Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw.zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

Szkoła Podstawowa nr 12 im.Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 17 19 , fax. 32 264 17 19
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 12 im.Stanisława Staszica
    ul. Tysiąclecia 25 25
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 17 19, fax. 32 264 17 19
    REGON: 00072847000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp12dg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw.zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywana ilość uczestników - 60 osób płatnie ( plus, minus 10 uczestników) + 1 opiekun bezpłatnie na max. 15 uczniów + 1 kierownik kolonii (bez grupy). Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców. Czas trwania zadania - 15 dni pobytowych, w tym 14 noclegów w drugiej połowie maja 2013 r. Rozpoczęcie - 17 maja 2013 r. , zakończenie 31 maja 2013 r. Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia rozumie się dzień powrotu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: 1.Miejscowość 1.1.położona nad otwartym morzem o atrakcjach turystycznych,1.2.niewielka miejscowość nadmorska na środkowym wybrzeżu,1.3. czysta ekologicznie okolica ( wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 70 km od tych miejscowości), 1.4 korzystny klimat. 2. Obiekt 2.1.usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 150 m, 2.2.pokoje 2, 3 osobowe, 2.3.bardzo dobry stan techniczny obiektu, maksymalnie trzy kondygnacje: parter, I piętro, II piętro, zakwaterowanie całej grupy w jednym budynku,2.4.pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny - w każdym pokoju wc, natrysk z ciepłą wodą i pościel, TV, 2.5.wyposażenie pokoi w estetyczne meble,2.6. wykluczone piętrowe łóżka, 2.7.wykluczone pokoje typu studio, 2.8.osobne pokoje dla kadry pedagogicznej i kierownika kolonii wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z ciepłą wodą i pościel) i w sprzęt RTV, balkon,2.9.wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, 2.10.wykluczone budynki z ciągiem komunikacyjnym typu galeria, 2.11.sprzątanie pokoi, co najmniej co dwa dni (odkurzanie lub mycie podłogi, porządkowanie łazienek i wc, wymiana pościeli w razie potrzeby) 2.12.stołówka na terenie ośrodka estetyczna i zadbana, 2.13.teren ośrodka: duży,ogrodzony, bezpieczny, oświetlony i strzeżony,2.14. plac zabaw, zespół boisk sportowych do gier zespołowych na terenie ośrodka (boisko do siatkówki plażowej, stoły do ping-ponga, itp.) wydzielone miejsce na ognisko na terenie ośrodka,2.15.sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym, świetlica RTV, CD, DVD, wideo ,2.16. minimum 2 sale 25 osobowe wyposażone w tablice kredowe i kredę lub typu klipart z zapewnieniem papieru, itp. w miejscu zakwaterowania,2.17. budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii, 2.18. wykluczone ogrzewanie grzejnikami elektrycznymi,2.19.opieka rezydenta biura w trakcie turnusu całodobowo i w podróży,2.20. obiekt przeznaczony na wypoczynek dzieci musi zostać zgłoszony, jako placówka wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 21.01.1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania ( Dz. U. Nr 12, poz. 67 wraz z późn. zm.) 3.Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna 3.1.całodobowa opieka medyczna, pielęgniarka 24 godziny na dobę na terenie ośrodka, lekarz na każde wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela, 3.2.opieka nad chorym dzieckiem, podawanie leków, wyjazd z dzieckiem do lekarza specjalisty, 3.3.zapewnienie podstawowych leków pierwszej potrzeby w ramach kosztów, 3.4.realizacja recept przez pielęgniarkę w przypadku choroby dziecka, 3.5.opieka w przypadku choroby lub wypadku dziecka, 3.6.zapewnienie bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego dziecka lub opiekuna do przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii, 3.7.przychodnia pediatryczna i szpital w odległości nie więcej niż 30 km. 4.Program kulturalno-sportowy 4.1.zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej po okolicy z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km, 4.2.zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie, 4.3. zorganizowanie imprez regionalnych ( np. piesze wycieczki do latarni morskiej, poszukiwanie skarbów neptunalia, wieczór piracki itp. min. 2 imprezy ),4.4. organizacja minimum dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej, 4.5.organizacja dwóch ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników, 4.6.dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania, 4.7.zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping-ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego (parawanów i koców dla wszystkich uczestników). 5.Wyżywienie 5.1.cztery porcjowane posiłki dziennie (duża ilość warzyw i owoców) śniadanie, obiad , podwieczorek, kolacja podawane do stolików, 5.2.posiłki mają być urozmaicone, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy jak i drugiego dania obiadowego, 5.3.cała grupa na jednej zmianie żywieniowej,5.4.suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, soki, owoce, słodką bułkę, wafel, itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach maksymalnie ? litra dla każdego uczestnika, 5.5.Wykonawca zapewni uczestnikom obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki, 5.6.Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty lub wody z sokiem, 5.7.Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 6.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 6.1.pomniejszenia kosztów pobytu uczestnika o koszty wyżywienia za niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii ( np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku), 6.2.zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu 1 opiekuna na max. 15 dzieci + 1 kierownika zielonej szkoły bez grupy,6.3.przewóz dzieci do miejsca wypoczynku i odwóz po jego zakończeniu odbędzie się w godzinach dziennych, jednym autokarem klasy lux (WC, video, klimatyzacja),6.4.stan techniczny autokaru musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, posiadać aktualne badania techniczne, aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz Protokół kontroli autokaru wystawiony w dniach ich użytkowania do przewozu uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6.5.obsługa jednego autokaru przez minimum dwóch kierowców,6.6.autokar ma być podstawiony minimum pół godziny przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego stanu technicznego i innych wymogów Zamawiającego, 6.7.opieka pilota podczas podróży autokarem, 6.8.w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy, 6.9.pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, 6.10.pomoc przy bagażach w dniu przyjazdu i w dniu wyjazdu,6.11.poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu ( w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, postojów, koszty noclegu i wyżywienia kierowców).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie wykonawcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp12dg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach