Przetargi.pl
Zorganizowanie tzw. Zielonej Szkoły w roku szkolnym 2009/2010

Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, ul. Łużycka 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 7876100 , fax. 0-32 2800069
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi
    ul. Łużycka 12 12
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 0-32 7876100, fax. 0-32 2800069
    REGON: 00072482100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp51.bytom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie tzw. Zielonej Szkoły w roku szkolnym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu wyjazdu dla uczniów klas III - tzw. zielonej szkoły w miejscowości położonej nad Morzem Bałtyckim. 1. Ośrodek winien być ogrodzony, zamknięty, monitorowany, oświetlony, bezpieczny dla dzieci, ogrzewany, położony w odległości nie większej niż 300 m od plaży, dostosowany do osób niepełnosprawnych (wyposażony w podjazd, windę - jeżeli będzie to konieczne ze względu na zapewnienie dostępu dzieci niepełnosprawnych do pomieszczeń wspólnych, dostosowaną łazienkę, WC). 2. Pokoje dla dzieci winny być maksymalnie 2,3,4 osobowe z łazienkami. Pokój dla dzieci niepełnosprawnych ruchowo winien być dostosowany do ich potrzeb. Pokoje dla opiekunów winny być jednoosobowe z łazienkami. 3. Obiekt winien być wyposażony w sale lekcyjne, jadalnię, świetlicę o powierzchni co najmniej 250m2, salę telewizyjną wyposażoną w tv i video, pomieszczenie nadające się do organizowania dyskotek wyposażone w odpowiedni sprzęt muzyczny (nagłośnienie), a także zespół boisk (do piłki nożnej, siatkówki, koszykówki), plac zabaw, w pobliżu powinien znajdować się Aquapark z podgrzewaną wodą - położony w odległości nie większej niż 300 m od ośrodka, ze względu na pobyt dzieci niepełnosprawnych 4. Zamawiający przewiduje, iż na zieloną szkołę wyjedzie ok. 75 dzieci , w tym pięcioro dzieci niepełnosprawnych ruchowo - na wózku inwalidzkim i dodatkowo czworo dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności (razem 9 dzieci niepełnosprawnych) + 5 opiekunów (1 opiekun na 15 dzieci) oraz 5-opiekunów dzieci niepełnosprawnych. Ostateczna ilość osób uczestniczących w zielonej szkole podana zostanie wykonawcy na 2 tygodnie przed wyjazdem. 5. Wyżywienie: 4 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, podwieczorek i kolacja) + suchy prowiant na wycieczki całodniowe i drogę powrotną. 6. Wykonawca winien zapewnić leki pierwszej pomocy, doraźną opiekę lekarską oraz całodobową opiekę wykwalifikowanej pielęgniarski ze względu na udział w wyjeździe dziecka niepełnosprawnego, które musi mieć codziennie wykonywaną lewatywę. 7. Wykonawca winien zorganizować, co najmniej jedną całodniową wycieczkę autokarową oraz : ognisko z pieczeniem kiełbasek, wyjście do muzeum, rejs statkiem (koszt biletów winien być uwzględniony w cenie wyjazdu), 2 zabawy np. neptunalia, do dyspozycji grupy rowery. 8. Wykonawca winien przeprowadzić 1 prelekcję o tematyce ekologicznej. 9. Wykonawca winien zapewnić uczestnikom zielonej szkoły ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków, 10. Przewóz na miejsce i z powrotem winien odbyć się autokarem klasy LUX (ogrzewanie, klimatyzacja, wc) umożliwiającym przewóz dzieci na wózku inwalidzkim. Autokar winien być obsługiwany przez 2 kierowców + opieka pilota oraz pomoc przy załadunku i wyładunku bagaży. Wyjazd nastąpi z Bytomia ul. Łużycka 12a (spod budynku szkoły). Wykonawca przed wyjazdem zobowiązany będzie doręczyć Zamawiającemu potwierdzone za zgodność z oryginałem świadectwo dopuszczalności pojazdu do ruchu drogowego oraz dokument potwierdzający ostatnie aktualne badanie techniczne. 12. Wykonawca winien zapewnić przez cały pobyt opiekę rezydenta biura.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2007r. nr 223 poz.1655 z późn. zm.), tj. że : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W szczególności Wykonawca winien : posiadać wpis w rejestrze organizatorów turystyki i pośredników turystycznych prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, a w przypadku przedsiębiorcy zagranicznego - wybrany przez niego marszałek województwa, zgodnie przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 1997r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004r. nr 223 poz.2268 z późn. zm.). 3. Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia - nie spełnia 4. Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Oferta wykonawcy zostanie odrzucona, jeżeli zachodzić będą przesłanki określone w art.89 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz - jeżeli dotyczy (tj. jeżeli Wykonawca przy realizacji zamówienia będzie wykorzystywał potencjał techniczny i/lub osoby zdolne do wykonania zamówienia innych podmiotów) 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i/lub osób zdolnych do wykonania zamówienia a także: 3. oświadczenie, potwierdzające że wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. aktualny - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 5. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji , zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. W/w dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga: Oświadczenia i dokumenty winny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Powyższe stosuje się odpowiednio do ewentualnych pełnomocnictw. Złożenie ewentualnych dokumentów lub oświadczeń uzupełnianych na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych następuje wyłącznie w formie pisemnej (tj. oryginał lub odpowiednio potwierdzona kopia) poprzez złożenie w miejscu wskazanym w wezwaniu do uzupełnienia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zgodnie z art.23 w związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie (konsorcja, spółki cywilne). W przypadku, gdy do przetargu przystępują wykonawcy działający wspólnie, winni oni ustanowić pełnomocnika zgodnie z art.23 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Każdy z konsorcjantów winien obligatoryjnie złożyć oświadczenia i dokumenty a jeżeli do reprezentowania wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa, także pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty traktowane będą jako złożone wspólnie przez całe konsorcjum i takiej będą podlegać ocenie. Zasada powyższa dotyczy również spółek cywilnych (wspólników spółki cywilnej). Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) konsorcjum.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp51.bytom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach