Przetargi.pl
ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO NA TERENIE POLSKI OFERTY CZĘŚCIOWE: CZĘŚĆ I: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Obozu sportowego - szkoły przetrwania z elementami programu profilaktyki uzależnień, CZĘŚĆ II: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Turnusu profilaktycznego z realizacją programu profilaktyki uzależnień -Turnus I, CZĘŚĆ III: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Turnusu profilaktycznego z realizacją programu profilaktyki uzależnień - Turnus II.

Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, ul. Modlińska 197/232
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5103125 , fax. 022 5103189
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Białołęka m. st. Warszawy
    ul. Modlińska 197/232 197/232
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5103125, fax. 022 5103189
    REGON: 01525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO NA TERENIE POLSKI OFERTY CZĘŚCIOWE: CZĘŚĆ I: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Obozu sportowego - szkoły przetrwania z elementami programu profilaktyki uzależnień, CZĘŚĆ II: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Turnusu profilaktycznego z realizacją programu profilaktyki uzależnień -Turnus I, CZĘŚĆ III: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Turnusu profilaktycznego z realizacją programu profilaktyki uzależnień - Turnus II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie na terenie Polski wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży z Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. CZĘŚĆ I: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Obozu sportowego - szkoły przetrwania z elementami programu profilaktyki uzależnień 1) Obóz ma formę rekreacyjno - integracyjną. Wiąże się ze szkoleniem polegającym na ćwiczeniu odporności fizycznej i psychicznej. Ma nauczyć dążenia do ogólnej zaradności w sytuacjach trudnych. 2) W trakcie obozu będą realizowane programy z zakresu: sportowo-rekreacyjnego, kultury i turystyki oraz profilaktyki uzależnień. 3) Uczestnicy: 50 osobowa grupa dzieci i młodzieży z terenu dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości uczestników Obozu maksymalnie o 5 osób. Zamawiający w terminie 10 dni przed rozpoczęciem Obozu przekaże Wykonawcy drogą faksową ostateczną listę uczestników Obozu. 4) Grupa odbiorców: dzieci i młodzież w wieku 11 - 16 lat. 5) Termin realizacji: lipiec - sierpień 2009 r. (obóz musi zakończyć się najpóźniej do 30-VIII-2009 r.). 6) Obóz będzie trwał 14 dni. Turnus rozpoczyna się w dniu wyjazdu, a ostatni dzień turnusu, to dzień powrotu z obozu. Szczegółowy zakres realizacji usługi zawarto w załączniku Nr 9 - część I do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ II: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Turnusu profilaktycznego z realizacją programu profilaktyki uzależnień - Turnus I 1) Celem Turnusu profilaktycznego jest poszerzenie oferty programowej z zakresu działań profilaktycznych, umożliwiających: a) wypoczynek zgodny ze zdrowym stylem życia, b) kontynuację całorocznej pracy profilaktycznej, c) nawiązanie kontaktu ze specjalistami przez osoby potrzebujące pomocy, d) wzmacnianie działań chroniących przed zachowaniami ryzykownymi. 2) W trakcie wyjazdu będą realizowane programy z zakresu: rekreacji, kultury i turystyki oraz profilaktyki uzależnień. 3) Termin wyjazdu: lipiec - sierpień 2009 r. (turnus musi zakończyć się najpóźniej do 30-VIII-2009 r.). 4) Uczestnicy: dzieci i młodzieży w wieku 7 - 16 lat z terenu Dzielnicy Białołęka m.st, Warszawy. 5) Turnus będzie trwał 14 dni. Turnus rozpoczyna się w dniu wyjazdu, a ostatni dzień Turnusu, to dzień powrotu z Turnusu. 6) Szacunkowa liczba uczestników Turnusu wyniesie 50 osób. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości uczestników Turnusu maksymalnie o 5 osób. Zamawiający w terminie 10 dni przed rozpoczęciem Obozu przekaże Wykonawcy drogą faksową ostateczną listę uczestników Obozu. Szczegółowy zakres realizacji usługi zawarto w załączniku Nr 9 - część II do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ III: Zorganizowanie wypoczynku letniego na terenie Polski w formie Turnusu profilaktycznego z realizacją programu profilaktyki uzależnień Turnus II 1) Celem Turnusu profilaktycznego jest poszerzenie oferty programowej z zakresu działań profilaktycznych, umożliwiających: a) wypoczynek zgodny ze zdrowym stylem życia, b) kontynuację całorocznej pracy profilaktycznej, c) nawiązanie kontaktu ze specjalistami przez osoby potrzebujące pomocy, d) wzmacnianie działań chroniących przed zachowaniami ryzykownymi. 2) W trakcie obozu będą realizowane programy z zakresu: rekreacji, kultury, turystyki oraz profilaktyki uzależnień. 3) Termin wyjazdu: lipiec - sierpień 2009 r. (turnus musi zakończyć się najpóźniej do 30-VIII-2009 r.). 4) Uczestnicy: dzieci i młodzieży w wieku 11 - 15 lat z terenu Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy. 5) Turnus będzie trwał 14 dni. Turnus rozpoczyna się w dniu wyjazdu, a ostatni dzień Turnusu, to dzień powrotu z Turnusu. 6) Szacunkowa liczba uczestników Turnusu wyniesie 40 osób. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości uczestników Turnusu maksymalnie o 5 osób. Zamawiający w terminie 10 dni przed rozpoczęciem Obozu przekaże Wykonawcy drogą faksową ostateczną listę uczestników Obozu. Szczegółowy zakres realizacji usługi zawarto w załączniku Nr 9 - cześć III do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia UWAGA: W przypadku składania przez Oferenta, ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający zastrzega, aby Wyjazdy nie odbywały się w tym samym czasie i miejscu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.310,00 zł W przypadku składania ofert częściowych Wykonawca wniesie wadium na każdą część zamówienia w następującej wysokości: część I - 1.280,00 zł część II - 1.170,00 zł część III - 860,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.); 2. wykażą się należytym zrealizowaniem co najmniej trzech usług o wartości brutto: - nie mniejszej niż 60 000 zł każda na I część zamówienia, - nie mniejszej niż 55 000 zł każda na II część zamówienia, - nie mniejszej niż 40 000 zł każda na III część zamówienia, Warunek, o którym mowa w ppkt 2. musi być udokumentowany w wykazie zrealizowanych usług (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz potwierdzony dokumentami, z których wynika, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością; 3. złożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. posiadają umowę gwarancji bankowej lub umowę gwarancji ubezpieczeniowej lub umowę ubezpieczenia na rzecz klienta określonych w art., 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. Nr 223 poz. 2268 z 2004 r. z późn. zm.); Minimalna suma gwarancyjna na rzecz jednego klienta z tytułu umowy ubezpieczenia dla pośredników turystycznych dla imprez organizowanych przez przedsiębiorców wpisanych do rejestru, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 29-08-1997 r. o usługach turystycznych dla usług turystycznych wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów (Dz. U. Nr 32 poz. 279 i 281 z 2005 r.), 5. dysponują kadrą spełniającą wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. z 1997 r. nr 12 poz. 67 z póź. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o niżej wymienione dokumenty, według formuły spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wymienione powyżej warunki udziału postępowania wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę złożoną na Formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Atrakcyjność ośrodka, standard i baza techniczna - załącznik A do Formularza oferty; 3) Program zajęć i kadra wychowawcza - załącznik nr B do Formularza oferty; 4) Kosztorys ofertowy wg wzoru określonego w załącznikach Nr 2 - część I, Nr 2 -część II i Nr 2 część III do SIWZ; 5) Harmonogram zajęć uczestników wyjazdu w 2009 r. wg wzoru określonego w załącznikach Nr 3 - część I, Nr 3 część II i Nr 3 - część III do SIWZ; 6) Dokumentację zdjęciową ośrodka wypoczynkowego objętego zamówieniem (nośnik tradycyjny lub cyfrowy); 7) Wadium - potwierdzenie wniesienia wadium; 8) Kartę kwalifikacyjną obiektu potwierdzoną przez miejscowe Kuratorium Oświaty, Sanepid, Straż Pożarną oraz Urząd Gminy lub Miasta na 2009 r. (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. z 1997 r. nr 12 poz. 67 z póź. zm.); 9) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Zaświadczenie o wpisie do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. Nr 223 poz.2268 z 2004 r. ze zm.); c) Aktualny Wypis z Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 30 grudnia 2005 r. w sprawie Centralnej Ewidencji Organizatorów i Pośredników Turystycznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 5, poz. 28); d) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; e) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 5 do SIWZ f) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi były wykonane należycie ( np. referencje ) - załączniki Nr 6 - część I, Nr 6 - część II i Nr 6 - część III do SIWZ. Wykonawca musi wykazać się należytym zrealizowaniem co najmniej trzech usług na każdą część zamówienia oddzielnie. g) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. h) Umowę gwarancji bankowej lub umowę gwarancji ubezpieczeniowej lub umowę ubezpieczenia na rzecz klienta określonych w art., 5 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (Dz. U. Nr 223 poz. 2268 z 2004 r. z póź. zm.), i) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia załączniki Nr 7 - część I, Nr 7 - część II i Nr 7 - część III do SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność terenu, standard ośrodka i baza techniczno-Organizacyjna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach