Przetargi.pl
Zorganizowanie w okresie letnim integracyjnej kolonii wypoczynkowej

Gmina Miejska Kamienna Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, Plac Grunwaldzki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6455124
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kamienna Góra
    Plac Grunwaldzki 1 1
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6455124
    REGON: 00052497300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamiennagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie w okresie letnim integracyjnej kolonii wypoczynkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie dla 30 dzieci pochodzenia romskiego i polskiego w wieku od 8 lat do 15 lat jednego turnusu 14-dniowego integracyjnej kolonii wypoczynkowej w okresie od 1 sierpnia 2009 r. do 31 sierpnia 2009 r. Miejsce realizacji - terytorium Polski. Realizacja przedmiotowego zamówienia obejmuje: 1. Zapewnienie bazy wypoczynkowej (zakwaterowania), spełniającej poniższe warunki: a) lokalizacja obiektu wypoczynkowego z dala od głównych dróg i ulic, ogrodzony, oświetlony, stale chroniony lub monitorowany, b) zakwaterowanie w budynku murowanym, drewnianym lub w domkach kempingowych, c) pokoje wyposażone w 1-osobowe łóżka lub tapczany z pościelą, szafy ubraniowe, półki, lustro, krzesła, d) oddzielnie dla dziewcząt i chłopców węzły sanitarne z natryskami i umywalkami, z całodobowym dostępem do bieżącej ciepłej wody; minimalna liczba natrysków 5, umywalek 10, WC 5, e) stołówka na terenie ośrodka, f) świetlica wyposażona w stoliki, krzesła, TV, wideo, sprzęt nagłaśniający do organizacji dyskotek, gry stolikowe i inne gry świetlicowe, g) plac sportowo - rekreacyjny, wydzielone miejsce do organizacji ogniska, własny sprzęt sportowy, przybory i materiały do prowadzenia zajęć programowych, h) zapewnienie na terenie ośrodka minimum jednego pomieszczenia na potrzeby izolatki; minimum jedno łóżko na 25 osób, i) zapewnienie obsługi porządkowej dla utrzymania czystości w pomieszczeniach i węzłach sanitarnych. 2. Zapewnienie pełnego wyżywienia uczestników kolonii, tj. 4 posiłków dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek, kolacja), zaopatrzenie uczestników kolonii w suchy prowiant na wycieczki i drogę powrotną do domu oraz stałego dostępu do napojów przez całą dobę. 3. Zapewnienie przewozu uczestników kolonii autokarem o podwyższonym standardzie z Kamiennej Góry do miejsca wypoczynku i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w trakcie tych przewozów. 4. Zapewnienie całodobowej opieki pielęgniarskiej oraz opieki lekarskiej obejmującej codzienne wizyty i dyżur pod telefonem (umowa z lekarzem); apteczka wyposażona w środki do udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej wraz z instrukcją jej udzielania, zabezpieczona przed dostępem osób nieupoważnionych. 5. Zapewnienie wykwalifikowanej kadry pedagogicznej - minimum 1 wychowawca na 15 uczestników kolonii w grupie wiekowej do lat 10 oraz minimum 1 wychowawca na 20 uczestników kolonii w grupie wiekowej powyżej 10 lat. 6. Zapewnienie opieki ratownika WOPR przez cały czas trwania wypoczynku, jeśli program będzie realizowany nad zbiornikiem wodnym oraz zapewnienie instruktorów programowych. 7. Zapewnienie w trakcie wypoczynku realizacji programu integracyjnego, który powinien zawierać: a) nazwę programu, b) dane o autorze programu (imię, nazwisko, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe), c) informacje o realizatorach programu (szkolenia, kursy, doświadczenie w realizacji podobnych przedsięwzięć), d) cele programu (cel ogólny i cele szczegółowe) i ich krótkie uzasadnienie, e) opis programu: - metody realizacji celów, - szczegółowy harmonogram realizacji zadań, - scenariusze poszczególnych zajęć, - wykaz przewidzianej dokumentacji merytorycznej, - spodziewane efekty realizacji programu. Opis programu integracyjnego należy dołączyć do oferty według wzoru - Dokument 6. 7. Zapewnienie atrakcyjnego programu rekreacyjno - turystycznego z elementami wychowania zdrowotnego, w tym minimum 1 wycieczka autokarowa. Szczegółowy opis programu rekreacyjno - turystycznego należy dołączyć do oferty. Podczas organizowania i przeprowadzania wypoczynku Wykonawca zobowiązany jest zachować wszystkie przepisy rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 z 1997 r. z późn. zm.). Kadra oraz ewentualny wolontariat, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia muszą posiadać stosowne kwalifikacje, szkolenia (kursy) oraz doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą. Wypoczynek ma być połączony z realizacją następujących programów: 1. Integracja dzieci i młodzieży z różnych środowisk społecznych, kulturowych i etnicznych. 2. Przeciwdziałanie wykluczeniu społeczności romskiej. 3. Motywowanie do samodzielnych działań twórczych. 4. Propagowanie postaw proekologicznych oraz prozdrowotnych. 5. Promowanie aktywnych form spędzania czasu wolnego. Wykonawca obowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia i polisę na pobyt oraz przejazdy. Do oferty należy dołączyć także dokumentację fotograficzną ośrodka kolonijnego, w tym pomieszczeń, sanitariatów, itp. Do oferty Wykonawca winien dołączyć Kartę Kwalifikacyjną Obiektu. Na etapie składania oferty lub najpóźniej do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty / dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenie o zgłoszeniu placówki wypoczynku właściwemu kuratorowi oświaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552430005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w tym zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze i każde wartości nie mniejszej niż 15 tys. zł brutto, b) dysponują wykwalifikowaną kadrą zawodową, w tym minimum : - osobą pełniącą funkcję kierownika kolonii, - dwoma wychowawcami, - lekarzem, - osobą sprawującą opiekę pielęgniarską, - instruktorem programowym, - ratownikiem WOPR, jeśli program będzie realizowany nad zbiornikiem wodnym. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń lub dokumentów: 1. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane usługi odpowiadają ustalonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia wymaganiom (Wykaz wymaganych warunków, Opis programu integracyjnego,Opis programu rekreacyjno - turystycznego, Dokumentację fotograficzną ośrodka, Kartę Kwalifikacyjną Obiektu) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. 4. Opinie dotyczące jakości usług, wystawione przez zamawiających te usługi. 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia osób, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5., Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 8. Zaświadczenie o wpisie do Rejestru Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność programu integracyjnego oraz rekreacyjno-turytycznego
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamiennagora.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach