Przetargi.pl
Zorganizowanie wyjazdów na potrzeby projektu SZANSA- Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, U. Kolejowa 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 738 11 45 , fax. 32 738 11 55
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    U. Kolejowa 2 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 32 738 11 45, fax. 32 738 11 55
    REGON: 24181949500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Centrum Integracji Społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie wyjazdów na potrzeby projektu SZANSA- Punkt Konsultacyjny oraz wsparcie w Centrum Integracji Społecznej w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Zorganizowanie wizyty studyjnej w Bielsku Białej dla uczestników projektu obejmującej: 15 uczestników projektu bezpłatny udział 5 pracowników CIS, wizytę w Spółdzielni Socjalnej ZAKRĘTKA, prezentację różnorodnych form prowadzenia przedsiębiorczości społecznej w tym spółdzielni socjalnych, zapoznanie z kompleksowym systemem wsparcia osób wykluczonych społecznie, poznanie rezultatów działalności społecznej, promocję działalności organizacji pozarządowych i ich znaczenia wśród lokalnej społeczności, promocję podejmowanych działań partnerskich wraz z wykorzystaniem dobrych praktyk w celu realizacji inicjatyw wśród społeczności lokalnych, udział w Targach Twój Ogród w Bielsku Białej, zapewnienie obiadu uczestnikom i pracownikom, zapewnienie niezbędnych biletów wstępu. 2. Zorganizowanie wyjazdu do kina (2D): dla 15 uczestników/czek projektu bezpłatny udział 3 pracowników CIS kino musi znajdować się w odległości pozwalającej na dotarcie z siedziby Zamawiającego w ciągu 40 min. jazdy drogami publicznymi Zamawiający dwa tygodnie przed terminem wyjazdu wskaże tytuł filmu. Wykonawca gwarantuje, że pojazdy spełniają wymagania określone w ustawie z dnia 6.09.2001r. o transporcie drogowym z późniejszymi zmianami. Wykonawca zapewnia przewóz osób na trasie tam - powrót, pojazd adekwatny do ilości osób, spełniający wymagania określone w przepisach szczegółowych, w przypadku awarii Wykonawca jest zobowiązany zapewnić pojazd zastępczy w możliwym jak najkrótszym czasie (koszty, straty wynikające z tego tytułu ponosi Wykonawca, w przypadku gdy wyjazd staje się bezcelowy (np. przepadła rezerwacja, bilety itd.) Wykonawca w innym terminie ustalonym z Zamawiającym na swój koszt ponowi wyjazd. Wykonawca zapewni obiad: w skład zestawu wchodzi ciepły, regenerujący posiłek, dwudaniowy w formie obiadu (zupa + drugie danie) z napojem, do wyboru: zestaw wegetariański lub mięsny. Przy określaniu kosztów posiłku należy przyjąć następujące parytety (ilość na jedna osobę): - zupa - min. 250 ml - drugie danie mięsne - min. 500 g (porcja mięsa, surówka warzywa, dodatki ziemniaczane lub zboża) - drugie danie wegetariańskie- min. 500 g (bez mięsa, dopuszczona ryba). Przy określaniu kosztów napojów należy przyjąć następujące parytety: - woda mineralna- min. 200 ml/osoba lub sok owocowy- min. 200ml/osoba, Na 3 dni przed wyjazdem Zamawiający przedstawi zapotrzebowanie na posiłek mięsny lub wegetariański. Obiad powinien odbywać się będzie w pomieszczeniach zamkniętych w miejscu wyjazdu lub okolicy w lokalu gastronomicznym, przy stolikach. Wyklucza się serwowanie posiłku na terenie stacji benzynowych, w namiotach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.mikolow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach