Przetargi.pl
Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 149
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0-42 6324034 , fax. 0-42 6324130
  • Data zamieszczenia: 2012-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
    ul. Piotrkowska 149 149
    90-440 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 0-42 6324034, fax. 0-42 6324130
    REGON: 00434557500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszej części jest zorganizowanie 14 -dniowych turnusów rehabilitacyjnych dla 110 podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi, będących beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego PO KL 7.1.1. - Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi, zwanych dalej turnusami; Organizacja turnusu: a) Liczba osób skierowanych na turnus może ulec zmianie w przypadku uzasadnionej rezygnacji beneficjenta z uczestnictwa i braku możliwości zastąpienia go innym uczestnikiem. b) Celem organizowanych turnusów rehabilitacyjnych ma być organizacja aktywnej rehabilitacji połączonej z elementami wypoczynku, które wpłyną na ogólną poprawę psychofizycznej sprawności oraz rozwijanie umiejętności społecznych uczestników. Zamawiający wymaga zapewnienia podopiecznym w czasie turnusu 2 zabiegów rehabilitacyjnych dziennie z wyjątkiem sobót, niedziel oraz dni świątecznych. Program zajęć rehabilitacyjnych powinien być ustalony przez lekarza i dostosowany do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej. c) Turnusy rehabilitacyjne powinny odbywać się w ośrodku przystosowanym do pobytu osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku inwalidzkim (brak barier architektonicznych), zlokalizowanym nad Morzem Bałtyckim. d) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do Rejestru Organizatorów Turnusów Rehabilitacyjnych. e) Czas trwania turnusu 14 dni, w tym 13 noclegów. Zamawiający dopuszcza organizację turnusów w ośrodkach położonych w nie więcej niż 3 różnych miejscowościach. f) Zamawiający wymaga aby każda tura wyjazdu miała zapewnioną kadrę gwarantującą prawidłową realizację programów turnusów, w skład której wchodzą w szczególności: kierownik odpowiedzialny za przebieg danego turnusu, pielęgniarka, specjalista do spraw rehabilitacji ruchowej, specjalista do spraw rekreacji i inni specjaliści w zależności od potrzeb wynikających z programu danego turnusu lub niepełnosprawności uczestników tego turnusu. g) Zamawiający wymaga zapewnienia uczestnikom turnusu pełnego wyżywienia w miejscu pobytu (śniadanie, obiad, kolacja) zaczynając od obiadokolacji w dniu przyjazdu do śniadania w dzień wyjazdu z turnusu, a także stały dostęp przez cały czas pobytu do napojów (woda, kompot, soki, kawa oraz herbata). h) Transport autokarowy - dowóz i przywóz uczestników turnusu autokarem turystycznym z klimatyzacją, aktualnym przeglądem technicznym, z wyłączeniem przejazdów nocnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo powiadomienia uprawnionych służb w celu kontroli pojazdów przed wyjazdem na turnus. W przypadku awarii autokaru Wykonawca zapewnia na koszt własny autokar zastępczy. Do grupy podczas transportu nie może być dołączona inna grupa, autokar winien być podstawiony minimum 45 minut przed wyjazdem. Wykonawca ponosi koszty parkingów i opłat za autostrady. i) Zamawiający wymaga ubezpieczenia uczestników oraz kadry w trakcie podróży oraz na czas pobytu w ośrodku rehabilitacyjnym. j) Zamawiający wymaga, aby każdy uczestnik turnusu został przez Wykonawcę zaopatrzony w paczkę zawierającą: szlafrok (frotte, długi, z kieszeniami, wiązany paskiem, bez suwaka, dopuszczalne kolory - wszystkie poza czarnym, szarym, brązowym, zawartość bawełny nie mniej niż 80%); mężczyźni w piżamę męską (bawełna nie mniej niż 80%, spodnie proste, w pasie ściągnięte tunelowo wszytą gumką, bluza rozpinana, z guzikami, z długim rękawem, dekolt w serek, kołnierzyk, dopuszczalne kolory - wszystkie poza czarnym, piżama może być we wzory); kobiety w piżamę damską (bawełna, nie mniej niż 80%, spodnie proste długie, w pasie ściągnięte tunelowo wszytą gumką, bluza nie rozpinana, z krótkim rękawem, dopuszczalne kolory - wszystkie poza czarnym, piżama może być we wzory); klapki pod prysznic, basenowe, sportowe, wykonane z tworzywa; ręcznik kąpielowy (materiał frotte, 100% bawełna, wymiar 70 x 140, gramatura - nie mniej niż 450 GSM), ręcznik mały (50 x 90lub50 x100, materiał frotte, 100% bawełna, gramatura - nie mniej niż 450 GSM), zestaw kosmetyków dla mężczyzn (żel pod prysznic 250 ml typu Fa, Palmolive, Nivea lub równoważny; szampon do włosów 250 ml typu Nivea, Schauma, Head & Shoulders lub równoważny, pasta do zębów 125 ml typu Aquafresh, Blend-a-med lub równoważna, szczoteczka do zębów medium typu Oral-B, Aquafresh lub równoważna, mydło w kostce typu Palmolive, Fa lub równoważne, pianka do golenia 200 ml typu Gilette, Nivea lub równoważna, ), dla kobiet (żel pod prysznic 250 ml typu Fa, Palmolive, Nivea lub równoważny, szampon do włosów 250 ml typu Nivea, Schauma, Head & Shoulders lub równoważny, pasta do zębów 125 ml typu Aquafresh, Blend-a-med lub równoważna, szczoteczka do zębów medium typu Oral-B, Aquafresh lub równoważna, mydło w kostce typu Palmolive, Fa lub równoważne, nawilżający balsam/mleczko do ciała 250 ml, typu Nivea, Garniere lub równoważny,). Paczka z w/w produktami będzie wręczona uczestnikom turnusu po przyjeździe i zakwaterowaniu w ośrodku. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia listy z potwierdzeniem odbioru paczki. Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy informację zawierającą: ilość kobiet i mężczyzn, zamawiane rozmiary szlafroków, piżam i klapek. k) Zamawiający wymaga aby podczas turnusu zapewniony był również program rozrywkowy (wycieczka fakultatywna, ognisko i wieczorek integracyjny). l) Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w ramach wyznaczonego poniżej terminu w nie mniej niż dwóch i nie więcej niż sześciu turach. m) Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli na miejscu realizacji usługi, sprawdzania warunków socjalno-bytowych oraz żądania pisemnego ustosunkowania się Wykonawcy do zgłoszonych nieprawidłowości. Zamawiający dokonując opisu poszczególnych produktów przykładowo wskazał nazwę handlową (nazwę producenta, typ produktu) tym samym wskazał minimalny dopuszczalny standard jakościowy produktu. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych tj. obejmujących towary innych producentów, o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe, wydajnościowe, użytkowe od produktów wskazanych przez Zamawiającego, oraz o tej samej wielkości produktu, wielkości opakowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: GETIN NOBLE Bank S.A. O/Łódź 30 1560 0013 2025 0000 0172 0007. z adnotacją Wadium - Zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla uczestników projektu Nowy obraz pomocy społecznej w Łodzi b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie certyfikatu jakości usług turystycznych ISO
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/ zakładka przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach