Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

Zespół Szkół Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. G. Morcinka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 268 86 02 , fax. 32 268 86 02
  • Data zamieszczenia: 2014-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3
    ul. G. Morcinka
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 268 86 02, fax. 32 268 86 02
    REGON: 27785699900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3dabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie dla wszystkich uczestników tzw. zielonej szkoły. Przewidywana ilość uczestników - 60 osób płatnych z możliwością zmniejszenia ilości uczestników do 50 osób płatnych + 1 opiekun bezpłatnie na max 15 dzieci + 1 kierownik kolonii bezpłatnie bez grupy. Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców. Czas trwania zadania - 15 dni pobytowych, w tym: 14 noclegów w miesiącu maj/ czerwcu 2014 r. Rozpoczęcie najwcześniej 12 maja 2014r., zakończenie najpóźniej 12 czerwca 2014 r. Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia rozumie się dzień powrotu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi : I. Miejscowość: położona nad otwartym morzem w woj. zachodniopomorskim o atrakcjach turystycznych; czysta ekologicznie okolica, wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 60 km od tych miejscowości; korzystny klimat. II. Obiekt: bardzo dobry stan techniczny obiektu, budynek niski - max 3 piętra, bez windy; usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży max do 100m; pokoje 2,3,4 osobowe, bez wyposażenia w piętrowe łóżka; pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny WC i natrysk oraz pościel; zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku max. do drugiego piętra; pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku; stołówka w budynku zakwaterowania wszystkich uczestników; kryty basen w miejscu zakwaterowania - z zapewnieniem opieki przez ratownika wodnego; budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii; pomieszczenia odświeżone po okresie zimowym, jeżeli obiekt w tym okresie nie był użytkowany; duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony; sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu flipart z zapewnieniem papieru, zeszytów, bloków oraz kredek; boisko sportowe - piłka nożna, siatkówka, koszykówka; plac zabaw i rozgrywek sportowych; świetlica z RTV, magnetofonem, odtwarzaczem CD i DVD; sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym; osobne pokoje dla opiekunów i kierownika grupy. III. Opieka medyczna: pielęgniarka całodobowo na terenie ośrodka; zapewnienie podstawowych leków i opatrunków; lekarz całodobowo na wezwanie pielęgniarki lub kierownika; izolatka dla dzieci chorych i opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce; przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 3 km; zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. IV. Program kulturalno-sportowy: zorganizowanie dwóch całodniowych wycieczek autokarowych turystyczno-krajoznawczych po okolicy, z przewodnikiem: zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km; zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników: dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie; organizacja dyskotek - minimum dwóch - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej w godzinach od 18.00 do 21.00; organizacja 1 ogniska i 1 grilla z zapewnieniem pieczywa i kiełbasek oraz gorącej herbaty (poza planowanymi posiłkami; zapewnienie dyplomów, jednakowych czapeczek i drobnych upominków dla wszystkich uczestników; dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania; zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietki do badmintona, skakanki, gry świetlicowe - szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości; stół do ping-ponga z rakietkami, siatka z kompletem piłek oraz plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników; zagwarantowanie wszystkim uczestnikom korzystanie z bezpłatnego basenu krytego co najmniej 3 razy w tygodniu pod opieką ratownika; organizacja przynajmniej 1 spotkania z ciekawymi ludźmi kultury lub sportu z okolicy; zorganizowanie prelekcji ekologiczno-regionalnej przybliżającej dzieciom region, w którym przebywają. V. Wyżywienie: zapewnienie minimum 4 urozmaiconych posiłków dziennie bogatych w witaminy, dużą ilość sałatek warzywnych i owoców - 3 posiłki główne + podwieczorek; przygotowanych zgodnie z zasadami żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu 10-11 lat; w posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy, jak i drugiego dania; możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet np. cukrzycowa, bezglutenowa, wegetariańska; zapewnienie suchego prowiantu na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierającego minimum: kanapki, soki, owoce, słodką bułkę, wafel, itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach - 2 butelki po ? litra; udostępnienie dzieciom napoju i kubeczków jednorazowych tj. kompotu, herbaty lub wody mineralnej niegazowanej przez 24 godziny na dobę; możliwość wieczornego dożywiania chleb + dżem; w dniach, w których odbywają się wycieczki całodniowe zapewnienie gorącego posiłku w formie obiadokololacji; w dniu przyjazdu gorąca kolacja, przed odjazdem śniadanie. VI. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na max. 15 dzieci + 1 kierownika kolonii bez grupy; przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy lux - WC, video, klimatyzacja; zgodnie z obowiązującymi przepisami - który odbędzie się w godzinach dziennych, jednym autokarem, obsługa 1 autokaru przez dwóch kierowców; autokar ma być podstawiony minimum jedną godzinę przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej, trzeźwości kierowców i innych wymogów Zamawiającego; w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy, stan autokaru musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, pojazd ma posiadać aktualne badania techniczne i ma być sprawy do należytego wykonania transportu, ma posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW pasażerów oraz Protokół z kontroli autokaru wystawiony na podstawie obowiązujących przepisów, w dniach ich użytkowania; pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu - OC, NW); zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie podróży tam i z powrotem oraz turnusu całodobowo; całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych;zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej; sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień: odkurzanie i mycie podłogi w pokojach oraz mycie łazienek i WC; wymiana pościeli w razie potrzeby; pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku; Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokaru oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność oferty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs3dabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach