Przetargi.pl
Zorganizowanie wypoczynku dla uczestników kolonii letniej

Gmina Kocmyrzów-Luborzyca ogłasza przetarg

  • Adres: 32-010 Luborzyca, Luborzyca 97
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3871410 , fax. 12 3871410
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca
    Luborzyca 97
    32-010 Luborzyca, woj. małopolskie
    tel. 12 3871410, fax. 12 3871410
    REGON: 00053771100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wypoczynku dla uczestników kolonii letniej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wypoczynku dla 24 osobowej grupy kolonijnej na jednej z dwóch wysp Grecji: Kreta lub Evia. Cała grupa uczestników kolonii wypoczywać będzie w ramach jednego turnusu, tylko w jednym Ośrodku Wypoczynkowym spełniającym wszelkie wymogi techniczne i higieniczno - sanitarne do organizowania kolonii. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Transport w obie strony: przejazd komfortowym autokarem (posiadającym klimatyzację, fotele uchylne, wc, video, możliwość korzystania z kawy, herbaty podczas podróży) na trasie Kocmyrzów- miejsce wypoczynku, miejsce wypoczynku - Kocmyrzów, posiadającym aktualne badania techniczne zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie zapewnić transport zastępczy również spełniający Wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SIWZ. W przypadku wystąpienia awarii autokaru Wykonawca musi liczyć się z koniecznością zapewnienia noclegu z posiłkiem aż do czasu zorganizowania w/w transportu zastępczego. 2) Wyżywienie : 3 posiłki dziennie na terenie obiektu (śniadanie, lunch i obiadokolacja wraz z napojami do posiłków), dostosowane do dzieci i młodzieży szkolnej. Pierwszy posiłek: obiad w dniu przyjazdu, ostatni: śniadanie w ośrodku, suchy prowiant wraz z napojami do picia na drogę powrotną. Ciepłe posiłki tranzytowe (w obie strony). 3) Zakwaterowanie w obiekcie wypoczynkowym: miejsce dostosowane do organizowania kolonii, wymagane pokoje: - dla kolonistów: 2 - 3 osobowe, każdy ze sprawnym: pełnym węzłem sanitarnym, sprawną klimatyzacją, lodówką ,TV, - dla opiekunów: - 2 pokoje 1 osobowe, 1 pokój 2 osobowy - wszystkie ze sprawnym: pełnym węzłem sanitarnym, sprawną klimatyzacją, lodówką, TV. W obiekcie brak ograniczeń w zakresie korzystania z ciepłej i zimnej wody. Standard obiektu ma odpowiadać przyjętemu w hotelarstwie oznaczeniu ***. Maksymalna odległość od morza: 100 m, zapewnienie leżaków dla każdego uczestnika. Na terenie obiektu ma znajdować się basen. 4) Zapewnienie miejsca rekreacji na terenie Ośrodka: z przeznaczeniem na gry wraz z niezbędnym do tego sprzętem (np.: tenis stołowy, kącik komputerowy z bezpłatnym dostępem do internetu, lotki, koszykówka, siatkówka, itp.) i zabawy, zorganizowanie dyskoteki. 5) Opieka medyczna: zapewnienie lekarza przez cały okres trwania wypoczynku, zapewnienie wyspecjalizowanej opieki ratowniczej - dostosowanej do grupy osób objętych przedmiotem zamówienia /zarówno przy wypoczynku nad basenem jak i morzem/. 6) Ubezpieczenie: KL + NNW + bagaż. Ubezpieczeniem należy objąć wszystkich uczestników wyjazdu kolonijnego. 7) Wycieczka: zorganizowanie minimum 2 wycieczek całodniowych, w tym jedna do Aten a druga w ciekawe miejsce oddalone nie bliżej niż 50 km. od miejsca wypoczynku. Każda wycieczka ma posiadać ciekawy program oraz być obsługiwana przez przewodnika mówiącego w języku polskim. Wykonawca ponosi koszty wszelkich opłat związanych z wycieczkami /np: bilety wstępu do zwiedzanych miejsc, koszty transportu, koszty przewodnika, itp/. 3. Zamawiający zabezpiecza ze swojej strony opiekę kierownika kolonii oraz wychowawców, łącznie 4 osoby. Osoby te zostały wliczone w liczbę uczestników wypoczynku podaną w ust. 1 niniejszej grupy tematycznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach