Nadleśnictwo Gołdap ogłasza przetarg
- Adres: 19-500 Gołdap, ul. 1 Maja 33
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 6150048 , fax. 087 6151421
- Data zamieszczenia: 2014-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Gołdap
ul. 1 Maja 33 33
19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 6150048, fax. 087 6151421
REGON: 79001125600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/goldap
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zorganizowanie wycieczki zagranicznej dla pracowników Nadleśnictwa Gołdap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie ośmiodniowej wycieczki turystycznej dla 45-osobowej grupy pracowników i członków ich rodzin do Grecji, na wyspę Kreta, w terminie między 26.04 a 04.05.2014 r. 1. Czas i termin wycieczki: 8 dni w terminie pomiędzy 26.04. a 04.05.2014 r. 2. Ilość uczestników wycieczki - 45 osób - (w tym 41 osób dorosłych + 4 dzieci w wieku do lat 12), z zastrzeżeniem że ilość uczestników może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu maksymalnie o 4 osoby. 3. Miejsce - Grecja, wyspa Kreta. 4. Zakwaterowanie w hotelu o standardzie minimum czterogwiazdkowym, usytuowanym w miejscowości nadmorskiej, w której znajdują się sklepy, bary, restauracje itp., położonej w odległości nie większej niż 80 km od portu lotniczego. 5. Hotel położony w pobliżu piaszczystej plaży (do 200 m), z udostępnionymi bezpłatnymi leżakami i parasolami. 6. Zakwaterowanie: 7 noclegów w hotelu 7. Pokoje lub bungalowy w ilości: - 16 pokoi 2-osobowych, - 1 pokój 3-osobowy, - 2 pokoje 2-osobowe z jedna dostawką, - 1 pokój 2-osobowy z 2 dostawkami, 8. Wyposażenie pokoi: TV-SAT, telefon, bezpłatny dostęp Wi-Fi, lodówka, klimatyzacja (indywidualnie sterowana, bezpłatna, czynna w okresie pobytu w hotelu), balkon lub taras. 9. Łazienka w każdym pokoju wyposażona w wannę/prysznic, suszarkę. 10. W hotelu dostęp do bezpłatnego sejfu. 11. Hotel winien być wyposażony w basen ze słodką wodą z możliwością bezpłatnego korzystania z leżaków, parasolek oraz bar przy basenie. 12. Wyżywienie w pakiecie all inclusive: - 3 posiłki dziennie w formie bufetu, - napoje, przekąski, kawa, herbata, lody, lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonych barach, - należy zapewnić wyżywienie również w dniu przylotu oraz wylotu. 13. Organizator za dodatkową opłatą zaproponuje i zorganizuje 2 fakultatywne wycieczki. 14. Wyżywienie w dniu wycieczki dla jej uczestników - w formie suchego prowiantu bądź lunchu w ramach pakietu wyżywieniowego. 15. Organizator zapewni transport na trasie: siedziba Nadleśnictwa Gołdap w Gołdapi - lotnisko - przelot na wyspę Kreta - przejazd do Hotelu (droga powrotna w tym samym zakresie). 16. Przewóz autokarem (wyposażonym w klimatyzację, wc, o liczbie miejsc siedzących nie mniej niż liczba uczestników wycieczki), 17. Organizator zapewni ubezpieczenie na całej trasie wycieczki (NNW, KL), ubezpieczenie nie niższe niż: NNW 5000 euro/osobę, KL 10 000 euro/osobę, bagaż 200 euro/osobę 18. W czasie pobytu na wyspie Organizator zapewni grupie całodobową opiekę Opiekuna grupy/rezydenta, pełniącego jednocześnie rolę tłumacza. 19. Przed wylotem grupy Organizator zapewni na lotnisku asystę Opiekuna, który zadba o sprawne przeprowadzenie odprawy bagażowej i paszportowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635110004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3000 zł, słownie: trzy tysiące zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.lasy.gov.pl/goldap
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dwudniowa wycieczka na Podlasie dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.
Dodano: 2016-07-05 - Zorganizowanie wycieczki samolotowej do Lizbony (Portugalia) dla pracowników oraz emerytów Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku
Dodano: 2016-02-22 - Organizacja wycieczki turystyczno-rekreacyjnej na trasie Olsztyn-Dolny Śląsk
Dodano: 2016-02-19 - Organizacja Wycieczki edukacyjnej do Jury Krakowsko-Częstochowskiej w ramach projektu - Poznawanie przez działanie - realizowanej przez Gminę Sępopol w 2015 r.
Dodano: 2015-04-16 - Ośmiodniowa wycieczka samolotowa do Hiszpanii dla 45 osób w terminie od 04 sierpnia 2015 r do 11 sierpnia 2015 roku .
Dodano: 2015-02-19 - Organizacja 5 - dniowej wycieczki do Włoch dla pracowników i emerytów ZSCKR w Karolewie
Dodano: 2015-02-05 - Zorganizowanie wycieczki samolotowej do Barcelony dla pracowników oraz emerytów Szkoły Podstawowej nr 4 im. prof. Władysława Szafera w Ełku
Dodano: 2015-01-21 - Organizacja wycieczki turystyczno-rekreacyjnej do Włoch przez: Wiedeń, Padwę, Florencję, Rzym, Monte Casino, Wenecję
Dodano: 2015-01-14 - Organizacja 5 - dniowej wycieczki do Włoch dla pracowników i emerytów ZSCKR w Karolewie
Dodano: 2015-01-09 - Świadczenie usług turystycznych w zakresie zorganizowania dwudniowej wycieczki do Bydgoszczy i Torunia dla 56 osób, pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Olsztynie.
Dodano: 2014-12-09