Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w 2013 r. dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Janusza Korczaka ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Bolesława Chrobrego 29
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4222587 , fax. 32 4222587
  • Data zamieszczenia: 2013-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 im. Janusza Korczaka
    ul. Bolesława Chrobrego 29 29
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 4222587, fax. 32 4222587
    REGON: 24179551800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.pl/sp1
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Publiczna szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w 2013 r. dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie wyjazdu na Zieloną Szkołę w 2013 r. dla uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 1 im. Janusza Korczaka w Rybniku 2. Uczestnicy: a. 50 dzieci (3 klasy w tym jedna integracyjna), z tym, że ich ilość może ulec zmianie (w takim przypadku płacimy za rzeczywistą ilość uczestników), a. 1 rodzic - opiekun ucznia niepełnosprawnego, b. 5 opiekunów - bezpłatny pobyt wychowawców. 3. Miejsce realizacji: Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania zielonej szkoły w Jastrzębiej Górze, w ogrodzonym i bezpiecznym domu wczasowym. 4. Termin realizacji: 14 dni (13 noclegów) w I połowie czerwca 2013 r. 5. Zamawiający przewiduje zakres zamówienia zgodnie z przepisami określonymi w: a. Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad organizowania i nadzorowania (Dz.U. z 1997r. Nr 12, poz 67 z późn. zm.). b. Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997r. w sprawie określania warunków w sprawie określania bezpieczeństwa osób przebywających w górach, kąpiących się, pływających i uprawiających sporty wodne (Dz.U.Nr 57, poz. 358). c. Ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U z 2004 Nr 223, poz. 2268, z późn. zm. 6. Minimalne wymagania dotyczące obiektu wypoczynku: Obiekt musi znajdować się na terenie ogrodzonym, dozorowanym, wyposażonym w system monitoringu 24h na dobę, oddalonym max 200 metrów od morza w linii prostej i max 200 od centrum miejscowości. 7. Wymagania dotyczące zakwaterowania: a. Dzieci rozmieszczone w domu wczasowym na jednym poziomie ( parter lub pierwsze piętro). b. Wychowawcy w pokojach 1-osobowych na jednym poziomie z grupą. c. Do dyspozycji uczestników powinny być pokoje: 2 i 3 - osobowe z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe rozkładane tzw. dostawki. W pokojach szafy, tapczany, stół. d. Wejście do pokoi ma być z korytarza wewnętrznego budynku. e. W przypadku zmian pogodowych (znacznego obniżenia temperatury), Zamawiający zastrzega możliwość ogrzewania pomieszczeń centralnym ogrzewaniem, w których zakwaterowani będą uczestnicy bez naliczania dodatkowych kosztów. f. W przypadku, gdy w domu wczasowym drzwi do pokoi uczniów zamykane będą na zamek elektroniczny, Zamawiający zastrzega sobie prawo do posiadania dodatkowego kompletu kluczy, aby w każdej chwili wychowawcy mieli swobodny dostęp do uczniów przebywających w pokojach. Wykonawca przekaże dodatkowy komplet kluczy w momencie przyjazdu grupy do domu wczasowego. g. Wykonawca zapewnia dzieciom pomoc przy wnoszeniu i wynoszeniu bagaży (w dniu przyjazdu i wyjazdu). h. Na terenie ośrodka dostęp do placu zabaw i boiska- teren ogrodzony. i. Stołówka i świetlica w miejscu zakwaterowania. 8. Wymagania dotyczące wyżywienia: a. Trzy posiłki dziennie - śniadanie, obiad i kolacja, - dostosowane do potrzeb dzieci + podwieczorek podany do obiadu lub na wynos do rozdania przez wychowawcę. Wszystkie zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi w obowiązujących przepisach prawa. b. Posiłki mają być smaczne, urozmaicone, sycące, odpowiadające normom zarówno pod względem ilości, jakości, jak i wartości odżywczych. c. Wykonawca zapewni uczestnikom przez cały dzień nieograniczony dostęp do napojów (np. herbata, woda z sokiem). d. Napoje i suchy prowiant w trakcie całodniowych wycieczek oraz w drodze powrotnej do domu. e. Wykonawca zapewni obiad podany w porze kolacji w przypadku całodniowej wycieczki. f. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006r. Nr 171 poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 9. Transport: a. Autokar o podwyższonym standardzie klasy Lux (klimatyzacja, WC, ciepła herbata, video) w obie strony, obsługiwany przez dwóch wykwalifikowanych kierowców. b. Przejazd uczestników tylko w ciągu dnia. c. Zapewnienie wszystkim dzieciom i wychowawcom miejsca siedzącego w autokarze. d. Wykonawca zapewnia transport autokarem sprawnym. Autokar, którym Wykonawca będzie przewoził uczestników powinien spełniać warunki dodatkowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. Nr 32, poz. 262). e. W przypadku awarii pojazdu lub innej nieprzewidzianej sytuacji prowadzącej do nie podstawienia właściwego środka transportowego (okoliczności uniemożliwiające wykonanie przewozu osób), Wykonawca ma obowiązek bezzwłocznie zapewnić bez dodatkowej opłaty przewóz osób do miejsca przeznaczenia przy użyciu własnych lub obcych środków transportowych (przewóz zastępczy). f. Wykonawca może powierzyć wykonanie przewozu innym przewoźnikom po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego, jednakże ponosi odpowiedzialność za ich czynności jak za swoje własne. g. W przypadku nie zapewnienia przewozu osób, Zamawiającemu przysługuje prawo wynajęcia transportu na koszt Wykonawcy (przewóz zastępczy). h. Wykonawca odpowiada za stan techniczny autokarów oraz dopełnienie wszystkich wymogów ustalonych przy przewozach dzieci. i. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć dzieci i opiekunów od NNW w czasie podróży i w czasie pobytu na turnusie. j. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem Zielonej Szkoły kserokopię umowy ubezpieczenia. k. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi polisę ubezpieczeniową w oryginale oraz złoży kopię potwierdzoną za zgodność, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę brutto złożonej oferty. 10. Opieka medyczna. a. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiedniej opieki medycznej zgodnie z obowiązującymi, w tym zakresie przepisami. b. Wykonawca zapewnia pielęgniarkę z dyspozycyjnością 24h na dobę na terenie obiektu przez cały okres turnusu. c. Zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej w ramach ubezpieczenia zdrowotnego, polegającej na wezwaniu lekarza do Obiektu lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika zielonej szkoły do punktu opieki medycznej (przychodni lub szpitala) bezpłatnym transportem. d. Wykonawca zapewni zaopatrzenie ambulatorium w podstawowe leki i środki opatrunkowe, leki wraz z antybiotykami, które w razie potrzeby przepisze lekarz. e. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji telefonicznej z rodzicem, opiekunem w przypadkach nagłej konieczności podania uczestnikowi zielonej szkoły odpowiednich leków. 11. Zapewniona opieka rezydenta biura podróży przez cały okres pobytu dzieci 12. Do dyspozycji grupy: a. Sala TV, b. Sale (-ę) (inna niż jadalnia) mieszczące sprzęt typu: bilard, stoły do ping-ponga, piłkarzyki itp., c. Minimum 3 sale ( inne niż jadalnia) do prowadzenia zajęć dydaktycznych w budynku mieszkalnym, d. Bezpłatny dostęp do materiałów plastycznych, jak papier i kredki, e. Bezpłatny dostęp do placu zabaw z boiskami i sprzętu sportowego, np.: piłki, skakanki. f. Czapeczka dla każdego uczestnika. g. Dyplomy, drobne nagrody w konkursach. 13. Dodatkowe imprezy: a. Dyskoteki (miejsce, sprzęt np. magnetofon) w terminach do uzgodnienia z wychowawcą (min. 4 na turnus) b. 2 razy ognisko z pieczeniem kiełbasek (w razie niepogody grill w zadaszonej wiacie). c. Minimum 2 wejścia na kryty basen , kąpiel pod nadzorem ratownika (dopuszcza się możliwość korzystania z basenu w sąsiednim ośrodku, jednak odległość pomiędzy nim a miejscem zakwaterowania musi wynosić nie więcej niż 250 metrów, basen mieszczący jednorazowo do 20 osób) d. Zajęcia animacyjne i zabawy integracyjne (np. nauka tańca, sztuki walki, gry zespołowe, karaoke, olimpiada sportowa) - wymagane wyszczególnienie zajęć e. Spotkanie z zespołem regionalnym. 14. W ramach programu Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania wycieczek: a. Wejście na Latarnię Morską na Rozewiu b. Gdynia i Gdańsk z przewodnikiem - Skwer Kościuszki w Gdyni, Dar Pomorza lub Błyskawica, Starówka w Gdańsku, wizyta w Centrum Nauki Eksperyment w Gdyni c. Półwysep Helski (wstęp do fokarium i rejs statkiem po morzu, molo w Juracie). d. Wycieczka do Strusiej Farmy w Kniewie. e. Wycieczka autokarowa do Ocean Park we Władysławowie połączona z wizytą w pracowni bursztynu Damroka. Bilety wstępu i przewodnicy do proponowanych miejsc i obiektów mają być w cenie skierowania - wymagane wyszczególnienie w ofercie zwiedzanych miejsc. Niespełnienie ww warunków spowoduje odrzucenie oferty. 15. Zleceniodawca przewiduje w okresie wiosennym wpłatę zaliczki maksymalnie 50 %. Zabezpieczeniem wpłaconej zaliczki będzie gwarancja bankowa Wykonawcy.na sumę określoną w umowie, przedłożona Zamawiającemu przed dokonaniem wpłaty zaliczki. Zwrot zabezpieczenia nastąpi w drugim dniu pobytu dzieci w ośrodku. 16. Jeśli wykonawca nie przedłoży Zamawiającemu gwarancji bankowej, wówczas Zleceniodawca wpłaci 50 % należnej kwoty w drugim dniu pobytu dzieci w ośrodku. 17. Pozostałe warunki zamówienia. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo i opiekę nad dziećmi w czasie podróży, jak i pobytu, w ramach kosztów ujętych w oferowanej cenie. Składana oferta musi uwzględniać wszystkie koszty związane z ww warunkami określonymi przez zamawiającego. Szczegółowy przedmiot zamówienia precyzuje specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp01.bip.edukacja.rybnik.eu/718/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach