Urząd Miasta Płocka ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Stary Rynek 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 3671598 , fax. 024 3671598, 3671615
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Płocka
ul. Stary Rynek 1 1
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 3671598, fax. 024 3671598, 3671615
REGON: 00059286800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ump.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii przygodowej z programem profilaktycznym dot. profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie dla 240 dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjalnych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii przygodowej z programem profilaktycznym dotyczącym profilaktyki uzależnień i przeciwdziałania przemocy w rodzinie, dla 240 dzieci ze szkół podstawowych i gimnazjalnych. P - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone, tj.: a) 16 osób przewidzianych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji wychowawców musi posiadać uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzoru Dz. U. Nr 12 z 10 lutego 1997r., poz. 67). b) 2 ratowników wodnych na każdym turnusie, c) 1 pielęgniarkę na każdym turnusie, d) 1 kierownika na każdym turnusie, e) co najmniej 4 osoby realizujące program profilaktyczny - w przypadku realizacji kolonii jednorazowo dla 240 uczestników. W przypadku organizacji dwóch turnusów - 2 osoby na każdym turnusie, 2) Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: a) zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości nie niższej niż 200 tysięcy złotych brutto, lub dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie niższej niż 200 tysięcy złotych brutto. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1 spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt 2 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt 3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt 4 spełnia każdy z Wykonawców, Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie spełnia/nie spełnia, na podstawie odpowiednich dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do oferty należy załączyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - Załącznik Nr 2 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty wspólnej dokument winni złożyć wszyscy Partnerzy składający ofertę wspólną na jednym formularzu lub lider konsorcjum w imieniu wszystkich członków. 3.Wykaz ważniejszych usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie niższej niż 200 tysięcy złotych brutto, lub dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie niższej niż 200 tysięcy złotych brutto - Załącznik nr 3 do SIWZ - Doświadczenie w zakresie wykonawstwa wraz z dokumentami, iż usługi zostały wykonane z należytą starannością. 4.Oświadczenie, że osoby przewidziane przez Wykonawcę do pełnienia funkcji: wychowawców, ratowników, pielęgniarek, kierowników, wykładowców realizujących program profilaktyczny posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe - Załącznik Nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: atrakcyjność ośrodka wypoczynkowego
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PROWADZENIE ZAJĘĆ ANIMACYJNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Centrali Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, osób towarzyszących i dzieci pracowników
Dodano: 2016-07-22 - Zakup usługi dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla sędziów, pracowników Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie, Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz ich rodzin w postaci abonamentu miesięcznego w wyznaczonych ośrodkach na terenie całego kraju, z którymi Wykonawca ma podpisaną umowę współpracy - ZNAK SPRAWY WSA-ZP-09/2016
Dodano: 2016-07-20 - Usługa sportowo-rekreacyjna
Dodano: 2016-06-23 - Świadczenie usług animacyjno - rozrywkowych dla gości ośrodka DW WAM Oddział WDW Unieście
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników MRiRW, osób towarzyszących i dzieci
Dodano: 2016-05-31 - Świadczenie usług polegających na zapewnieniu nielimitowanego dostępu do obiektów i zajęć sportowych i rekreacyjnych w ramach miesięcznego abonamentu udostępnionego przez Wykonawcę dla pracowników Centrum Projektów Europejskich, osób towarzyszących i dzieci pracownika do lat 15
Dodano: 2016-04-13 - Organizowanie i prowadzenie zajęć rytmiki oraz współorganizowanie imprez okolicznościowych wynikających z pracy dydaktycznej z dziećmi w Żłobku nr 54
Dodano: 2016-04-12 - Usługa polegająca na umożliwieniu dostępu pracownikom biura NFOŚiGW do zajęć sportowych o zróżnicowanym charakterze
Dodano: 2016-04-06 - Usługi w zakresie zajęć sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Polskiego Radia S.A. i osób towarzyszących (znak sprawy: BZ-DZP.B5.2.2016)
Dodano: 2016-04-01