Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

Szkoła Podstawowa Nr 20 w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, al. Karola Adamieckiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 262 51 62 , fax. 0-32 262 51 62
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 20 w Dąbrowie Górniczej
    al. Karola Adamieckiego 12 12
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 262 51 62, fax. 0-32 262 51 62
    REGON: 00081383200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20.dabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie maksymalnie dla 91 osób /w tym 83 dzieci/. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 79 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Ilość uczestników.Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 79, w tym 72 uczniów /osób płatnych/ + 6 opiekunów + 1 kierownik zielonej szkoły /bez grupy/. Maksymalna ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 91, w tym 83 uczniów /osób płatnych/ + 7 opiekunów + 1 kierownik zielonej szkoły /bez grupy/.Uwaga:Koszt pobytu opiekunów i kierownika zielonej szkoły, winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości uczestników zielonej szkoły po podpisaniu umowy w związku z różnicą liczby zgłoszeń - powstałą pomiędzy ilością zgłoszeń złożonych przez rodziców w dniu podpisania umowy, a liczbą faktycznych zgłoszeń i wpłat rodziców na 7 dni przed wyjazdem lub rezygnacji uczestników z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w późniejszym terminie, bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Zamawiający przewiduje także pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na zielonej szkole /np. choroba dziecka lub sytuacja losowa, uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku/. W realizacji zamówienia zastosowanie znajdują stosowne przepisy:- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych /Dz.U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268 ze zm./. w zakresie zapewnienia właściwej opieki i bezpieczeństwa uczniom Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 8 listopada 2001 r. /Dz.U. nr 135 z 2001 r. p.1516/ oraz przepisy wydane na podstawie ustawy z dnia 18 stycznia 1996 r. o kulturze fizycznej /Dz.U. z 2001 r. Nr 81, poz.889 i Nr 102, poz. 1115 ze zm./ i ustawy o systemie oświaty. W zakresie zapewnienia opieki przez odpowiednio przygotowaną kadrę, wymagania Zamawiający określa wykorzystując zapisy § 12 pkt. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania /Dz. U z 1997 r. Nr 12, poz.67z późn. zm./. Czas trwania zadania Termin realizacji usługi: Termin rozpoczęcia: najwcześniej 21 maja 2014 r. Termin zakończenia : najpóźniej 18 czerwca 2014 r. Długość trwania zielonej szkoły to w sumie 16 dni /łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu/, w tym 13 noclegów, 14 pełnych dni pobytowych /bez dnia wyjazdu i przyjazdu/, w miesiącach: maj-czerwiec 2014 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie dla maksymalnie 91 osób /w tym 83 dzieci/. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 79 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Koszt pobytu opiekunów i kierownika zielonej szkoły winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. Miejscowość: położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, czysta ekologicznie okolica i korzystny klimat. Obiekt: bardzo dobry stan techniczny obiektu, usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m, pokoje dla uczniów 2, 3, 4 osobowe, z pojedynczymi miejscami do spania, bez wyposażenia w piętrowe łóżka, bez wyposażenia w RTV, pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z ciepłą wodą, umywalka) i pościel, osobne pokoje dla kadry pedagogicznej (max. 2 osoby w jednym pokoju), pokój jednoosobowy dla kierownika zielonej szkoły, wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk z ciepłą wodą, umywalka) i pościel, wyposażone w sprzęt RTV, w bezpośrednim sąsiedztwie zakwaterowania uczniów, zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, maksymalnie na II piętrze, w bezpośrednim sąsiedztwie, pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku, stołówka w miejscu zakwaterowania, budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika zielonej szkoły, pomieszczenia odświeżone po okresie zimowym, jeżeli obiekt w tym okresie nie był użytkowany (bez zapachu stęchlizny), duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony, oświetlony i strzeżony, minimum 2 sale 25-osobowe do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu flipart z zabezpieczeniem papieru, plac zabaw i rozgrywek sportowych lub boisko do gier zespołowych, zabezpieczone miejsce wyznaczone na organizację ogniska, świetlica z RTV, odtwarzaczem CD i DVD, w przypadku obiektu wyposażonego w basen - zapewnienie bezpieczeństwa uczestników (np. basen ogrodzony, zamknięty lub dozorowany). Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna: zapewnienie zabiegów inhalacji górnych dróg oddechowych - min. 10 zabiegów dla każdego uczestnika, zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej dwa razy w tygodniu, prowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę w grupach max. 15 osobowych i trwające 30 minut w każdej grupie, pielęgniarka całodobowo na terenie ośrodka, zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki, lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela, opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce, przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km, szpital w odległości nie więcej niż 60 km. Zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika zielonej szkoły.Program kulturalno-sportowy: zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej po okolicy z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 60 km, zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie, zorganizowanie imprezy krajoznawczej dla wszystkich uczestników z wykorzystaniem rekreacyjnego środka lokomocji np. pojazdy konne, kolejka wąskotorowa itp., organizacja prelekcji ekologiczno- regionalnej przybliżającej dzieciom region, w którym przebywają, organizacja minimum dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu nagłaśniającego i osoby prowadzącej, organizacja dwóch ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników, organizacja zawodów sportowych z zapewnieniem dyplomów i drobnych upominków dla uczestników, dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania, zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping-ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników oraz leżaków dla opiekunów. Wyżywienie: cała grupa na jednej zmianie żywieniowej, cztery - porcjowane - posiłki dziennie /śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja/ przygotowywane zgodnie, wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, posiłki mają być urozmaicone. W posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy jak i drugiego dania obiadowego, posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu, możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet (np. cukrzycowa, bezglutenowa, wegetariańska), suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: kanapki 4 szt., soki 2 szt. o poj. 0,33 l., owoce: jabłko i banan, słodką bułkę, wefelek, oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach o poj. 0,5 l. po 1 szt. dla każdego uczestnika. Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki. Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty lub wody z sokiem oraz pieczywa z masłem i dżemem. Wykonawca zapewni posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na zielonej szkole (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku), zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w SIWZ i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia, zapewnienia pobytu i przejazdu dla: uczniów, opiekunów i kierownika zielonej szkoły, zgodnie z ilością podaną w pkt.3.3 SWIZ. Zapewnienia opieki nad uczniami - przez 6 godzin dziennie w godzinach od 16.00 do 22.00, podczas wszystkich dni pobytowych tj. 14 dni - ogółem 84 godziny zegarowe. Osoby sprawujące opiekę nad uczniami, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, muszą posiadać uprawnienia określone w § 12 pkt. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z 1997 r. z późn. zmianami) Uwaga. Opiekunowie oraz kierownik zielonej szkoły- pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz.U. nr 135 poz.1516 z 2001 r.) podczas podróży oraz przez 14 dni pobytowych w ciągu dnia w godzinach od 8.00 do 16.00 oraz w godzinach nocnych od 22.00 do 8.00 wg planu dyżurów nocnych w ramach umów o pracę zawartych z Zamawiającym. Przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu, autokarem wyposażonym w pasy bezpieczeństwa dla pasażerów, klasy lux (WC, video, klimatyzacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, które odbędą się w godzinach nocnych, jednym autokarem, autokar winien być prowadzony na zmianę przez dwóch kierowców, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami prawo jazdy kat. D, autokar ma być podstawiony na minimum pół godziny przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej i innych wymogów Zamawiającego, w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy, poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu (w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty nocleg i wyżywienia kierowców itp.) Stan techniczny autokaru musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, pojazdy mają posiadać aktualne badania techniczne i maja by sprawne do należytego wykonania transportu, posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW pasażerów oraz Protokół z kontroli autokaru wystawiony na podstawie obowiązujących przepisów, w dniach ich użytkowania - nadzór nad niniejszym pełnił będzie kierownik zielonej szkoły. Całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych, zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do pokoi po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej z pokoi do autokaru, sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień - odkurzanie lub mycie podłóg w pokojach oraz mycie łazienek i WC, wymiana pościeli w razie potrzeby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zorganizowanie dodatkowej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp20.dabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach