Przetargi.pl
„Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – trzy grupy sportowe”. Zadanie 1. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – grupa pływaków”. Zadanie 2. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – grupa koszykarzy + grupa siatkarzy” – dwie grupy. Zadanie 3. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – grupa lekkoatletów”.

Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków ogłasza przetarg

  • Adres: 41300 Dąbrowa Górnicza, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2626869, 2626968 , fax. 0-32 2626968
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Sportowych im. Polskich Olimpijczyków
    ul. Chopina 34
    41300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 0-32 2626869, 2626968, fax. 0-32 2626968
    REGON: 27827608600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zssdg.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – trzy grupy sportowe”. Zadanie 1. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – grupa pływaków”. Zadanie 2. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – grupa koszykarzy + grupa siatkarzy” – dwie grupy. Zadanie 3. „Zorganizowanie wycieczki szkoleniowej dla uczniów klas sportowych – grupa lekkoatletów”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Część ogólna. 1) Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech (3) zadań częściowych. 2) Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań tj. od 1 do 3. 3) Przewidywana całkowita ilość uczestników wynosi – 221 os. (młodzież - osoby płatne) + 15 opiekunów (osoby bezpłatne) razem 236 osób – ilość uczestników może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Przewidywaną ilość uczestników dla zadań od 1 do 3 podano w opisie do każdego zadania. 4) Zadanie nr 2 tj. „grupa koszykarzy + grupa siatkarzy” obejmuje dwie grupy: I grupa 40 osób + 3 opiekunów; II grupa 60 osób + 4 opiekunów. 5) Dla Zadania 2 Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty częściowej. Ze względu na bezpieczeństwo uczestników Wykonawca zapewni dojazd na każdy trening dla grupy koszykarzy i siatkarzy. Transport wliczony w cenę. 6) Terminy wyjazdów dla zadań od 1 do 3 (z podziałem na grupy wyjazdowe) zgodnie z pkt 4 SIWZ i szczegółowym opisem – Część IV SIWZ. 7) Podane terminy dla poszczególnych zadań od 1 do 3 są terminami wymaganymi, i mogą ulec zmianie tylko w sytuacjach opisanych w SIWZ i umowie. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany liczby uczestników w poszczególnych grupach. Dokładna liczba uczestników wycieczki, zostanie podana na 2 dni tydzień przed planowanym wyjazdem. 9) Czas trwania wycieczki 5 pełnych dób dla wszystkich grup. 10) Transport wliczony w cenę oferty. 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość obejrzenia obiektu przed podpisaniem umowy. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia. Szczegółowy opis warunków dla każdej z grup podano w OPZ do każdego zadania – Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55243000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru organizatorów turystyki i pośredników turystycznych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 1553 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ (oświadczenie składane jeden raz, bez względu na ile zadań Wykonawca składa ofertę), 2) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ (oświadczenie składane jeden raz, bez względu na ile zadań Wykonawca składa ofertę), 3) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ (oświadczenie składane jeden raz, ale z uwzględnieniem poszczególnych zadań na które została złożona oferta Wykonawcy i ofert innych Wykonawców). Oświadczenie zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) wypełniony Formularz oferty - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej), 3) dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach