Przetargi.pl
Zorganizowanie wypoczynku letniego dla pracowników Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Grębowie i członków ich rodzin w 2013 roku.

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Grębów 393
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8112816
  • Data zamieszczenia: 2013-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    Grębów 393
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 015 8112816
    REGON: 00109521500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsogrebow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wypoczynku letniego dla pracowników Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Grębowie i członków ich rodzin w 2013 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie następujących form wypoczynku dla pracowników Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Grębowie i członków ich rodzin uprawnionych do korzystania z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych w 2013 roku. ZADANIE nr 1 - Zorganizowanie wczasów wypoczynkowych w Krynicy Morskiej dla pracowników Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Grębowie i ich rodzin uprawnionych do korzystania z ZFŚS szkoły. ZADANIE nr 2 - Zorganizowanie wycieczki autokarowej do Paryża (powrót przez Brukselę) dla pracowników Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Grębowie i ich rodzin uprawnionych do korzystania z ZFŚS szkoły.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsogrebow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach