultury Ludowej Europeade - Kielce 2014. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części (pogrupowanych tematycznie, jednakże bez możliwości składania ofert częściowych), tj.: Część 1 - Wyżywienie wolontariuszy - w jednym wyznaczonym dniu w lipcu 2014 r. (dwa posiłki, tj.: lunch i podwieczorek (bufet kawowy); przewidywana ilość - 55 osób; Część 2 - Wyżywienie osób dokonujących rejestracji uczestników Festiwalu - w dniu 23 lipca 2014 r. w godz. 9.00-22.00 w Targach Kielce (Kielce, ul. Zakładowa 1, hala G); przewidywana ilość osób rejestrujących - 50; wyżywienie obejmuje cztery posiłki, tj.: kawa powitalna, lunch, podwieczorek, kolacja; Część 3 - Zapewnienie opieki rezydenckiej (rezydenci, koordynator rezydentów) w miejscach zakwaterowania uczestników Festiwalu - w dniach: 23-28 lipca 2014 r.; przewidywana ilość miejsc zakwaterowania 20; wymagana opieka całodobowa; ilość rezydentów - dostateczna dla zapewnienia ciągłej opieki oraz dodatkowo 1 koordynator rezydentów; Część 4 - Wyżywienie uczestników - w dniach: 23 - 28 lipca 2014 r.; niniejsza część zamówienia obejmuje przygotowanie posiłków w przewidywanych ilościach: śniadania dla 3300 osób; lunche i kolacje dla 350 osób. Wyżywienie uczestników polegać będzie na dostarczaniu śniadań do miejsc zakwaterowania (akademiki, internaty i szkoły zlokalizowane na terenie Kielc), a także organizacji centrum cateringowego na parkingu stadionu piłkarskiego (Kielce, ul Ściegiennego 6) i wydawanie tam posiłków (lunch i kolacja); Część 5 - Obsługa gości VIP w dniach: 23-28 lipca 2014 r. tj. nocleg i wyżywienie o wysokim standardzie oraz ewentualny transport do centrum Kielc i z powrotem. Nocleg i śniadania - w hotelu/hotelach kat. min. trzygwiazdkowa, lunche i kolacje - w czterech restauracjach w centrum Kielc; przewidywana ilość gości VIP - 103 osoby. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zawarte są w: a) szczegółowym opis przedmiotu zamówienia - stanowiącym Załącznik nr 1do SIWZ; b) wzorze umowy - stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Szczegółowe informacje dot. wadium zawarte są w rozdz. XIV SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie w realiz. usług wyżywienia na imprezach sport. lub kultural. w formie zewnętrz. centrum cateringowego dla co najmniej 1500 os.
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumzabawek.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wynajęcie sal szkoleniowych wraz z cateringiem i usługą hotelową (DP/2310/138/14)
Dodano: 2014-10-17 - Wynajęcie sali szkoleniowej wraz z wyżywieniem i noclegiem (DP/2310/116/14).
Dodano: 2014-07-30 - Usługa organizacji ( przejazdu, zakwaterowania, wyżywienia, zapewnienia materiałów dydaktycznych) dla około 70 uczestników którzy będą brać udział w warsztatach wyjazdowych treningu interpersonalnego DP/2310/100/14
Dodano: 2014-06-05 - Akademia kompetencji kluczowych w gminie Smyków
Dodano: 2014-03-18 - usługa organizacji ( przejazdu, zakwaterowania, wyżywienia) dla około 55 uczestników biorących udział w warsztatach wyjazdowych DP/2310/46/14
Dodano: 2014-03-07 - Organizacja kompleksowa wyjazdu studentów do Cieszyna 26-28.03.2014 (przejazd nocleg, wyżywienie studentów
Dodano: 2014-02-19 - Wyjazd szkoleniowy - trening rozwoju osobistego i motywacyjnego, czyli jak osiągnąć sukces dla 50 osób w ramach Projektu systemowego Programu aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Końskie, realizowanego w ramach Poddziałania 7.1.1 PO KL Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ops współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-11-13 - Organizacja kompleksowa wyjazdu studentów do Cieszyna 26-28.11.2013 (przejazd nocleg, wyżywienie studentów) DP/2310/195/13
Dodano: 2013-10-18 - Organizacja kompleksowa objazdu naukowego do Warszawy (przejazd nocleg, wyżywienie studentów) DP/2310/111/13
Dodano: 2013-06-11 - Organizacja wyjazdu (przejazd, nocleg i wyżywienie dla 10 osobowej grupy roboczej do Poznania) DP/2310/66/13
Dodano: 2013-04-04