Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

Szkoła Podstawowa Nr 20 w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, al. Karola Adamieckiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 262 51 62 , fax. 0-32 262 51 62
  • Data zamieszczenia: 2013-02-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 20 w Dąbrowie Górniczej
    al. Karola Adamieckiego 12 12
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 262 51 62, fax. 0-32 262 51 62
    REGON: 00081383200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20.dabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej. Zamówienie obejmuje organizację pobytu, transport i wyżywienie maksymalnie dla 76 osób (w tym 69 dzieci). Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły wynosi w sumie 71 osób. Przy czym, ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. Przewidywana ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 71, w tym: - 64 uczniów - osób płatnych + 6 opiekunów + 1 kierownik kolonii -bez grupy. Maksymalna ilość uczestników zielonej szkoły w sumie 76, w tym - 69 uczniów -osób płatnych + 6 opiekunów + 1 kierownik kolonii bez grupy. Uwaga: Koszt pobytu opiekunów kolonii i kierownika kolonii, winien być wliczony w cenę za organizację wypoczynku dla jednego ucznia. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości uczestników tzw. zielonej szkoły po podpisaniu umowy w związku z różnicą liczby zgłoszeń - powstałą pomiędzy ilością zgłoszeń złożonych przez rodziców w dniu podpisania umowy, a liczbą faktycznych zgłoszeń i wpłat rodziców na 7 dni przed wyjazdem lub rezygnacji uczestników z udziału w wyjeździe z uzasadnionych przyczyn w późniejszym terminie, bez konieczności dokonywania zmian w umowie. Zamawiający przewiduje także pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii - np. choroba dziecka lub sytuacja losowa, uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku. Czas trwania zadania - termin realizacji usługi: Termin rozpoczęcia: najwcześniej 24 maja 2013 r. Termin zakończenia : najpóźniej 20 czerwca 2013 r. Długość trwania wypoczynku to w sumie 16 dni -łącznie z dniem wyjazdu i przyjazdu, w tym 13 noclegów, 14 pełnych dni pobytowych - bez dnia wyjazdu i przyjazdu, w miesiącach: maj-czerwiec 2013 r. W przypadku organizatorów prowadzących działalność gospodarczą w zakresie wypoczynku dzieci i młodzieży, zastosowanie znajdują stosowne przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych t.j. Dz.U. z 2004 r., Nr 223, poz. 2268 ze zm., w zakresie zapewnienia bezpiecznych warunków wypoczynku i właściwej opieki wychowawczej, a także zatrudnienia odpowiednio przygotowanej kadry pedagogicznej - właściwe przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U z 1997 r. Nr 12, poz.67z późn. zm. Miejscowość - położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej- czysta ekologicznie okolica i korzystny klimat. Obiekt- obiekt przeznaczony na wypoczynek dzieci musi zostać zgłoszony, jako placówka wypoczynku zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 21.01.1997 roku w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. Nr 12, poz. 67 wraz z późn. zm. - bardzo dobry stan techniczny obiektu- usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m. - pokoje dla uczniów 2, 3, 4 osobowe, z pojedynczymi miejscami do spania, bez wyposażenia w piętrowe łóżka, bez wyposażenia w RTV - usytuowane maksymalnie na II piętrze, w bezpośrednim sąsiedztwie - pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny WC, natrysk, umywalka i pościel, - osobne pokoje dla kadry pedagogicznej max. 2 osoby w jednym pokoju, pokój jednoosobowy dla kierownika kolonii wyposażone w pełny węzeł sanitarny WC, natrysk, umywalka) i pościel, wyposażone w sprzęt RTV- zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku - pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku- stołówka w miejscu zakwaterowania - budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii - pomieszczenia odświeżone po okresie zimowym, jeżeli obiekt w tym okresie nie był użytkowany bez zapachu stęchlizny- duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony, oświetlony i strzeżony - minimum 2 sale 25-osobowe do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu flipart z zabezpieczeniem papieru - boisko sportowe lub plac zabaw i rozgrywek sportowych- świetlica z RTV, magnetofonem, odtwarzaczem CD i DVD- w przypadku obiektu wyposażonego w basen - zapewnienie bezpieczeństwa uczestników np. basen ogrodzony, zamknięty lub dozorowany. Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna - Zapewnienie zabiegów inhalacji górnych dróg oddechowych - min. 10 zabiegów dla każdego uczestnika - Zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej dwa razy w tygodniu, prowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę w grupach max. 15 osobowych i trwające 30 minut w każdej grupie - pielęgniarka całodobowo na terenie ośrodka - zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki - lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela - opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce - przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km - szpital w odległości nie więcej niż 60 km- zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. Program kulturalno-sportowy - zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej po okolicy z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 60 km, - zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie, - zorganizowanie imprezy krajoznawczej dla wszystkich uczestników z wykorzystaniem rekreacyjnego środka lokomocji np. pojazdy konne, kolejka wąskotorowa - organizacja prelekcji ekologiczno - regionalnej przybliżającej dzieciom region, w którym przebywają- organizacja minimum dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu nagłaśniającego i osoby prowadzącej - organizacja dwóch ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników - organizacja zawodów sportowych z zapewnieniem dyplomów i drobnych upominków dla uczestników - dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania- zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych: szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości, stołu do ping-ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników oraz leżaków dla opiekunów. Wyżywienie - cała grupa na jednej zmianie żywieniowej- cztery - porcjowane - posiłki dziennie /śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja/ przygotowywane zgodnie, wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego- posiłki mają być urozmaicone. W posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy jak i drugiego dania obiadowego - posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu - możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet - cukrzycowa, bezglutenowa, wegetariańska- suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: kanapki 4 szt., soki 2 szt. o poj. 0,33 l., owoce: jabłko i banan, słodką bułkę, wefelek, oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach o poj. 0,5 l. po 1 szt. dla każdego uczestnika. - Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki- Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty lub wody z sokiem oraz pieczywa z masłem i dżemem - Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225 łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do - pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku).- zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w SIWZ i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia.- zapewnienia pobytu i przejazdu dla: uczniów, opiekunów i kierownika kolonii, zgodnie z ilością podaną w pkt.3.3 SWIZ - zapewnienia opieki nad uczniami - przez 6 godzin dziennie w godzinach od 16.00 do 22.00, podczas wszystkich dni pobytowych tj. 14 dni - ogółem 84 godziny zegarowe przez osoby posiadające uprawnienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania Dz. U. Nr 12, poz. 67 z 1997 r. z późn. zmianami. Uwaga. Opiekunowie oraz kierownik kolonii - pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki Dz.U. nr 135 poz.1516 z 2001 r. podczas podróży oraz przez 14 dni pobytowych w ciągu dnia w godzinach od 8.00 do 16.00 oraz w godzinach nocnych od 22.00 do 8.00 wg planu dyżurów nocnych w ramach umów o pracę zawartych z Zamawiającym. Przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy lux (WC, video, klimatyzacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, które odbędą się w godzinach nocnych, jednym autokarem, - autokar winien być prowadzony na zmianę przez dwóch kierowców, posiadających odpowiednie uprawnienia do kierowania pojazdami prawo jazdy kat. D; - autokar ma być podstawiony na minimum pół godziny przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej i innych wymogów Zamawiającego- w przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia autokar zastępczy - poniesienie wszelkich kosztów związanych z realizacją usługi transportu w szczególności koszty parkingów, płatnych przejazdów, koszty delegacji kierowcy, koszty postojów, koszty nocleg i wyżywienia kierowców itp.- stan techniczny autokaru musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, pojazdy mają posiadać aktualne badania techniczne i maja by sprawne do należytego wykonania transportu, posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW pasażerów oraz Protokół z kontroli autokaru wystawiony na podstawie obowiązujących przepisów, w dniach ich użytkowania - nadzór nad niniejszym pełnił będzie kierownik kolonii - całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych, - zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do pokoi po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej z pokoi do autokaru - sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień - odkurzanie lub mycie podłóg w pokojach oraz mycie łazienek i WC, wymiana pościeli w razie potrzeby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zorganizowanie dodatkowej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp20.dabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach