Przetargi.pl
Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 40 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse- realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Traugutta 6a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 215 66 05 , fax. 0-42 215 66 60
  • Data zamieszczenia: 2010-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach
    ul. Traugutta 6a 6a
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 0-42 215 66 05, fax. 0-42 215 66 60
    REGON: 47221281900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-pabianice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie turnusu rehabilitacyjnego dla 40 osób niepełnosprawnych i ich opiekunów beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse- realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi rehabilitacyjne w formie 14-dniowego turnusu rehabilitacyjnego usprawniająco-rekreacyjnego nad morzem Bałtyckim, dla 40 osób niepełnosprawnych i 15 opiekunów beneficjentów ostatecznych projektu -Równe szanse- realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pabianicach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Turnus rehabilitacyjny ma być przeznaczony dla osób niepełnosprawnych z następującymi schorzeniami: - upośledzeniem umysłowym, - chorobą psychiczną, - padaczką, - z dysfunkcją narządu ruchu, w tym poruszających się na wózkach inwalidzkich, - z dysfunkcją narządu wzroku, - z dysfunkcją narządu słuchu, - ze schorzeniami układu krążenia, 2. Wykaz osób wraz z rodzajami schorzenia Zamawiający dostarczy Wykonawcy najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem turnusu. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować turnus zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. ( Dz.U. Nr 230, poz.1694), a w szczególności w ramach realizacji zamówienia zapewnić: a) wypoczynek w obiekcie sanatoryjnym lub wypoczynkowym, przystosowanym do realizacji turnusów rehabilitacyjnych, zlokalizowany w odległości do 500 m od plaży nadmorskiej; b) 2 zabiegi dziennie dla każdej osoby niepełnosprawnej, według wskazań lekarza, w tym odpowiednie do rodzaju schorzeń i dysfunkcji, c) realizować turnus zgodnie z opracowanymi i złożonymi u wojewody programami tych turnusów, d) ubezpieczyć uczestników turnusu rehabilitacyjnego na czas pobytu, w wysokości 10 tys. zł NNW przypadającą na jednego uczestnika turnusu; e) kadrę gwarantującą prawidłową realizację programów turnusów, w tym opiekuna grupy, odpowiedzialnego za koordynację pobytu grupy na turnusie; f) łączny czas zorganizowanych zajęć indywidualnych i grupowych na turnusie w wymiarze nie mniejszym niż 6 godzin dziennie, a dla osób z upośledzeniem umysłowym w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin dziennie; g) zajęcia specjalistyczne związane z rodzajem przedmiotowego turnusu i uwzględniające rodzaj niepełnosprawności lub rodzaj dysfunkcji albo schorzeń uczestników turnusu w wymiarze nie mniejszym niż 60% ogólnego czasu zorganizowanych zajęć dla uczestników turnusu, określonych w programie turnusów, h) całodobową opiekę medyczną (lekarską i pielęgniarską) oraz ratowniczą na basenie, i) przekazywać właściwemu centrum pomocy informację o przebiegu turnusu, o której mowa w art.10 c ust.7 pkt 4 ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z dnia 27 sierpnia 1997 r. (t.j. z 2008 r. Dz.U. Nr 14 poz.92 z późn. zm.); j) badanie lekarskie na początku turnusu i w razie potrzeby także na końcu tych turnusów, w przypadku, których program przewiduje zabiegi fizjoterapeutyczne. 4. Wykonawca zapewni transport uczestników z Pabianic do miejscowości, w której położony jest ośrodek oraz przywóz z ośrodka do Pabianic po zakończeniu turnusu. Informacja dot. środków transportu wraz z wykazem miejsc powinna zostać przekazana do Centrum na 7 dni przed wyjazdem na turnus, jak i odjazdem z turnusu. Organizator turnusu wyznaczy osobę odpowiedzialną za transport uczestników turnusu, która będzie obecna podczas wyjazdu na turnus i powrotu z turnusu. 5. Wykonawca opłaci taksę klimatyczną za wszystkich uczestników turnusu, jeśli wymagać będzie tego lokalizacja ośrodka w miejscowości uzdrowiskowej. 6. Wykonawca zapewni ewentualne przejazdy uczestników w trakcie trwania wypoczynku, w tym ewentualne wyjazdy na wycieczkę. 7. W ramach zamówienia Wykonawca zapewni zakwaterowanie uczestników turnusu w obiekcie, który poza pełnym zapleczem gastronomicznym, sanitarnym i rekreacyjnym spełnia następujące warunki: a) uzyskał wpis do rejestru ośrodków prowadzonego przez właściwego wojewodę na podstawie rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. (Dz.U Nr 230, poz.1694); b) jest dostosowany do osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; c) zakwaterowanie uczestników w 1-2 osobowych pokojach z pełnym węzłem sanitarnym - wc i natryski w każdym pokoju ( z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody), d) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe, krzesła i stoliki, szafki przy łóżkach ( wyklucza się łóżka piętrowe), TV; e) stołówka na miejscu; f) posiada odpowiednią bazę do prowadzenia rehabilitacji i realizacji programu turnusu, w tym gabinet lekarski i zabiegowy; g) sprzęt sportowo-rekreacyjny, h) dostęp do basenu krytego lub odkrytego , na terenie ośrodka. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia uczestnikom bezpłatnych zajęć o charakterze integracyjno-rozrywkowym (ogniska , grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy) 9. Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie składające się z trzech posiłków, w tym: śniadanie, obiad, kolację, z zastrzeżeniem że w dniu powrotu Wykonawca zapewni uczestnikom prowiant w związku z podróżą. 10. Wykonawca ponosi pełnią odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych przebiegiem turnusu rehabilitacyjnego, w tym zabiegami rehabilitacyjnymi, opieką medyczną, imprezami integracyjnymi. 11. Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, w których korzystać będą uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy W czasie trwania umowy zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia liczby opiekunów osób niepełnosprawnych nie więcej niż o 5 osób. O zwiększeniu liczby opiekunów zamawiający informuje wykonawcę pisemnie. Cena jednostkowa skierowania dodatkowych osób nie może być wyższa od złożonej w ofercie. W przypadku opiekunów osób z umiarkowanym stopniem niepełnosprawności dofinansowanie dla tych osób będzie częściowo realizowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych oraz ze środków własnych opiekunów. W przypadku braku zgłoszeń osób mogących skorzystać z turnusu rehabilitacyjnego, zamawiający może skierować na turnusy rehabilitacyjne mniejszą liczbę osób. Wykonawca nie może z tego tytułu żądać zapłaty oraz dochodzić odszkodowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-pabianice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach