Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Bohaterów Monte Cassino 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 263 19 19 , fax. 0-32 263 19 19
  • Data zamieszczenia: 2013-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5
    ul. Bohaterów Monte Cassino 46 46
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 0-32 263 19 19, fax. 0-32 263 19 19
    REGON: 27689288100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla 57 dzieci z klas III i 18 dzieci specjalnej troski uczęszczających do ZSO Nr 5 - Szkoły Podstawowej Nr 38 w Sosnowcu w ramach zielonej szkoły oraz 2 rodziców opiekunów płatnych i 11 opiekunów bezpłatnych. 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: 1. letniskowa miejscowość nadmorska w kraju, z uwagi na bezpieczeństwo dzieci niepełnosprawnych z wyłączeniem miejscowości położonych na wybrzeżu klifowym, miejscowość z terenami spacerowymi przystosowanymi dla wózków inwalidzkich, 2. ośrodek z basenem krytym, położony w odległości do 250 m od brzegu morskiego spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.), 3. dojście do plaży dostosowane dla wózków - bez schodów, łagodne zejście w bliskim sąsiedztwie ośrodka, 4. budynek mieszkalny całoroczny z wyłączeniem campingów, pokoje z łazienkami - ciepła i zimna woda bieżąca, c.o. w pokojach i łazienkach, zapewnione ogrzewanie budynku w przypadku niskich temperatur , 5. wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego, 6. jadalnia na parterze, w budynku, w którym jest zakwaterowana grupa dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów ( 18 dzieci + 2 rodziców + 6 opiekunów), na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę, 7. teren ośrodka ogrodzony, z podjazdami dla wózków , dozorowany, 8. obiekt wyposażony w sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w salę TV, salę dyskotekową ze sprawnym sprzętem nagłaśniającym, salę do zajęć korekcyjnych, salę (e) świetlicową mieszczącą sprzęt typu: stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki itp. oraz dostępem do internetu, 9. obiekt wyposażony w boiska i sprzęt do gier zespołowych - piłka nożna, siatkówka, kometka, plac zabaw, zadaszone miejsce na ognisko. 2. Termin pobytu: 1. 14 dniowy pobyt w przedziale dni od 20.05. - 21.06.2013 z możliwością przesunięcia o 2 dni, 2. ilość dni pobytu - 14 dni (13 noclegów ), 3. warunkiem koniecznym jest wspólny pobyt w tym samym czasie w jednym ośrodku wczasowym obu grup dzieci. 3. Warunki zakwaterowania: a/ dla dzieci klas III 1. pokoje 2 - 4 osobowe z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym, w łazienkach wymagane brodziki - dla 57 dzieci tj. 3 grupy, 2. pokoje bez łóżek piętrowych, polowych lub dostawek, 3. 5 pokoi 1 osobowych z łazienkami: dla 5 opiekunów, 4. zakwaterowanie każdej grupy dzieci i jej opiekuna w całości na jednej kondygnacji, 5. pokoje i łazienki sprzątane 3 razy w tygodniu. b/ dla dzieci specjalnej troski 1. pokoje 2 - 4 osobowe z łazienkami z pełnym węzłem sanitarnym, łazienki dostosowane dla dzieci niepełnosprawnych - dla 16 dzieci w tym 4 dzieci na wózkach, 2. pokoje bez łóżek piętrowych, polowych lub dostawek, dostosowane dla dzieci niepełnosprawnych, 3. pokoje dla dzieci na wózkach winny posiadać odpowiednią powierzchnię umożliwiającą dojazd wózkiem do łóżka oraz poruszanie się wózkiem po pokoju, 4. łazienki z możliwością wjazdu wózkiem inwalidzkim, szerokość drzwi 90-100cm, 5. 2 pokoje 2 osobowe z łazienkami: dla 2 rodziców i 2 dzieci niepełnosprawnych w tym 1 dziecko na wózku, 6. 3 pokoje 2 osobowe z łazienkami: dla 6 opiekunów dzieci niepełnosprawnych, 7. zakwaterowanie wszystkich dzieci specjalnej troski i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, koniecznie na parterze, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę, 8. jadalnia na parterze, w budynku, w którym grupa dzieci niepełnosprawnych jest zakwaterowana, 9. pokoje i łazienki sprzątane 3 razy w tygodniu. 4. Warunki żywienia: 1. pierwszym posiłkiem jest gorąca obiadokolacja, składająca się z dwóch dań w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu, 2. 3 posiłki oraz podwieczorek w ciągu dnia, śniadania i kolacje w formie bufetu szwedzkiego, 3. nieograniczony dostęp do napojów w ciągu dnia i nocy: herbata, woda z sokiem, 4. posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców, przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP, 5. suchy prowiant i napoje w przypadku organizacji wycieczki całodniowej oraz obiadokolacja po powrocie, 6. suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, 5. Dojazd i powrót: 1. transport w ciągu dnia autokarami klasy lux z wc, video, klimatyzacją, 2. dodatkowe miejsce w bagażniku lub autokarze dla 5 wózków inwalidzkich składanych, 3. pomoc przy bagażach w dniu przyjazdu do Ośrodka i wyjazdu , 4. dwóch kierowców podczas przejazdu, 5. ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie. 6. Opieka medyczna: 1. całodobowa opieka pielęgniarska stacjonarna na terenie Ośrodka, 2. lekarz dochodzący na każde wezwanie, 3. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe i przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe w ramach kosztów, 4. izolatka blisko pokoju pielęgniarki. 7. Wykonawca zapewnia program rekreacyjno - kulturalny obejmujący: 1. trzy całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem i zapewnieniem kosztów wstępu do minimum 3 zwiedzanych obiektów, 2. trzy wycieczki fakultatywne po najbliższej okolicy, 3. dwa ogniska z pieczeniem kiełbasek, 4. organizacja imprezy pirackiej lub zaślubin z morzem z opieką animatora oraz zdjęcia pamiątkowe grupy na CD dla każdego uczestnika i dyplomy dla uczestników. 8. Wykonawca zapewnia bezpłatne korzystanie z: 1. sali dyskotekowej i sprzętu - 2 razy w tygodniu, 2. czynnej sali do zajęć korekcyjnych - co 2 dzień, 3. boisk i sprzętu sportowego - minimum 3 razy w tygodniu, 4. z basenu - 4 razy w tygodniu pod opieką ratownika, 5. artykułów papierniczych - bibuła, brystole, papier ksero, 6. stały dostęp do środków higienicznych - mydło, papier toaletowy. 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny pobyt: 1. wszystkich opiekunów uczniów klas III = 5 opiekunów, 2. wszystkich opiekunów dzieci specjalnej troski = 6 opiekunów, 3. koszt pobytu rodzica = 2 osoby należy skalkulować na poziomie ceny pobytu dziecka. 10. Wykonawca pokrywa koszt pobytu 1-2 dni dla 2 osób kontrolujących obiekt przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach