Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5 ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Bohaterów Monte Cassino 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 263 19 19 , fax. 0-32 263 19 19
  • Data zamieszczenia: 2011-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 5
    ul. Bohaterów Monte Cassino 46 46
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 0-32 263 19 19, fax. 0-32 263 19 19
    REGON: 27689288100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka samorządowa - szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla uczniów z kl. III i dzieci specjalnej troski ZSO5 - Szkoły Podstawowej nr 38 w ramach zielonej szkoły.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje zorganizowanie wyjazdu śródrocznego dla dzieci z klas III i dzieci specjalnej troski uczęszczających do ZSO Nr 5 - Szkoły Podstawowej Nr 38 w Sosnowcu w ramach zielonej szkoły. 1. Wymagania dotyczące ośrodka wypoczynkowego: 1. letniskowa miejscowość nadmorska, w kraju, z terenami spacerowymi przystosowanymi dla wózków inwalidzkich, 2. ośrodek położony w odległości do 500 m od brzegu morskiego spełniający wymogi określone w Rozporządzeniu MEN z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, z późn. zm.) 3. dojście do plaży dostosowane dla wózków - bez schodów 4. budynek mieszkalny całoroczny, c.o. w pokojach i łazienkach, zapewnione ogrzewanie budynku w przypadku niskich temperatur, ciepła i zimna woda bieżąca, z wyłączeniem campingów 5. wejście do pokoi z korytarza wewnętrznego 6. jadalnia na parterze, w budynku, w którym jest zakwaterowana grupa dzieci niepełnosprawnych oraz ich opiekunów ( 10 dzieci + 1 rodzic + 4 opiekunów). 7. teren ośrodka ogrodzony, z podjazdami dla wózków , dozorowany 8. obiekt wyposażony w sale do prowadzenia zajęć dydaktycznych, w salę TV, salę dyskotekową ze sprawnym sprzętem nagłaśniającym, salę do zajęć korekcyjnych, salę (e) świetlicową mieszczącą sprzęt typu: bilard, stoły do tenisa stołowego, piłkarzyki. 9. obiekt wyposażony w boiska i sprzęt do gier zespołowych - piłka nożna, siatkówka, kometka, plac zabaw, miejsce na ognisko. 2. Termin pobytu: 1. jeden z trzech wskazanych terminów z możliwością przesunięcia o 2 dni - 09.05.-22.05.2011; 16.05.-29.05.2011; 30.05.-12.06.2011. 2. ilość dni pobytu - 14 dni (13 noclegów ) 3. warunkiem koniecznym jest wspólny pobyt w tym samym czasie w jednym ośrodku wczasowym obu grup dzieci. 3. Warunki zakwaterowania: dla dzieci klas III 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 55 dzieci ( 3 grupy) 3. pokoje 2 osobowe : dla 4 opiekunów. 4. zakwaterowanie każdej grupy dzieci i jej opiekuna w całości na jednej kondygnacji. dla dzieci specjalnej troski 1. pokoje bez łóżek piętrowych 2. pokoje 2 - 4 osobowe lub typu studio z pełnym węzłem sanitarnym w pokoju, - dla 9 dzieci w tym 4 dzieci na wózkach 3. pokoje 2 osobowe: dla 1 rodzica z 1 dzieckiem niepełnosprawnym oraz dla 4 opiekunów dzieci niepełnosprawnych, 4. pokoje dla dzieci na wózkach winny posiadać odpowiednią powierzchnię umożliwiającą dojazd wózkiem do łóżka oraz poruszanie się wózkiem po pokoju, 5. łazienki z możliwością wjazdu wózkiem inwalidzkim (szerokość drzwi 90-100cm), 6. zakwaterowanie wszystkich dzieci specjalnej troski i ich opiekunów w całości na jednej kondygnacji, koniecznie na parterze, na piętrze tylko w przypadku gdy budynek wyposażony jest w windę 7. jadalnia na parterze, w budynku, w którym grupa jest zakwaterowana. 4. Warunki żywienia: 1. pierwszym posiłkiem jest gorąca kolacja w dniu przyjazdu, ostatnim posiłkiem jest śniadanie w dniu wyjazdu 2. 3 posiłki + podwieczorek w ciągu dnia, bez bufetu szwedzkiego 3. posiłki urozmaicone odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jak i jakości oraz wartości odżywczych, bogate w witaminy, z dużą ilością warzyw i owoców, przygotowywane zgodnie z zasadami HACCP 4. suchy prowiant i napoje w przypadku organizacji wycieczki całodniowej 5. suchy prowiant i napoje na drogę powrotną, 5. Dojazd i powrót: 1. transport w ciągu dnia autokarami klasy lux (wc, video, klimatyzacja) 2. dodatkowe miejsce w bagażniku lub autokarze dla 4 wózków inwalidzkich składanych 3. dwóch kierowców podczas przejazdu 4. ubezpieczenie grupy w pełnym zakresie 6. Opieka medyczna: 1. całodobowa opieka pielęgniarska stacjonarna na terenie Ośrodka 2. lekarz dochodzący na każde wezwanie, 3. podstawowe lekarstwa przeciwbólowe i przeciwgorączkowe oraz materiały opatrunkowe w ramach kosztów 4. izolatka blisko pokoju pielęgniarki 7. Wykonawca zapewnia program rekreacyjno - kulturalny obejmujący: 1. trzy całodniowe wycieczki autokarowe z przewodnikiem i zapewnieniem kosztów wstępu do minimum 3 zwiedzanych obiektów 2. dwa ogniska z pieczeniem kiełbasek 3. organizacja imprezy pirackiej lub zaślubin z morzem 8. Wykonawca zapewnia bezpłatne korzystanie z: 1. sali dyskotekowej i sprzętu - 2 razy w tygodniu 2. sali do zajęć korekcyjnych - co 2 dzień 3. boisk i sprzętu sportowego - minimum 3 razy w tygodniu 9. Wykonawca zapewnia bezpłatny pobyt: 1. jednego opiekuna na 13 uczniów klasy III = 4 opiekunów 2. wszystkich opiekunów dzieci specjalnej troski = 4 opiekunów 3. koszt pobytu rodzica = 1osoba należy skalkulować na poziomie ceny pobytu dziecka 10. Wykonawca pokrywa koszt pobytu (1-2 dni) dla 2 osób kontrolujących obiekt przed podpisaniem umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach