Przetargi.pl
Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słowiańska 13
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 834 10 03 , fax. 76 834 10 03
  • Data zamieszczenia: 2014-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie
    ul. Słowiańska 13 13
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 76 834 10 03, fax. 76 834 10 03
    REGON: 39069635000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych w ramach projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego (14 noclegów) dla uczestników projektu AKTYWNI ŻYCIOWO, AKTYWNI ZAWODOWO - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unie Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego), dla osób ze schorzeniami: narządu ruchu, narządu wzroku, narządu słuchu, chorobą psychiczną, epilepsją, chorobami neurologicznymi, chorobami reumatycznymi, chorobami układu krążenia, układu oddechowego, układu pokarmowego, chorobami wymagającymi leczenia dietami eliminacyjnymi, cukrzyca, tarczyca. 2) Zamawiający wymaga aby ośrodek, w którym zorganizowany zostanie turnus rehabilitacyjny znajdował się w miejscowości położonej nad morzem. Odległość ośrodka od morza maksymalnie 100 m. 3) Turnus winien rozpocząć się nie wcześniej niż: 03. 07. 2014 r., a zakończyć nie później niż 20. 07. 2014 r. Wykonawca winien w formularzu ofertowym wskazać dokładny termin zorganizowania turnusu. 4) Informacje szczegółowe: Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dla uczestników turnusu: - Dojazd: Transport autokarowy uczestników z Głogowa do miejscowości w której położony jest ośrodek oraz przywóz uczestników z ośrodka do Głogowa po zakończeniu turnusu. Zamawiający wymaga by transport odbywał się w pojazdach wyposażonych w klimatyzację, wc oraz system nagłośnienia. Wykonawca zapewnia suchy prowiant na drogę powrotną. - Pobyt na turnusie rehabilitacyjnym dla 18 osób niepełnosprawnych plus 1 osoba z kadry merytorycznej - opiekun. Ostateczna ilość osób może ulec zmianie nie więcej niż o +/- 15 %. - Zakwaterowanie wszystkich uczestników turnusu w jednym budynku, w pokojach 2 osobowych z balkonami, z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka i toaleta), dostępem do Internetu , wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: czajnik bezprzewodowy, szklanki / inne naczynia) - 14 noclegów / osobę, - Pełne wyżywienie (śniadanie w formie bufetu szwedzkiego, obiad, podwieczorek, kolacja) w klimatyzowanej stołówce położonej na terenie ośrodka. - Bezpłatną całodobową opiekę medyczną (stała opieka lekarska i pielęgniarska). - Opłacenie przez Wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników turnusu. - Ubezpieczenie uczestników turnusu w ramach NNW w czasie od wyjazdu z Głogowa do powrotu do Głogowa. - Zabiegi rehabilitacyjne dla wszystkich uczestników turnusu (pakiet 30 zabiegów rehabilitacyjnych wg zaleceń lekarza ośrodka na uczestnika pobytu, ustalone na podstawie informacji o stanie zdrowia wraz z dokumentacją medyczną). - Zapewnienie bezpłatnie bazy wypoczynkowo rekreacyjnej, w tym: sprzętu plażowego, infrastruktury sportowej (boiska, stół do tenisa, sali z wyposażeniem do fitnesu) wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego (min. piłki, rowery, kijki do Nordic Walking) znajdującej się na terenie ośrodka. - Zapewnienie bezpłatnie uczestnikom pobytu obsługi kulturalno - oświatowej, zajęć o charakterze integracyjnym np. wycieczki (co najmniej dwie), ogniska, grillowanie, zabawy taneczne / wieczorki, z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy). - Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu (pokoje, sala zajęciowa itp.) poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). 5) Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach