Przetargi.pl
zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 8 w Dąbrowie Górniczej

Szkoła Podstawowa Nr 8 im. A. Mickiewicza w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Krasińskiego 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 264 19 80 , fax. 32 264 19 80
  • Data zamieszczenia: 2012-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 8 im. A. Mickiewicza w Dąbrowie Górniczej
    ul. Krasińskiego 34 34
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 264 19 80, fax. 32 264 19 80
    REGON: 00072843400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 8 w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej 200.000,00 EUR na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.). Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 8 w Dąbrowie Górniczej. Przewidywana ilość uczestników - 57 uczniów odpłatnie + 1 opiekun bezpłatnie na maximum 15 uczniów (grupa) + 1 kierownik kolonii bezpłatnie, bez grupy (pracownik Zamawiającego - ds. organizacji i nadzoru planu pracy w zakresie zadań dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych oraz nadzoru nad pracownikami Zamawiającego. Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców. Czas trwania zadania - 14 dni, w tym 13 noclegów w miesiącu czerwiec 2012 r. Zakończenie najpóźniej 20 czerwca 2012 r. Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: a. Miejscowość - położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, czysta ekologicznie okolica i korzystny klimat. b. Obiekt - obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, obiekt musi znajdować się w odległości min. 20 km w linii prostej od zakładów przemysłowych, usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m., pokoje 2, 3, 4 osobowe, mogą być typu studio bez wyposażenia w piętrowe łóżka, pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny, WC, natrysk, umywalka i pościel, w pokojach typu (studio) jeden węzeł na dwa pokoje, osobne pokoje dla kadry pedagogicznej (max. 2 osoby w jednym pokoju), wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk, umywalka) i pościel, wyposażone w sprzęt RTV; zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku, stołówka w miejscu zakwaterowania, budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii, duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony, sale do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu flipart z zabezpieczeniem papieru, boisko sportowe lub plac zabaw, świetlica, sala telewizyjna z TV SAT i odtwarzaczem CD i DVD. c. Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna: pielęgniarka całodobowo, zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki, w ramach kosztów lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela, opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce, przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km od obiektu, szpital w odległości nie więcej niż 60 km od obiektu, zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. d. Program kulturalno-sportowy: zorganizowanie wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej, zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników, zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie, zorganizowanie dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej, zorganizowanie ogniska z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników, zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping-ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników. e. Wyżywienie: cztery - posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przygotowywane zgodnie, wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. Posiłki mają być urozmaicone. W posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy jak i drugiego dania obiadowego. Posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu , możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet (np. cukrzycowa, bezglutenowa), suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: trzy bułki i wędlinę, dwa soki, owoce, słodką bułkę, wafel, itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach ? litra dla każdego uczestnika. Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki. Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty lub wody z sokiem oraz pieczywa z masłem i dżemem. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. f. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na max. 15 uczniów (grupa) oraz 1 kierownika kolonii ds. organizacji i nadzoru realizacji planu pracy - pracownika Zamawiającego (bez grupy). Uwaga. Opiekunowie oraz kierownik kolonii ds. organizacji i nadzoru realizacji planu pracy - pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz.U. nr 135 poz.1516 z 2001 r.) z tym, że: zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w SIWZ i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia, przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy lux (WC, video, klimatyzacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, które odbędą się w godzinach dziennych, najlepiej jednym autokarem, obsługa 1 autokaru przez dwóch kierowców, jeśli podróż będzie się odbywała dwoma autokarami, to winna odbywać się tą samą trasą, stan techniczny autokaru-arów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, pojazdy mają posiadać aktualne badania techniczne i mają być sprawne do należytego wykonania transportu, posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz (Protokół z kontroli autokaru wystawiony w dniach ich użytkowania do przewozu uczniów) - nadzór nad niniejszym pełnił będzie Kierownik Kolonii, pełnego ubezpieczenia NW wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych; zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do budynku po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej, sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień - odkurzanie lub mycie podłóg w pokojach oraz mycie łazienek i WC, wymiana pościeli w razie potrzeby. g. Terminy płatności : należności za przedmiot niniejszej umowy (pomniejszone o kwotę dopłat z Urzędu Miejskiego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) Zamawiający zapłaci w ciągu 14 dni od otrzymania faktury od Wykonawcy; dofinansowanie do wyjazdu uczniów otrzymane z Urzędu Miejskiego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zostanie przekazane Wykonawcy niezwłocznie po jego otrzymaniu przez szkołę - nie później niż do 30 września 2012 r. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia. Składana oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z ww. warunkami określonymi przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: bezpłatne skierowanie dla jednego uczestnika zielonej szkoły
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp8.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach