Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 20 w Dąbrowie Górniczej.

Szkoła Podstawowa Nr 20 w Dąbrowie Górniczej ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, al. Karola Adamieckiego 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 262 51 62 , fax. 0-32 262 51 62
  • Data zamieszczenia: 2012-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 20 w Dąbrowie Górniczej
    al. Karola Adamieckiego 12 12
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 262 51 62, fax. 0-32 262 51 62
    REGON: 00081383200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20.dabrowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 20 w Dąbrowie Górniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego tzw. zielonej szkoły dla uczniów klas trzecich Szkoły Podstawowej nr 20 w Dąbrowie Górniczej. Przewidywana ilość uczestników - 90 uczniów odpłatnie + 1 opiekun bezpłatnie na maximum 10 uczniów (grupa) + 1 kierownik bezpłatnie, bez grupy (pracownik Zamawiającego - ds. organizacji i nadzoru planu pracy w zakresie zadań dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych oraz nadzoru nad pracownikami Zamawiającego. Wartość umowy zostanie określona na podstawie rzeczywistej liczby uczestników, która będzie pochodną zgłoszeń złożonych przez rodziców. Czas trwania zadania 16 dni, w tym 14 dni pobytowych (13 noclegów) w miesiącach maj-czerwiec 2012 r. Rozpoczęcie najwcześniej - 12 maja 2012 r., zakończenie najpóźniej 16 czerwca 2012 r. Przez dzień rozpoczęcia zamówienia rozumie się dzień wyjazdu. Przez dzień zakończenia zamówienia rozumie się dzień powrotu. Przez jeden dzień pobytowy rozumie się dzień, w którym wykonawca zapewnia całodzienne wyżywienie uczestników. Przedmiot zamówienia powinien spełniać następujące wymogi: a.Miejscowość położona nad otwartym Morzem Bałtyckim, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, czysta ekologicznie okolica i korzystny klimat. b. Obiekt: obiekt musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska określonych przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska, obiekt musi znajdować się w odległości min. 20 km w linii prostej od zakładów przemysłowych, usytuowany blisko otwartego morza, dojście do plaży nie dalej niż 300 m., pokoje 2, 3, 4 osobowe, mogą być typu (studio) z pojedynczymi miejscami do spania, bez wyposażenia w piętrowe łóżka, bez wyposażenia w RTV - usytuowane maksymalnie na II piętrze, w bezpośrednim sąsiedztwie, pokoje wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk, umywalka) i pościel, w pokojach typu (studio) jeden węzeł na dwa pokoje, osobne pokoje dla kadry pedagogicznej (max. 2 osoby w jednym pokoju), pokój jednoosobowy dla kierownika kolonii - wyposażone w pełny węzeł sanitarny (WC, natrysk, umywalka) i pościel, wyposażone w sprzęt RTV, zakwaterowanie wszystkich uczestników w jednym budynku, pokoje bez bezpośredniego wyjścia na zewnątrz budynku, stołówka w miejscu zakwaterowania, budynek ogrzewany całorocznie, ogrzewanie włączane w miarę potrzeb na wniosek kierownika kolonii, duży teren ośrodka bezpieczny, ogrodzony i strzeżony, minimum 2 sale 25-osobowe do zajęć lekcyjnych wyposażone w tablice kredowe lub typu flipart z zabezpieczeniem papieru, boisko sportowe lub plac zabaw i rozgrywek sportowych, świetlica z RTV, magnetofonem, odtwarzaczem CD i DVD, w przypadku obiektu wyposażonego w basen - zapewnienie bezpieczeństwa uczestników (np. basen ogrodzony, zamknięty lub dozorowany) c. Profilaktyka zdrowotna i opieka medyczna: Zapewnienie zabiegów inhalacji górnych dróg oddechowych - min. 10 zabiegów dla każdego uczestnika, Zajęcia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej dwa razy w tygodniu, prowadzone przez wyspecjalizowaną kadrę w grupach max. 15 osobowych i trwające 30 minut w każdej grupie, pielęgniarka całodobowo, zapewnienie podstawowych leków oraz materiałów opatrunkowych w gabinecie pielęgniarki w ramach kosztów, lekarz dochodzący na wezwanie pielęgniarki lub nauczyciela, opieka pielęgniarki nad chorym dzieckiem w izolatce, przychodnia pediatryczna w odległości nie więcej niż 30 km , szpital w odległości nie więcej niż 60 km, zapewnienie sprawnego, bezpłatnego transportu chorego lub poszkodowanego w wypadku dziecka do i z przychodni pediatrycznej lub specjalistycznej pod opieką pielęgniarki i opiekuna wyznaczonego przez kierownika kolonii. d. Program kulturalno-sportowy: zorganizowanie jednej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej po okolicy z przewodnikiem - zwiedzanie ciekawych miejsc i obiektów zabytkowych z pokryciem kosztów wstępu dla wszystkich uczestników do co najmniej dwóch obiektów kulturalnych lub krajobrazowych na trasie ogólnej nie krótszej niż 60 km, zorganizowanie i opłacenie przez Wykonawcę rejsu statkiem dla wszystkich uczestników - dużą jednostką pływającą - rejs odbywać ma cała grupa jednocześnie, zorganizowanie imprezy krajoznawczej dla wszystkich uczestników z wykorzystaniem rekreacyjnego środka lokomocji np. pojazdy konne, kolejka wąskotorowa itp., organizacja minimum dwóch dyskotek - zapewnienie sprzętu i osoby prowadzącej, organizacja dwóch ognisk z zapewnieniem pieczywa, kiełbasek i napojów dla wszystkich uczestników, organizacja zawodów sportowych z zapewnieniem dyplomów i drobnych upominków dla uczestników, dostęp do filmów DVD o tematyce odpowiedniej dla dzieci w miejscu zakwaterowania, zapewnienie sprzętu sportowo-rekreacyjnego: tj. piłki nożnej, siatkowej, koszykowej, rakietek do badmintona, skakanek, gier świetlicowych (szachy, warcaby, inne gry planszowe w miarę możliwości) stołu do ping-ponga z rakietkami, siatki z kompletem piłek oraz sprzętu plażowego - parawanów i koców dla wszystkich uczestników. e. Wyżywienie: cztery - porcjowane - posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja) przygotowywane zgodnie, wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego, Posiłki mają być urozmaicone. W posiłkach obiadowych, nie dopuszcza się, aby w ciągu 7 dni wystąpiła powtarzalność tego samego rodzaju zupy jak i drugiego dania obiadowego, Posiłki mają odpowiadać normom zarówno pod względem ilości, jakości jak i wartości odżywczych w zakresie racjonalnego żywienia dzieci w wieku uczestników wyjazdu, możliwość dostosowania posiłków do wymaganych diet (np. cukrzycowa, bezglutenowa), suchy prowiant na wycieczki całodniowe oraz na podróż powrotną zawierający minimum: kanapki, soki, owoce, słodką bułkę, wafel, itp. oraz wodę mineralną niegazowaną w butelkach maksymalnie ? litra dla każdego uczestnika, Wykonawca zapewni uczestnikom, obiad podany w porze kolacji w dniu całodniowej wycieczki, Wykonawca zapewni uczestnikom przez 24 godziny na dobę nieograniczony dostęp do napojów tj. kompotu, herbaty lub wody z sokiem oraz pieczywa z masłem i dżemem, Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. f. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do: zapewnienia bezpłatnego pobytu i przejazdu dla 1 opiekuna na max. 10 uczniów (grupa) oraz 1 kierownika kolonii ds. organizacji i nadzoru realizacji planu pracy - pracownika Zamawiającego (bez grupy) Uwaga. Opiekunowie oraz kierownik kolonii ds. organizacji i nadzoru realizacji planu pracy - pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz.U. nr 135 poz.1516 z 2001 r.) z tym, że: Opiekunowie i kierownik - pracownicy Zamawiającego sprawują swoje funkcje bezpłatnie podczas podróży oraz przez 14 dni pobytowych w ciągu dnia w godzinach od 8.00 do 16.00 oraz w godzinach nocnych od 22.00 do 8.00 wg planu dyżurów nocnych. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umów zlecenia ww. pracowników zamawiającego w celu sprawowania opieki nad uczniami - przez 6 godzin dziennie od godz. 16.00 do godz. 22.00, podczas wszystkich dni pobytowych tj. 14 dni - ogółem 84 godziny zegarowe, przy zapewnieniu wynagrodzenia za 1 godz. zegarową w wysokości minimum: 10,00 zł. brutto (słownie: dziesięć zł.), zapewnienia kierownika ds. organizacji wypoczynku (rezydenta) zatrudnionego przez Wykonawcę, nadzorującego spełnianie warunków zawartych w SIWZ i uczestniczącego w realizacji zadania od jego rozpoczęcia do zakończenia. Przewozu dzieci do miejsca wypoczynku i odwozu po jego zakończeniu autokarem klasy lux (WC, video, klimatyzacja) zgodnie z obowiązującymi przepisami, które odbędą się w godzinach nocnych, najlepiej jednym autokarem, obsługa 1 autokaru przez dwóch kierowców, jeśli podróż będzie się odbywała dwoma autokarami, to winna odbywać się tą samą trasą, stan techniczny autokaru/arów musi spełniać warunki dopuszczenia do ruchu drogowego, pojazdy mają posiadać aktualne badania techniczne i maja by sprawne do należytego wykonania transportu, posiadać aktualne ubezpieczenie OC i NW oraz Protokół z kontroli autokaru wystawiony w dniach ich użytkowania do przewozu uczniów - nadzór nad niniejszym pełnił będzie kierownik kolonii, pełnego ubezpieczenia NW wszystkich uczestników w czasie podróży i pobytu, całodobowa obsługa ośrodka umożliwiająca, całodobowy dostęp do telefonu oraz udzielenie pomocy w sytuacjach losowych, zapewnienia noszenia bagaży z autokaru do pokoi po przyjeździe do ośrodka, oraz załadunku bagaży w drodze powrotnej z pokoi do autokaru, sprzątanie pokoi co najmniej co drugi dzień - odkurzanie lub mycie podłóg w pokojach oraz mycie łazienek i WC, wymiana pościeli w razie potrzeby. g. Terminy płatności: Należności za przedmiot niniejszej umowy (pomniejszone o kwotę dopłat z Urzędu Miejskiego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) Zamawiający zapłaci po wykonaniu zamówienia, w ciągu 7 dni od otrzymania faktury od Wykonawcy. Dofinansowanie do wyjazdu uczniów otrzymane z Urzędu Miejskiego oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zostanie przekazane Wykonawcy niezwłocznie po jego otrzymaniu przez szkołę - nie później niż do 30 września 2012 r. Zamawiający przewiduje zapłatę częściową za wykonanie niniejszego zamówienia, do wysokości maksymalnie 20% wartości zamówienia (brutto) ustalonej w dniu wyjazdu - po upływie 5-go dnia, należycie realizowanego przedmiotu zamówienia - na pisemny wniosek Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zorganizowanie dodatkowej całodniowej wycieczki autokarowej turystyczno-krajoznawczej
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp20.dabrowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach