Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej

Zespół Szkół Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. G. Morcinka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 268 86 02 , fax. 32 268 86 02
  • Data zamieszczenia: 2013-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3
    ul. G. Morcinka
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 268 86 02, fax. 32 268 86 02
    REGON: 27785699900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs3dabrowa.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przewidywana ilość uczestników - 50 osób płatnych (plus, minus 10 uczestników)+ 1 opiekun bezpłatnie na max 15 dzieci + 1 kierownik kolonii bezpłatnie (bez grupy). Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców. Czas trwania zadania - 15 dni pobytowych, w tym: 14 noclegów w czerwiec 2013 r. Rozpoczęcie najwcześniej 01czerwca 2013r., zakończenie najpóźniej 20 czerwca 2013 r. Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia rozumie się dzień powrotu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi : 1.1. Miejscowość: 1) położona nad otwartym morzem w woj. zachodniopomorskim o atrakcjach turystycznych, 2) czysta ekologicznie okolica /wyklucza się oferty miejscowości skażonych, ujętych na liście największych trucicieli kraju lub usytuowanych w odległości mniejszej niż 70 km od tych miejscowości/ 3) korzystny klimat. 1.2. Obiekt: 1) bardzo dobry stan techniczny obiektu (budynek niski - max 3 piętra, bez windy,), 2) usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży max do 100m, 3) pokoje 2,3,4 osobowe, bez wyposażenia w piętrowe łóżka, 4) każdy pokój z balkonem, 5) pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk) i pościel, 6) zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku max. do pierwszego piętra, 7) pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku, 8) stołówka na terenie obiektu zakwaterowania wszystkich uczestników, 9) budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii, 10) pomieszczenia odświeżone po okresie zimowym, jeżeli obiekt w tym okresie nie był użytkowany, 11) duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony, 12) sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu flipart z zapewnieniem papieru, zeszytów, bloków oraz kredek, 13) boisko sportowe - piłka nożna, siatkówka, koszykówka, 14) plac zabaw i rozgrywek sportowych, 15) świetlica z RTV, magnetofonem, odtwarzaczem CD i DVD, 16) sala dyskotekowa ze sprzętem nagłaśniającym, 17) w przypadku obiektu wyposażonego w basen - zapewnienie bezpieczeństwa uczestników(np. basen ogrodzony, zamknięty lub dozorowany), 18) osobne pokoje dla opiekunów i kierownika grupy. 1.3.Opieka medyczna: 1) pielęgniarka całodobowo na terenie ośrodka, 2) zapewnienie podstawowych leków i opatrunków, 3) lekarz całodobowo na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela, 4) izolatka dla dzieci chorych i opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce, 5) przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km, 6) zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. 1.4.Program kulturalno-sportowy: 1) zorganizowanie dwóch całodniowych wycieczek autokarowych turystyczno-krajoznawczych po okolicy, z przewodnikiem: zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 50 km, 2) zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą: rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie, 3) zapewnienie możliwości co najmniej dwukrotnego korzystania z basenu krytego pod opieką ratownika, 4) organizacja dyskotek - minimum dwóch - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej w godzinach od 18.00 do 21.00, 5) organizacja 1 ogniska i 1 grilla z zapewnieniem pieczywa i kiełbasek oraz gorącej herbaty (poza planowanymi posiłkami), 6) organizacja zawodów sportowych z zapewnieniem dyplomów i drobnych upominków, 7) dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania, 8) zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietki do badmintona, skakanki, gry świetlicowe (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości), stół do ping-ponga z rakietkami, siatka z kompletem piłek oraz plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników, 9) organizacja przynajmniej 1 spotkania z ciekawymi ludźmi kultury lub sportu z okolicy, 10) prelekcje ekologiczne. 1.5. Wyżywienie: 1) zapewnienie minimum 4 posiłków dziennie, z czego 2 (śniadanie, kolacja) w formie szwedzkiego stołu, przygotowanych zgodnie z zasadami żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu (10-11 lat),suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, soki, owoce, słodką bułkę, wafel, itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach maksymalnie (2butelki ? litra)., 2) udostępnienie dzieciom napoju tj. kompotu, herbaty przez 24 godziny na dobę, 3) możliwość wieczornego dożywiania (chleb + dżem), 4) w dniach, w których odbywają się wycieczki całodniowe zapewnienie gorącego posiłku w formie obiadokololacji, 5)w dniu przyjazdu gorąca kolacja, przed odjazdem śniadanie. 1.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na max. 15 dzieci + 1 kierownika kolonii (bez grupy), 2) przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy lux (WC, video, klimatyzacja),zgodnie z obowiązującymi przepisami - które odbędą się w godzinach dziennych, jednym autokarem, obsługa 1 autokaru przez dwóch kierowców, 3) Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokaru oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci, 4) autokar ma być podstawiony minimum jedną godzinę przed odjazdem uczniów w celu sprawdzenia jego sprawności technicznej, trzeźwości kierowców i innych wymogów Zamawiającego, 5) pełne ubezpieczenie wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, 6) zapewnienie opieki pracownika biura podróży w trakcie turnusu całodobowo i podróży tam i z powrotem, 7) całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych, 8) zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej, 9) wymagane sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień: odkurzanie i mycie podłogi w pokojach oraz mycie łazienek i WC, 10) wymiana pościeli w razie potrzeby, 11) pomniejszenie kosztów pobytu uczestnika o niewykorzystane dni pobytowe wynikające z konieczności skrócenia pobytu dziecka na kolonii (np. choroba dziecka lub sytuacja losowa uniemożliwiająca korzystanie z wypoczynku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność oferty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zs3dabrowa.org.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach